Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet zeggen dat het schaaltje dat k heb best accuraat is(heb ik het idee), de test gewichtjes enzo zijn precies 5gram en 10gram, soms zit het er 1mg naast maar alsje dan even tare doet of kalibreert zit je wel weer goed. ikdoe wel altijd 1mg meer, voor de zekerheid. in de handleiding staan ook tips, die ook echt helpen, bij temp veranderingen moet je altijd even opletten, best belangrijk tijdens deze koude dagen.

Had me laatst verdiept in die weegschaaltjes maar die zijn zo onnauwkeurig, no way dat zulke weegschaaltjes goed op 0,001 kunnen wegen. Eerder 0,01 of 0,05
Ik heb dat schaaltje en die weegt goed af. Je krijgt er eikgewichtjes bij van 5 en 10g, en die weegt ie op 1/1000 g na nauwkeurig af

Waar baseer je dat op? :') verklaar eens hoe je je verdiept hebt dan
Allerlei fora langsgegaan en gevraagd aan mensen die zo'n weegschaaltje hebben. Er klagen veel mensen dat zulke weegschaaltjes de ene keer 23 mg aangeven, en de andere keer weer 27 mg. (Dit is een verzonnen voorbeeldje) Bij ani natuurlijk totaal niet boeiend, maar voor mijn noopept heb ik wel graag een nauwkeurig weegschaaltje...

Moet er eig alleen een hebben voor phenibut, ani etc.
Noopept kom ik wel uit.

Kan ik bij een hogere dosis phenibut (experimenting) beter eerst 1g en dan later 2g nemen of eerst 2g en dan later 1g of 1,5/1,5 of in 1x 3g? :p

Beter eerst 1gr, phenibut is magisch bro:p

Zulke weegschaatjes in het algemeen, dus rond de 10-40 euro voor 0,001 weegschaaltjes.
Nah als ik heel traag spul add dan stijgen ze steeds met 0,001 / 0,002. Stijgt zelfs automatisch na een tijdje van stof dat er op valt, eens blazen en gaat ie weer neer beneden

Hm oke. Ach maakt in principe niet zoveel uit. Alleen met noopept een beetje onhandig.
Noopept gaat goed bij mij. Nogal makkelijk dat iemand die het nog niet geprobeerd heeft ze bestempeld als slecht :rolleyes:
Zullen niet zo goed zijn als sommige dure maar daarom nu ook niet slecht.

Heb ze zelfs getest met sommige dingen waarvan ik exacte gewicht weet en die meet hij exact juist.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 12:57 ----------

Allerlei fora langsgegaan en gevraagd aan mensen die zo'n weegschaaltje hebben. Er klagen veel mensen dat zulke weegschaaltjes de ene keer 23 mg aangeven, en de andere keer weer 27 mg. (Dit is een verzonnen voorbeeldje) Bij ani natuurlijk totaal niet boeiend, maar voor mijn noopept heb ik wel graag een nauwkeurig weegschaaltje...
Zal eerder aan de gebruikers liggen, zoals ik al zei, gewoon stof weegt hij al...
Als je hem laat staan zie je dat hij na een tijdje 0,001 bij voegt en dan tijdje later weer... blaas je het stof weg is het grootste deel ervan weer weg

Laatst bewerkt:
Alcar

nieuw aan de lijst toegevoegd;

DMAE
ALCAR
5-HTP
Phenibut capsules
Choline & Inositol capsules
Ginseng root

http://www.stopacne.nl

PS: vergeet de kortingscode KRTdecjan niet (10% korting)!

He StopAcne,

Ik kan die ALCAR nergens vinden, of bedoel je die caps van Primaforce? Moet wel peoder hebben, 3-5 gram in 1 x wordt lastig met die caps (en duur :P).

Maar die KRTdecjan loopt t/m jan 2012 neem ik aan? Trouwens die B5 lekker geprijst, kga dit keer voor de tabs.

Wel vreemd, heb t een dag op (1g), die dag er na laat op ivm te laat naar bed. Gister weer veel te laat en nu werd ik om 09:45 heerlijk fit en happy wakker, phenibut alsnog of gewoon in de juiste slaapcyclus wakker geworden?

Hm, tweede keer (1 dag ertussen) was minder, weet niet hoeveel ik gebruikt heb. Kan teveel juist averechts / weinig / niet werken? Moet zeggen dat 1 biertje als 6 biertjes voelt (oke en wat champagne) maar had eig zelfde effect als 2 dagen terug verwacht. Bouwt de tolerantie zo snel op?

(Phenibut)

Denk eraan om volgende stack te nemen bij denkbeter:

ani
noopept
phenibut

Is dit een goede (voor meer focus)? Is denkbeter een goede (goedkope) shop? Levert denkbeter ook scoops waarmee je goed kunt afmeten?

Iemand wat goede literatuur m.b.t. nootropics voor me?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven