AndroidHealthClinic

Ow, wat is ze zielig

Tractortje zei:
Niks afvoeren. Die criminele kansloze k*t marokkaantjes en turkjes die vmbo doen mogen ze het land uit trappen. Aan dit soort allochtonen hebben we tenminste wat!
:bow: en zo is t.

criminele allochtonen moeten ze met een harde trap terug kicken.
(en criminele autochtonene verbannen we naar de rottummerplaat, die we daarna met wat sleepboten een flink end richting Duitsland slepen:hello: )

edit: vmbo-ers zijn ook nodig. alleen maar professoren schiet ook niet op :)

Jammer voor haar, maar er zijn veel schrijnendere gevallen bekend en die moesten ook gewoon opkrassen. Het leven is niet eerlijk.

De politiek kan beter achter Kalou gaan staan, want die staat wel degelijk in z'n recht, dit meisje niet.

axestream zei:
Jammer voor haar, maar er zijn veel schrijnendere gevallen bekend en die moesten ook gewoon opkrassen. Het leven is niet eerlijk.

De politiek kan beter achter Kalou gaan staan, want die staat wel degelijk in z'n recht, dit meisje niet.
Idd ook zo'n belachelijk verhaal. Maja, voetbal he.......:rolleyes:

Waarom zou Kalou zomaar Nederlander mogen worden?
Die woont al 3 jaar in Nederland en heeft nog steeds zijn inburgeringscursus niet gehaald.
Hij heeft hem wel gedaan maar is gezakt omdat ie het minimale beetje Nederlands dat nodig was niet machtig was.

Nu begint de tijd te dringen omdat ie 3 jaar lang het heeft laten liggen.
Kalou kan voorlopig niet in het Nederlands elftal omdat ie geen Nederlander is. En om Nederlander te worden moet je aan een aantal minimum eisen voldoen. Duidelijk toch?
Iedereen heeft altijd maar gedacht dat alles kon en Nederland het niet zo nou nam, daarom vind ik het prima wat Verdonk doet. Zo wordt het voor iedereen heel duidelijk wat de regels zijn. Take it or leave it.

goeie post.
gelijke monniken gelijke kappen. :)

wel drastisch allemaal...ik zou zeggen..laat dr eerst dr papiertje halen en stuur dr dan terug...heb ze iig iets om aan dr toekomst te werken daar. ,iss dat ik een sentimenteel wezen ben maargoed, ik zie dr geen kwaad in om dr dat examen te laten maken en dan terug te sturen:o

:hedbang: Verdonk rocks..

het is absoluut zielig voor dat meisje, maar als er overal een uitzondering voor wordt gemaakt, heeft het geen zin om een beleid te volgen of wetten te maken!!

Ik heb toch wel een beetje medelijden met haar. :o

Kunnen we ipv van haar er niet een paar marokkanen uitgooien die na 30 jaar nog geen nederlands kunnen ofzo?

Zelda zei:
Ik heb toch wel een beetje medelijden met haar. :o

Kunnen we ipv van haar er niet een paar marokkanen uitgooien die na 30 jaar nog geen nederlands kunnen ofzo?

jep..my thoughts exactly, itt die allochtonen die na 3jkaar nog geen woord nederlands spreken behalve: "ik zweer het je!!" "wat, wat ,wat?" en "blanke tiefeshoeren" heeft zij de nederlandse taal snel geleerd..getuigt alleen van motivatie vind ik..laat dr dan op zn minst dr eindexamen doen

Sportfood.nl zei:
Waarom zou Kalou zomaar Nederlander mogen worden?
Die woont al 3 jaar in Nederland en heeft nog steeds zijn inburgeringscursus niet gehaald.
Hij heeft hem wel gedaan maar is gezakt omdat ie het minimale beetje Nederlands dat nodig was niet machtig was.

Nu begint de tijd te dringen omdat ie 3 jaar lang het heeft laten liggen.
Kalou kan voorlopig niet in het Nederlands elftal omdat ie geen Nederlander is. En om Nederlander te worden moet je aan een aantal minimum eisen voldoen. Duidelijk toch?
Iedereen heeft altijd maar gedacht dat alles kon en Nederland het niet zo nou nam, daarom vind ik het prima wat Verdonk doet. Zo wordt het voor iedereen heel duidelijk wat de regels zijn. Take it or leave it.

Inburgeringscursus en naturalisatie-toets zijn twee verschillende dingen en geen van beiden van toepassing op Artikel 10 van de Rijkswet. Laat dat nu eens de wet zijn waar hij zich op beroept. Kalou voldoet aan de voorwaarde conform Artikel 10 en zal dus niet "zomaar" Nederlander mogen worden. :) Hij heeft inderdaad vrijwillig die naturalisatie-toets gemaakt en is daarvoor gezakt. Dat maakt echter helemaal niks uit, vandaar dat de rechter en de Raad van State oordeelden dat Verdonk die argumenten niet kan aanvoeren om hem niet versneld het staatsburgerschap te geven.

Regels zijn inderdaad regels en tot nu toe weigert Verdonk om die in de zaak Kalou toe te passen. Doordat Verdonk de uitspraak van de rechter en de Raad van State naast zich neerlegt en nog steeds op de oude voet doorgaat saboteert ze de boel. Of ze moet met goede argumenten komen om zijn verzoek te weigeren of ze moet instemmen. Wat ze niet kan doen is komen met allerlei voorwaarden waarvan zij vind dat hij aan moet voldoen. Kalou zal z'n paspoort versneld krijgen, daar ben ik van overtuigd want het recht zal zegevieren, maar door die spelletjes van Verdonk waarschijnlijk pas na het WK.

Ik verzin dit echt niet zelf omdat ik hem een talentvolle voetballer zou vinden. Ons rechtsorgaan heeft tot twee maal toe beslist dat Verdonk haar werk niet goed doet, maar haar collega politici gaan liever achter een meisje staan dat geen enkele wettelijke aanspraak maakt om hier nog langer te mogen verblijven. Men gaat Verdonk aanspreken op een zaak waarin ze juist wel goed haar werk heeft gedaan. :rolleyes:

PS: Kalou is al 16 maanden met deze zaak bezig.

Laatst bewerkt:
erm als ze nou gewoon 1 maand weg gaat en dan op vakantie hierheen gaat kan ze 3 maanden blijven om examen te doen .. Verder? Fraude is fraude, dus oprotten :mad:

FuzZyBeeR zei:
erm als ze nou gewoon 1 maand weg gaat en dan op vakantie hierheen gaat kan ze 3 maanden blijven om examen te doen .. Verder? Fraude is fraude, dus oprotten :mad:

Ik denk niet dat je hier als toerist examen kan doen. ;)

G21 zei:
het is absoluut zielig voor dat meisje, maar als er overal een uitzondering voor wordt gemaakt, heeft het geen zin om een beleid te volgen of wetten te maken!!
Als je het zielig vind voor dat meisje dan ben je niet voor haar uitzetting.
je moet beleid of regels niet als excuus gebruiken om je achter te verschuilen...

RichardV zei:
Allemaal raus die niet deugen. Zowel mannen/vrouwen/kinderen. Is hard maar rechtlijnig. I love Verdonk!
wanneer wordt het nou eens duidelijk in je botte kop dat er juist allerlei welwillende mensen het land uit zijn gegooid de laatste paar jaar?

stelletje anussen.

ik hoop trouwens dat ze de familie van die rechtse ballen op dit forum afmaken, dat ze dan vluchten naar België, maar over 5 jaar toch weer fijn terug moeten. Dat vind ik rechtvaardig.

I love verdonk :)

boogie zei:
ik hoop trouwens dat ze de familie van die rechtse ballen op dit forum afmaken, dat ze dan vluchten naar België, maar over 5 jaar toch weer fijn terug moeten. Dat vind ik rechtvaardig.

I love verdonk :)

Niet voordat jij naar Noord-Korea of een ander links bolwerk bent verkast! :D

weer zo'n flauwe opmerking.
blijkbaar moet je familie eerst eens echt uitgemoord worden voordat je met een inhoudelijke reactie komt.

boogie zei:
weer zo'n flauwe opmerking.
blijkbaar moet je familie eerst eens echt uitgemoord worden voordat je met een inhoudelijke reactie komt.
Ik denk, dat je dan eerst onderscheid zal moeten maken tussen politiek vluchtelingen en asielzoekers, die hier komen voor de financiele voordelen. Die laatste groep is namelijk een stukkie groter. Ik denk, dat elke rechtse bal, zoals je dat zo ongenuanceerd omschrijft, heus begrip op kan brengen voor mensen, die hier naartoe vluchten, omdat het in hun eigen land te gevaarlijk is om te verblijven.
Echter, degenen, die hier hun zakken komen vullen en daar niets tegenover stellen, behalve heel veel ellende, zijn niet degenen, waar ik op zit te wachten. En met mij vele anderen.
Jij noemt dat rechtse ballen. Ik noem dat mensen, met realiteitszin.

Mighty zei:
Ik denk, dat je dan eerst onderscheid zal moeten maken tussen politiek vluchtelingen en asielzoekers, die hier komen voor de financiele voordelen. Die laatste groep is namelijk een stukkie groter. Ik denk, dat elke rechtse bal, zoals je dat zo ongenuanceerd omschrijft, heus begrip op kan brengen voor mensen, die hier naartoe vluchten, omdat het in hun eigen land te gevaarlijk is om te verblijven.
Echter, degenen, die hier hun zakken komen vullen en daar niets tegenover stellen, behalve heel veel ellende, zijn niet degenen, waar ik op zit te wachten. En met mij vele anderen.
Jij noemt dat rechtse ballen. Ik noem dat mensen, met realiteitszin.

Dus jij vind dit meisje een op geld berustte opportunist?

Terug
Naar boven