AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de beste legale nootropic behalve noopept

Mijn stem gaat ook uit naar phenibut maar zoals hier boven al werd gezegd verschillen de resultaten per persoon en zul je zelf uit moeten proberen wat voor jou werkt en wat jij fijn vind.

Mijn stem gaat ook uit naar phenibut maar zoals hier boven al werd gezegd verschillen de resultaten per persoon en zul je zelf uit moeten proberen wat voor jou werkt en wat jij fijn vind.
Waarom phenibut? ik weet dat het je rustiger en kalmer maakt. maar heeft het ook invloed op je geheugen en leervermogen?

PS: ik vond dit terug op de website van denkbeter:
Pramiracetam is een wateroplosbare nootropic
klopt dit wel?

Ik lees juist overal dat je pramiracetam na een maaltijd moet nemen. of tezamen met iets waar vet /olie inzit... graag duidelijkheid please.. ???

Laatst bewerkt:
Waarom phenibut? ik weet dat het je rustiger en kalmer maakt. maar heeft het ook invloed op je geheugen en leervermogen?

Phenibut maakt je rustiger, kalmer, geeft je een gevoel van welzijn en maakt je socialer, mijn vriendin klaagt soms dat ik de oren van haar hoofd praat wanneer ik phenibut op heb. Ik vind het zelf een erg prettig gevoel en daarnaast slaap je die nacht als een roos! Een nadeel van phenibut is dat je het niet dagen achter elkaar kunt gebruiken, dan neemt het effect snel af, hou het bij 1 a 2 keer per week. Phenibut heeft verder weinig tot geen effect op het geheugen en leervermogen daar zou ik zelf pramiracetam/nefiracetam voor nemen.

Laatst bewerkt:
Phenibut 17 januari besteld...

Ik mailtje sturen, krijg ik dit terug:
It takes 3-5 weeks for first class mail to be delivered. Sometimes it takes 2 weeks, however most the time it takes 4-5 weeks.

Dennis
:fuu:

Als ik had geweten dat denkbeter nu weer terug was... Had ik het nu besteld :o (bij 1 van de 2, aangezien de prijs bij stopacne verlaagd is)

Wat zijn de verz kosten bij stopacne?

Welke van de 2 is nou het goedkoopst, stopacne of denk beter? Ga deze week weer een lading drugs bestellen.

Phenibut maakt je creatiever, socialer etcetera.
Maar die shit niet meerdere dagen nemen, 1-2x per week. Withdrawal schijnt horror te zijn.

Phenibut maakt je creatiever, socialer etcetera.
Maar die shit niet meerdere dagen nemen, 1-2x per week. Withdrawal schijnt horror te zijn.
Ga ik me zeker aan houden, max. 3x per week. Ik ben gelukkig goed met verantwoordelijk gebruik haha :p
Eerst maar eens even ervaren hoe chill ik het vind. (Heb het trouwens een paar uur geleden geleverd gekregen :D)

Ga ik me zeker aan houden, max. 3x per week. Ik ben gelukkig goed met verantwoordelijk gebruik haha :p
Eerst maar eens even ervaren hoe chill ik het vind. (Heb het trouwens een paar uur geleden geleverd gekregen :D)

Ooh ben benieuwd !l aat iets weten want ik heb noopept, ani en pari gebruikt ma ik voel het bijna ni... tis placebo of heeeel subtiel ...

Is het bij noopept ook verstandig om choline bij te slikken?

Phenibut werkte bij mij btw pas t best na een paar keer eigenlijk, omgedraaide tolerantie :p
Anders met 1 biertje combineren

Welke nootropic raden jullie aan tegen sociale fobie? Noopept?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven