Fitness Seller

Ow, wat is ze zielig

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Niks afvoeren. Die criminele kansloze k*t marokkaantjes en turkjes die vmbo doen mogen ze het land uit trappen. Aan dit soort allochtonen hebben we tenminste wat!

• Topic Starter Topic Starter
Zij is net zo crimineel bezig..we hebben niks aan fraudeurs

Idd! Eruit met die jankerd. Illegaal is ilegaal, dus dat betekent wegwezen. Helemaal als het visum op illegale wijze is verkregen.
Trouwens wederom een mooi staaltje media-werk. Onze media is echt goed!:rolleyes:

Deporteren. Dag Taida.

Opzouten met dat media-geil kind.

raus.

stom k*tkind

deporteren met haar zwak gelul

Zakdoek in de hand, terug naar eigen land. :lol:

Tja dan is ze gewoon dom geweest, doei Taida.

Bye bye Taida... opzoute maar :wave:

Ik zie ander volk rondlopen dat ik liever zie vertrekken...Daar zijn ze hier goed in....kinderen en vrouwen terugsturen terwijl de grootste terroristen en oproerkraaiers hier lekker blijven genieten van de Vlaamse of Nederlandse verplichte "gastvrijheid".

Greetzzzzz.

twjunk zei:
Ik zie ander volk rondlopen dat ik liever zie vertrekken...Daar zijn ze hier goed in....kinderen en vrouwen terugsturen terwijl de grootste terroristen en oproerkraaiers hier lekker blijven genieten van de Vlaamse of Nederlandse verplichte "gastvrijheid".

Greetzzzzz.
Mmm in ons landje is er nu toch eentje gaan lopen lol. :( :D

twjunk zei:

Greetzzzzz.

Ben het volledig met je eens, maar Taida mag ook gaan.
In 2004 wist ze al dat ze moest gaan. Via allerlei illigale wegen heeft ze het tot nu weten te rekken.
Als je haar er nu niet uitstuurt dan staan er morgen ineens 1500 andere 'uitzonderingsgevallen' op.
Daarbij is uit onderzoek gebleken dat ze in haar eigen land makkelijk een opleiding kan volgen die van dezelfde kwaliteit en niveau is als het VWO hier. Dat ze zich maar nuttig maakt om mee te helpen haar eigen land weer op te bouwen.

Sportfood.nl zei:
Ben het volledig met je eens, maar Taida mag ook gaan.
In 2004 wist ze al dat ze moest gaan. Via allerlei illigale wegen heeft ze het tot nu weten te rekken.
Als je haar er nu niet uitstuurt dan staan er morgen ineens 1500 andere 'uitzonderingsgevallen' op.
Daarbij is uit onderzoek gebleken dat ze in haar eigen land makkelijk een opleiding kan volgen die van dezelfde kwaliteit en niveau is als het VWO hier. Dat ze zich maar nuttig maakt om mee te helpen haar eigen land weer op te bouwen.

In dat geval mag ze haar valiezen pakken;)

Greetzzzzz.

wegwezen met dat kind.... in nederland is er geen plaats voor dit soort allochtonen... wanneer er iemand een aanslag op een vliegtuig wil plegen op schiphol en vervolgens in het openbaar een journalist slaat. die gaat vrij uit... maar idd.. wat Taida heeft gedaan is niet te tolereren... lekker beleid weer...

Allemaal raus die niet deugen. Zowel mannen/vrouwen/kinderen. Is hard maar rechtlijnig. I love Verdonk!

Socrates zei:
wegwezen met dat kind.... in nederland is er geen plaats voor dit soort allochtonen... wanneer er iemand een aanslag op een vliegtuig wil plegen op schiphol en vervolgens in het openbaar een journalist slaat. die gaat vrij uit... maar idd.. wat Taida heeft gedaan is niet te tolereren... lekker beleid weer...
Als die weggstuurd zou kunnen worden, zou dat ook wel gebeuren, denk ik. Aan de andere kant, kun je zulke figuren misschien beter in de buurt houden, zodat je kunt zien wat ze doen.;)

zij is te lelijk om te blijven

en tevens moeten alle telegraaf lezers het land uit

Socrates zei:
Socrates for president! :D

Terug
Naar boven