AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt goed. Is het nog in een bepaalde mate schadelijk als je het bij 1x pw houdt? Werkt het op je GABA receptoren? En ook wel benieuwd of het wat is om mee uit te gaan.
Het is ook goed :D
Schadelijkheid durf ik niks over ge zeggen, eveneens niet over de exacte werking. Heeft wel met de GABAreceptoren te maken.

Uitgaan; zolang je het niet als een drug gaat gebruiken, is het aan te raden vind ik. Het is goed als 'tool' te gebruiken, net als een lage dosis g, of 2 biertjes, om wat losser te worden.
Nog beter is het om te gebruiken na het uitgaan, om te slapen. Mocht er dan vrouwelijk schoon mee gaan, zit je helemaal gebakken (wederom g-achtig) :cool:

Voortaan gewoon hier bestellen. Dan heb je het binnen 1 a 2 werkdagen in huis. Als het niet te veel is gaat het in een envelop en hoef je niet eens thuis te zijn om het in ontvangst te nemen. Alles wordt discreet verpakt. Mocht je vragen hebben of er klopt iets niet of de zending komt niet aan, gewoon even een mailtje sturen naar info@stopacne.nl en alles komt in orde. Mocht je zending niet zijn aangekomen dan sturen we het gewoon opnieuw op no questions asked.

Waarom reken je dan niet gewoon de prijs van een postzegel?

Waarom reken je dan niet gewoon de prijs van een postzegel?

Ik heb mijn envelop nog niet binnen maar ik neem aan dat het een redelijk stevige envelop is die redelijk stevig is ( vaak van dat noppenfolie van binnen). Zon brief is meteen al +/- 100 gram. Inhoud erbij zal het rond de 110 gram worden voor een gemiddelde bestelling. Als ik het goed herinner dan is zo'n brief ongeveer 2 euro qua verzendkosten. Kan er een euro naast zitten. Ik weet niet hoeveel pakketjes stopacne verstuurt per dag/week maar omdat het verschillende gewichten zijn krijg je dus ook een rekening over het gemiddelde gewicht in vergelijking met he aantal.

Persoonlijk wil je het natuurlijk altijd goedkoper maar ik denk dat stopacne er dan op moet inleveren.

Als het een simpel envelopje is dan is het nog wel wat aan de hoge kant ja.

Een enveloppe van 100gram ?

Misschien is het eerder 60 maar zeker niet minder. De simpelste envelop die je bijvoorbeeld voor kerstkaarten gebruikt weegt al 5-10 gram en deze lijken me niet erg geschikt voor het vervoeren van poederzakjes.
Dit omdat als er ooit een brief scheurt (wat verdomd vaak gebeurt in het postproces) en er word een poedertje aangevonden dan gaan er wat belletjes rinkelen.

Dus het moet eigenlijk wel een wat stevigere envelop zijn. Zo'n a4 envelop is eigenlijk hetzelfde verhaal als hierboven maar heb ik niet in huis om even na te wegen. Volgens mij zijn deze leeg rond de 20 gram. Enige optie is dus om een soort verstevigde envelop te nemen en die zijn gewoon zwaarder. Maar dit is natuurlijk allemaal gegis aangezien ik mijn bestelling nog niet heb ;)

Edit: Bestelling binnen gehad. In een redelijk stevige (half kartonnen met van dat bubbeltjesfolie aan de binnenkant) envelop. In totaal woog het 39 gram (ik heb alleen noopept 5 gram besteld). Het zakje waar de noopept inzat woog ook nog eens 9 gram. Valt het dus iets goedkoper aangezien de meeste bestellingen (van nootropics) dus tussen de 50 en de 100 gram zullen liggen met uitschieters die erboven liggen. Verzendprijs zal dan gemiddeld 1,50 zijn per bestelling. Maaarrr,stopacne verkoopt nog meer producten naast nootropics en dat vergeten de meeste (ik ook even) hier denk ik. Sommige flesjes/doosjes kunnen veel zwaarder uitvallen en ik blijf er dus bij dat ik de verzendprijs wel prima vind maar dat het indien mogelijk bij een bestelling van alleen wat poedertjes wel wat naar beneden kan.

Laatst bewerkt:
ik hoorde dat methamfetamine voor een goede cooling down zorgt, srs

Phenibut ftw!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Awesome stuff :)

Alleen, waarom smaakt het naar kots. Zuur as **** (srs). Moet maar in zakdoekjes. En moet zo'n scale fixen, doseren met theelepel is moeilijk.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 11:49 ----------

Sulbutiamine is ook awesome btw, focused as ****. Combi met noopept is nog beter wss, al is de phenibut wel t sterkst merkbaar. Brb weg anxiety :)

Mooie vervanging voor alcohol (provided dat je 1x per week uitgaat), lijkt op alcohol maar dan volledig in control.

Alleen, waarom smaakt het naar kots. Zuur as **** (srs). Moet maar in zakdoekjes. En moet zo'n scale fixen, doseren met theelepel is moeilijk.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 11:49 ----------

Sulbutiamine is ook awesome btw, focused as ****. Combi met noopept is nog beter wss, al is de phenibut wel t sterkst merkbaar. Brb weg anxiety :)

Mooie vervanging voor alcohol (provided dat je 1x per week uitgaat), lijkt op alcohol maar dan volledig in control.

Het smaakt zuur omdat het een zuur is :p

Waar hebben jullie trouwens zo'n milligram weegschaal gehaald?

Hoevaak gaat die vraag nog gesteld worden, leer eens de zoekfunctie gebruiken of het topic doorlezen, is zeker al 5-10 keer aan bod gekomen. :p

1. Www.battal.nl
2. Www.dealextreme.com
3. Ebay

Zoek op precision scale 0.001g

Hoevaak gaat die vraag nog gesteld worden, leer eens de zoekfunctie gebruiken of het topic doorlezen, is zeker al 5-10 keer aan bod gekomen. :p

1. Www.battal.nl
2. Www.dealextreme.com
3. Ebay

Zoek op precision scale 0.001g

Hah sorry sorry, had geen zin om de zoekknop te gebruiken en had het topic toch al openstaan :o Is het niet te halen bij een blokker ofso? Ik rijd wel ff naar de stad, vind ik niks dan bestel ik het alsnog :cool:

Hier heb ik mijn schaal vandaan, was er in 10 dagen :cool: voordat geld hoefje t iniedergeval niet te laten...
probleem is dat de schaaltjes in de winkel vaak 0,1 zijn en niet 0,001 , en buiten dat zijn de miligram schaaltjes vaak gelijk stukken duurder, dit is een lekker goedkoop alternatief.

Heb vandaag mn 2de gram noopept binnengekregen, van een andere supplier, hebwel het idee dat het een andere grade is, het ruikt een beetje anders ??? wat muffer dan mn andere xd en ook staat er geen purity op de label, dus ben benieuwd... heb deze
Ik ga zometeen de prami testen, even kijken wat dat teweeg brengt :D

Hah sorry sorry, had geen zin om de zoekknop te gebruiken en had het topic toch al openstaan :o Is het niet te halen bij een blokker ofso? Ik rijd wel ff naar de stad, vind ik niks dan bestel ik het alsnog :cool:

Nope, zul je echt van internet af moeten bestellen, in de winkel zijn ze echt onbetaalbaar.

En om even duidelijk te maken

op http://www.battal.nl/ kost dit schaaltje 20eu, en hier benje 9 eu kwijt.. lol precies dezelfde weegschaal ;) alleen wat meer verzendtijd, maargoed dat is die 11 eu mij wel waard.

Weegschaal besteld bij battal.nl Hopelijk heb ik het maandag zodat ik vol gas me herkansingen kan leren haha.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 16:05 ----------

En om even duidelijk te maken

op http://www.battal.nl/ kost dit schaaltje 20eu, en hier benje 9 eu kwijt.. lol precies dezelfde weegschaal ;) alleen wat meer verzendtijd, maargoed dat is die 11 eu mij wel waard.

Op battal.nl is die uitverkocht toch? iniedergavl die van 0,001.Ik heb die duurdere maar gepakt omdat ik niet zo lang kan wachten :o

Mochten de nootropicsniks worden kan me moeder altijd nog de weegschaal gebruiken voor der medicijnen.

Had me laatst verdiept in die weegschaaltjes maar die zijn zo onnauwkeurig, no way dat zulke weegschaaltjes goed op 0,001 kunnen wegen. Eerder 0,01 of 0,05

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven