Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat in m'n sig. :)

Denk eraan om volgende stack te nemen bij denkbeter:

ani
noopept
phenibut

Is dit een goede (voor meer focus)? Is denkbeter een goede (goedkope) shop? Levert denkbeter ook scoops waarmee je goed kunt afmeten?

Probeer eBay of stopacne.nl

En phenibut mag niet in die stack zitten bij dagelijks gebruik. Het heeft een nootropisch effect maar is er niet meteen eentje die je dagelijks kunt gebruiken.

Scoop voor noopept zul je wel krijgen waarschijnlijk (6-10mg scoop), de rest zou je moeten gokken (of een mg weegschaaltje nemen).

Moetwel zeggen dat noopept op 30mg me in de ochtend een lekkere opkikker geeft heb ik het idee..
phenibut krijg ik vandaag binnen zal wel even mn ervaringen posten, ga beginnen met 1gram vanavond even testen, als relaxer wil ik het gebruiken vooral

Heb ook Comatose even getest waarin phenibut en pica zitten, merk er niet zo heel veel van maar het is dan ook best ondergedoseerd, btje zonde geld maar wou het al n tijdje testen.

Probeer eBay of stopacne.nl

En phenibut mag niet in die stack zitten bij dagelijks gebruik. Het heeft een nootropisch effect maar is er niet meteen eentje die je dagelijks kunt gebruiken.

Scoop voor noopept zul je wel krijgen waarschijnlijk (6-10mg scoop), de rest zou je moeten gokken (of een mg weegschaaltje nemen).

Oeps, bedoelde stopacne idd.
Pheni zal ik dan niet blijven doornemen (hooguit 1x pw), de rest blijven pakken. Goede stack dus?

Zo even mn bestelling binnengekregen,
10 gram extra ani gekregen. :cool:

Kan er weer even tegen aan.

Vandaag begonnen met werken op Noopept en Prami (werk vanuit huis) shiit ik lul iedereen eruit niet normaal alles vloeit eruit...

IMG-20130102-00371.jpg

Laatst bewerkt:
Wat merkte je dan wel? Heb wel wat nootropic effects er ook van gehad, zicht was scherper (meer focus/alertheid wss gewoon). Voor de rest echt enkel "sociale" effecten :p
Dat je rustiger ervan wordt, heb maar weinig op 1 gram gezeten en meestal gebruikt voor het slapen.
Is een van de nootropics waar ik geen diarree van krijg dus misschien weer eens bestellen.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 16:01 ----------

Zo even mn bestelling binnengekregen,
10 gram extra ani gekregen. :cool:

Kan er weer even tegen aan.

Vandaag begonnen met werken op Noopept en Prami (werk vanuit huis) shiit ik lul iedereen eruit niet normaal alles vloeit eruit...
Heb je ervaring met piracetam? Kun je anders eens laten weten wat die phenylpiracetam & die picamilon voor je doet?

Dat je rustiger ervan wordt, heb maar weinig op 1 gram gezeten en meestal gebruikt voor het slapen.
Is een van de nootropics waar ik geen diarree van krijg dus misschien weer eens bestellen.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 16:01 ----------

Heb je ervaring met piracetam? Kun je anders eens laten weten wat die phenylpiracetam & die picamilon voor je doet?

Phenyl schijnt een van de weinige racetams te zijn met een instant effect, die zooi staat zelfs op de dopinglijst, alsje googled vind je genoeg :P ik heb het gehaald om te testen.
nee ik heb geen piracetam gebruikt omdat ik noopept gebruik wat volgens onderzoek beter schijnt te zijn.

Picamilon geeft je rust en kalmte, goeie toevoeging lijkt mij, moet het voorderest ooknog even testen watvoor effect het op me heeft.

Noopept geeft idd een mooie oppepper nadat je bijv een tijdje lui niks hebt zitten doen en duf wordt :p

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 22:09 ----------

Oeps, bedoelde stopacne idd.
Pheni zal ik dan niet blijven doornemen (hooguit 1x pw), de rest blijven pakken. Goede stack dus?

Mooie basis stack, zelf even kijken of je de noopept elke dag wilt gebruiken.

Maar wat ga je als choline bron gebruiken? (Centrophenoxine bijv., meteen een nootropisch effect)

Vergeet ook niet dat aniracetam fat-soluble is (zou visolie cap aanraden).

