Fitness Seller

Ow, wat is ze zielig

boogie zei:
wanneer wordt het nou eens duidelijk in je botte kop dat er juist allerlei welwillende mensen het land uit zijn gegooid de laatste paar jaar?

stelletje anussen.

Botte kop?? Jij bent weer zo'n beperkte denker.
Denk je dat de criminelere allochtonen die hier niet horen er niet uit worden gezet??
Die komen alleen niet in de media:D
De zieligerds met een goed verhaal komen bij de pers terecht.
Als illegale mohammed er uit wordt gezet omdat ie geen vergunning heeft en hier 3 vrouwen heeft verkracht hoor je dat niet.

Maar nu of bij een gezin komt het lekker in de pers. FF mevrouw Verdonk onderuit halen.
Enige waar de pers/media mee bezig is is om het huidige kabinet naar beneden te trekken.

Maar jij met je niet zo botte kop hebt het licht uitgevonden.:D

boogie zei:
ik hoop trouwens dat ze de familie van die rechtse ballen op dit forum afmaken, dat ze dan vluchten naar België, maar over 5 jaar toch weer fijn terug moeten. Dat vind ik rechtvaardig.

I love verdonk :)

Dit is echt te kort door de bocht.
Dat er mensen hier naar toe vluchten vanwege oorlog zullen weinig mensen problemen mee hebben. Voor die mensen moet hier ook altijd een plekje zijn.
Maar als de oorlog voorbij hoor je terug naar je eigen land te gaan en mee te helpen je land weer op te bouwen. Net zoals de Nederlanders na de 2e wereld oorlog. Handen uit de mouw en aan de slag.
Taida lijkt me een intelligente meid en juist zij kan van alles betekenen voor de wederopbouw van Kosovo.
Als de mensen weer terug gaan na een oorlog blijven er tenminste ook opvang mogelijkheden over voor mensen die op de vlucht zijn voor een huidige oorlog.

Sportfood.nl zei:
Dit is echt te kort door de bocht.
Dat er mensen hier naar toe vluchten vanwege oorlog zullen weinig mensen problemen mee hebben. Voor die mensen moet hier ook altijd een plekje zijn.
Maar als de oorlog voorbij hoor je terug naar je eigen land te gaan en mee te helpen je land weer op te bouwen. Net zoals de Nederlanders na de 2e wereld oorlog. Handen uit de mouw en aan de slag.
Taida lijkt me een intelligente meid en juist zij kan van alles betekenen voor de wederopbouw van Kosovo.
Als de mensen weer terug gaan na een oorlog blijven er tenminste ook opvang mogelijkheden over voor mensen die op de vlucht zijn voor een huidige oorlog.

Sorrie dit vind ik dus echt onzin... waarom moet dat dan? waarom moet zij aan het wederopbouw van haar land werken als zij gewoon een normaal leven wil hebben in een land waar ze zich goed voelt en daar gewoon een carriere kan beginnen en gelukkig zijn? Er zijn zoveel Nederlanders die uit Nederland vertrekken omdat ze gewoon een ander/beter leven elders willen hebben... moeten die maar terug dan? Er zijn genoeg Nederlanders die na de 2de wereld oorlog zijn vertrokken en niet meer terug gekomen... is hun goed recht vind ik...

Nou eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel erg slecht als het hek van de dam gaat voor alle vluchtelingen voor vwo leerlingen:roflol:

Socrates zei:
Sorrie dit vind ik dus echt onzin... waarom moet dat dan? waarom moet zij aan het wederopbouw van haar land werken als zij gewoon een normaal leven wil hebben in een land waar ze zich goed voelt en daar gewoon een carriere kan beginnen en gelukkig zijn? Er zijn zoveel Nederlanders die uit Nederland vertrekken omdat ze gewoon een ander/beter leven elders willen hebben... moeten die maar terug dan? Er zijn genoeg Nederlanders die na de 2de wereld oorlog zijn vertrokken en niet meer terug gekomen... is hun goed recht vind ik...

Stel je voor dat iedereen zo'n instelling zou hebben.
De hell breekt los in je land en iedereen vlucht. Vervolgens keert niemand meer terug en dan? Zo zouden er tal van landen in de wereld zijn waar nu nog chaos zou heersen als iedereen zo'n mentaliteit had gehad.
Respect voor de mensen die ook in zware tijden de handen ineen slaan om voor hun land en de toekomst van het nageslacht weer een betere leefomgeving te maken. Dat doe je niet door ergens anders in het gespreide bedje te blijven liggen.

Socrates zei:

Die waren niet gegaan!! Als bepaalde groeperingen ineens niet zo vertegenwoordigd waren. Veel mensen zien het hier niet meer zitten omdat er de laatste 10-15 jaar veel veranderd is. In 1e instantie gingen alleen boeren hier weg omdat ze in Canada en dergelijke gewoon beter hun bedrijf konden houden, maar nu wil iedereen weg hier. Snap helemaal niet dat die emigranten hier nog naar toe willen:D

Sportfood.nl zei:
Stel je voor dat iedereen zo'n instelling zou hebben.
De hell breekt los in je land en iedereen vlucht. Vervolgens keert niemand meer terug en dan? Zo zouden er tal van landen in de wereld zijn waar nu nog chaos zou heersen als iedereen zo'n mentaliteit had gehad.
Respect voor de mensen die ook in zware tijden de handen ineen slaan om voor hun land en de toekomst van het nageslacht weer een betere leefomgeving te maken. Dat doe je niet door ergens anders in het gespreide bedje te blijven liggen.
Ik vind dat onzin omdat ik in eenzelfde situatie zit en er ook daadwerkelijk over mee kan praten...
Wij zijn ook gevlucht, ons huis was gebombadeerd etc, maargoed ik pijns er niet over om terug te gaan... regering is nog steeds niet wat ik wil... Stel dat ik gewoon een normaal leven hier kan opbouwen en hier kan werken en wonen, wees eerlijk dat zou jij toch ook doen?

Hoor net op de radio dat Verdonk zegt dat Iraanse Homocoïtusuelen in hun land veilig zijn.
Deze 2 jongens zijn betrapt terwijl ze aan elkaar zaten, dit is hun straf:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dat was in 2005, in de tussentijd is er natuurlijk veel verbeterd.

Dat lijkt me zo verschrikkelijk eng:( :shake:

Homer17 zei:
Ik vind dat onzin omdat ik in eenzelfde situatie zit en er ook daadwerkelijk over mee kan praten...
Wij zijn ook gevlucht, ons huis was gebombadeerd etc, maargoed ik pijns er niet over om terug te gaan... regering is nog steeds niet wat ik wil... Stel dat ik gewoon een normaal leven hier kan opbouwen en hier kan werken en wonen, wees eerlijk dat zou jij toch ook doen?

De regering hierzo is ook niet wat het merendeel van de nederlandse bevolking wilt. Zullen we met zijn allen gaan emigreren?

Uhu, de Nederlandse regering vergelijken met de Servische :rolleyes:

vergelijken kan altijd toch ;)

Jopske zei:
De regering hierzo is ook niet wat het merendeel van de nederlandse bevolking wilt. Zullen we met zijn allen gaan emigreren?
Kerel, vergelijking van Iraanse regering met Nederlandse... Onder welke grafsteen kom jij vandaan ey?

Lauw zei:
Hoor net op de radio dat Verdonk zegt dat Iraanse Homocoïtusuelen in hun land veilig zijn.
Deze 2 jongens zijn betrapt terwijl ze aan elkaar zaten, dit is hun straf:

http://www.coc.nl/documents/1_IranHangingFlag.bmp

Maar dat was in 2005, in de tussentijd is er natuurlijk veel verbeterd.
Haha dat is ook zeker waar idd... triest... maar waar :(

Ik was zelfs aangehouden (3 jaar geleden) omdat ik met mijn NICHT over straat liep ???
Lui ****ing agressief mij tegen een muur aanbeuken en vragen wat ik met dat meisje aan het doen was etc... Je krijgt er zweepslagen wanneer je hand in hand met je vriendin over straat loopt.

Het beleid van Verdonk is goed als het gaat om economische vluchtelingen, die mogen opbokken.
Overigens mag je je als westers land afvragen in hoeverre wij bijdragen aan de armoede in veel landen (met name door globalisering en de daaruit voortvloeiende manier van handel drijven).

Het grote nadeel van het beleid van Verdonk is dat het echt met de botte bijl is. Iraanse homo’s, vrouwen uit streng islamitische landen die voor hun man zijn gevlucht, politieke vluchtelingen uit Congo, ze moeten allemaal terug.
Een typisch geval van de goeden die bloeden voor de slechten?

Edit: jij komt uit Iran!? T moet niet gekker worden. Ik dacht dat Samu een allochtoon was (niet dus), en ik dacht dat jij een autochtoon was…. Waar ik dat op heb gebaseerd, geen idee ???
Hoe lang woon je hier?

Lauw zei:
Het beleid van Verdonk is goed als het gaat om economische vluchtelingen, die mogen opbokken.
Overigens mag je je als westers land afvragen in hoeverre wij bijdragen aan de armoede in veel landen (met name door globalisering en de daaruit voortvloeiende manier van handel drijven).

Het grote nadeel van het beleid van Verdonk is dat het echt met de botte bijl is. Iraanse homo’s, vrouwen uit streng islamitische landen die voor hun man zijn gevlucht, politieke vluchtelingen uit Congo, ze moeten allemaal terug.
Een typisch geval van de goeden die bloeden voor de slechten?

Edit: jij komt uit Iran!? T moet niet gekker worden. Ik dacht dat Samu een allochtoon was (niet dus), en ik dacht dat jij een autochtoon was…. Waar ik dat op heb gebaseerd, geen idee ???
Hoe lang woon je hier?
Lol :P Ik woon hier al sinds mn 5e... 14 jaar dus ongeveer.

Lauw zei:
Als je het zielig vind voor dat meisje dan ben je niet voor haar uitzetting.
je moet beleid of regels niet als excuus gebruiken om je achter te verschuilen...

wat een ozin.. ik ben in staat me in te beelden in haar situatie, dat is sneu..verder vind ik het gewoon terecht dat het gaat zoals het gaat!!!

Waarom vind je het terecht dan?
Je kan haar inleven in haar situatie, en ziet dus waarom ze wil blijven. Maar toch moet ze terug, waarom?

@ Homer17: wanneer moet jij terug van Verdonk?

;)

Lauw zei:
Waarom vind je het terecht dan?
Je kan haar inleven in haar situatie, en ziet dus waarom ze wil blijven. Maar toch moet ze terug, waarom?

@ Homer17: wanneer moet jij terug van Verdonk?

;)
Volgend jaar April... Heb nog wel ff dus.

Terug
Naar boven