- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Phenibut lawd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom phenibut? ik weet dat het je rustiger en kalmer maakt. maar heeft het ook invloed op je geheugen en leervermogen?Mijn stem gaat ook uit naar phenibut maar zoals hier boven al werd gezegd verschillen de resultaten per persoon en zul je zelf uit moeten proberen wat voor jou werkt en wat jij fijn vind.
klopt dit wel?

Waarom phenibut? ik weet dat het je rustiger en kalmer maakt. maar heeft het ook invloed op je geheugen en leervermogen?
It takes 3-5 weeks for first class mail to be delivered. Sometimes it takes 2 weeks, however most the time it takes 4-5 weeks.
Dennis

(bij 1 van de 2, aangezien de prijs bij stopacne verlaagd is)Ga ik me zeker aan houden, max. 3x per week. Ik ben gelukkig goed met verantwoordelijk gebruik hahaPhenibut maakt je creatiever, socialer etcetera.
Maar die shit niet meerdere dagen nemen, 1-2x per week. Withdrawal schijnt horror te zijn.

)Ga ik me zeker aan houden, max. 3x per week. Ik ben gelukkig goed met verantwoordelijk gebruik haha
Eerst maar eens even ervaren hoe chill ik het vind. (Heb het trouwens een paar uur geleden geleverd gekregen)
Ik zal het hier laten weten!Ooh ben benieuwd !l aat iets weten want ik heb noopept, ani en pari gebruikt ma ik voel het bijna ni... tis placebo of heeeel subtiel ...
Dat is katabool vriend!Phenibut werkte bij mij btw pas t best na een paar keer eigenlijk, omgedraaide tolerantie
Anders met 1 biertje combineren
Niet nodig als je alleen noopept neemt.Is het bij noopept ook verstandig om choline bij te slikken?
Dat is katabool vriend!
Niet nodig als je alleen noopept neemt.

Welke nootropic raden jullie aan tegen sociale fobie? Noopept?
Phenibut is weer t antwoord.
Maar aniracetam voor daily use.
Phenibut nemen tot de klachten afnemen/verdwijnen en dan onderhouden met aniracetam?