Laatst bewerkt:
MeDievil?

Het is omkeerbaar, iig vind ik PDE1 inhibitie nix aangezien het mentale ziektes in rodents nabootst (zoals PCP defitis in shizofrenie).

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 04:18 ----------

Hoezo is een lening bij een bank een slecht idee? Tenzij ik met een bestaande shop kan samenwerken wil ik met een groot assortiment kunnen beginnen.

lol mn ampposts zijn altijd wel overdreven:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 04:20 ----------

:roflol:

Hoe staat het ermee MedIevel, al weer een tijdje stil

Hallo iedereen, ik zat aan pagina 19 toen ik merkte dat er 94 paginas zijn dus heb al paar paginas snel overgeslagen :p

anyways,ik heb nootropics gisteren "ontdekt" en van wat ik hier en op andere forums en website heb gelezen, heb ik besloten om 4 van die "smart drugs" te gaan gebruiken.( niet samen natuurlijk )
Namelijk :
Piracetam ( voor dagelijks gebruik, betere concentratie, geheugen,heldere enz )
Aniracetam ( wanneer ik uitga in het weekend )
Pramiracetam ( wanneer ik ga studeren ) of zou ik Nefiracetam nemen ?

wat vinden julie hiervan ?
een goed plan of kan het nog beter ?

also is het beter dat je het samen neemt? want ik zie sommige die prami samen met ani nemen...maar persoonlijk snap ik daar nix van :s

Waarom snap je dat niet, beide stoffen werken via vershillende mechanismen en zijn beide vet oplosbaar, dus prima samen te nemen.

Ik snap echter niet waarom ani zou nemen puur om uit te gaan...

Waarom snap je dat niet, beide stoffen werken via vershillende mechanismen en zijn beide vet oplosbaar, dus prima samen te nemen.
Ik neem aan dat je Pramiracetam en Nefiracetam bedoelt
ma hoe moet ik het dan samen nemen? hoeveel ? waarmee ? choline ?
apart is het elk 600-1200 mg/dag maar samen ?

Ik snap echter niet waarom ani zou nemen puur om uit te gaan...

met uitgaan bedoel ik als ik met andere ( wie dan ook ) praat ( en niet ziet te gamen of studeren of zo ) omdat ik ergens had gelezen dat je niet alleen de voordelen van Piracetam hebt maar ook vloeiender praat en meer zelfzeker(der) bent ( wat in sommige situaties goed voor mij is :p )

Phenyl schijnt een van de weinige racetams te zijn met een instant effect, die zooi staat zelfs op de dopinglijst, alsje googled vind je genoeg :P ik heb het gehaald om te testen.
nee ik heb geen piracetam gebruikt omdat ik noopept gebruik wat volgens onderzoek beter schijnt te zijn.

Picamilon geeft je rust en kalmte, goeie toevoeging lijkt mij, moet het voorderest ooknog even testen watvoor effect het op me heeft.

KVVS waar heb je ze besteld?

Dacht eerst ook dat aniracetam zo zou werken maar hoewel je wel wat merkt is het echt totaal niet te vergelijken met sterker spul. Als ik het combineer met cafeine/1,3d wordt ik pas echt sociaal/scherp. Phenibut nog niet gecombineerd maar dat heeft ook een sterk effect.
Maar aniracetam merk je minder van, ook geen echt merkbare sides.
Het anxiolytische effect is wel te merken maar het gaat geen wonderen verrichten voor mensen die niet sociaal gestoord zijn.
Maar met cafeine ben je al vaak langer wakker, 1,3d ook + minder eetlust en nog wat vervelende bijwerkingen:o, en phenibut kan niet dagelijks gebruikt worden tenzij je wilt afkicken.

Die racetams hebben een effect maar het is niets iets waarvan je kunt zeggen, "deze ga ik voor het uitgaan gebruiken". Noopept is dan al weer wat sterker maar zou me sociaal ook niet echt superveel helpen.

Het kan je misschien wel overal leuke/humoristische/scherpe reacties op laten bedenken, de vraag is of je ze ook uitspreekt.

Verder heeft pira en ani samen gebruiken volgens mij vrij weinig nut?
Lijkt me dat je aniracetam probeert als piracetam niet werkt, lees soms zelfs dat je mensen hebt die beter op ani reageren dan op pira.

KVVS waar heb je ze besteld?

allemaal vantagecc op ebay.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 11:35 ----------

Die racetams hebben een effect maar het is niets iets waarvan je kunt zeggen, "deze ga ik voor het uitgaan gebruiken". Noopept is dan al weer wat sterker maar zou me sociaal ook niet echt superveel helpen.

Phenyl zou mischien nog een optie zijn alsk het zo lees op internet, moet het zelf nog even testen.
Buiten dat lijkt phenibut mij best leuk voor uitgaan of een high dose pica. :cool:

Ik vraag me af, wat zou nu de meest potent nootropic stack zijn voor dagelijks gebruik?
Mag een redelijk uitgebreide stack zijn.

Neem nu dagelijks Aniracetam/noopept/centro

200/230mg pica + 20/25mg Noopept vandaag genomen (zelf gemaakte caps)

Heb het idee dat ik me er "wakkerder" door voel, alles gaat lekker, gesprekken gaan zowieso goed (ben nu aan het werk) maar had gister op noopept + prami wel het idee dat ik makkelijker lulde (gaatnu ook goed tho) voel me lekker mentaal kalm, maar ook n beetje fysiek racey/edgy .. beetje moeilijk uitteleggen.
maargoed even wat meer testen mischien placebo natuurlijk xd

@Sprutte
Mischien even kijken naar Prami/Phenyl, de stack die je hebt lijkt mij al een aardige powerhouse, iedereen reageert natuurlijk ook anders erop, maar voor nog sterker dan wat je al heb hebje eigenlijk weinig opties. (volgensmij)

Dacht eerst ook dat aniracetam zo zou werken maar hoewel je wel wat merkt is het echt totaal niet te vergelijken met sterker spul. Als ik het combineer met cafeine/1,3d wordt ik pas echt sociaal/scherp. Phenibut nog niet gecombineerd maar dat heeft ook een sterk effect.
Maar aniracetam merk je minder van, ook geen echt merkbare sides.
Het anxiolytische effect is wel te merken maar het gaat geen wonderen verrichten voor mensen die niet sociaal gestoord zijn.
Maar met cafeine ben je al vaak langer wakker, 1,3d ook + minder eetlust en nog wat vervelende bijwerkingen:o, en phenibut kan niet dagelijks gebruikt worden tenzij je wilt afkicken.

Het kan je misschien wel overal leuke/humoristische/scherpe reacties op laten bedenken, de vraag is of je ze ook uitspreekt.

Verder heeft pira en ani samen gebruiken volgens mij vrij weinig nut?
Lijkt me dat je aniracetam probeert als piracetam niet werkt, lees soms zelfs dat je mensen hebt die beter op ani reageren dan op pira.

Nee ik ben sociaal e zowel bij meisjes als jongens met uitzondering op meisjes waar ik zie zitte en mee wil praten, dan ben ik int begin wat stiller( een goede luisteraar, mss iets te goed als je mij vraagt :p )
anyways aangezien je meer ervaring met nootropics hebt, welke combinatie ( met dosering ) vind je het best voor
1. studeren
2. dagelijk gebruik
3. om sociaal scherp te zijn,dat gesprekken goed gaan zoals kvvs zegt en iets met anxiolytische effect.

en wat is stacken eigenlijk ? :p

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 15:38 ----------

200/230mg pica + 20/25mg Noopept vandaag genomen (zelf gemaakte caps)

Heb het idee dat ik me er "wakkerder" door voel, alles gaat lekker, gesprekken gaan zowieso goed (ben nu aan het werk) maar had gister op noopept + prami wel het idee dat ik makkelijker lulde (gaatnu ook goed tho) voel me lekker mentaal kalm, maar ook n beetje fysiek racey/edgy .. beetje moeilijk uitteleggen.
maargoed even wat meer testen mischien placebo natuurlijk xd

@Sprutte
Mischien even kijken naar Prami/Phenyl, de stack die je hebt lijkt mij al een aardige powerhouse, iedereen reageert natuurlijk ook anders erop, maar voor nog sterker dan wat je al heb hebje eigenlijk weinig opties. (volgensmij)

Maar ik had ergens gelezen dan prami niet voor dagelijk gebruik was door dat het veel te sterk is ofzo... true ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven