XXL Nutrition

Oxymetholone

europeman zei:
Ik heb er goede ervaringen mee, heb het ook n x 3 weken gebruikt @ 150mg met tren deca en test en daarna opgevangen met Igf, en heb er veel van behouden, alleen voel je je erg klote en Gyno krijg je vrijwel onmiddelijk, plus dat je enorm veel vocht vasthoud.

Maar kwamen die goede ervaringen nu door de Oxy, of door de Test, of door de Tren, of door de Deca?

en behoud je de krachttoename die je met oxy krijgt een beetje?

Insanity zei:
Ik ben nog zeer nieuw in de BB sport maar op m'n werk lopen een paar grote jongens rond die het zo te zien al een poosje doen.
Nu werd mij laatst "Oxymetholone" aangeboden als zijnde Oxy's.
Ik ben op internet gaan rondneuzen over hoe of wat en kwam toch wel heel erg bangmakende berichten tegen.
Als ik dat zo allemaal lees dat snap ik niet dat er zo wie zo iemand is die dit gebruikt.
Heb hem zelf ook gevraagd om de risico's en hij heeft mij gezegd "als je maar je vitamines inneemt en zink pillen etc. etc. is er niets aan de hand".
Nu wil ik graag weten of dit werkelijk zo onschuldig is als hij doet geloven of dat ik beter kan vertrouwen op de info die ik had gevonden op het internet.
Hij heeft zelf wel al zo'n kuur gedaan van 3 tabletten per dag 8 weken lang.
Zo'n kuur kost trouwens € 150,=

Grtz. Insanity

Verzorg eerst uw basis eens goed
1. Maak u voedingsschema in orde, bereken hoeveel ge nodig hebt
2. Als ge pas aan het trainen zijt dan hebt ge nog lang niet alles natuurlijk benut
3. Is uw training in orde, traint ge juist???
4. Rust

5. Zoek eerst maar eens alles uit over voeding en train een paar jaar zo ge gaat nog verschieten van het resultaat
6. Probeer eens natuurlijke supplementen zoals creatine als ge alles in orde hebt

MrJ zei:
Maar kwamen die goede ervaringen nu door de Oxy, of door de Test, of door de Tren, of door de Deca?

:D

de eerste week was oxy only als ik me goed herinner en toen ervaarde ik al enorme krachttoename en volheid in spieren

• Topic Starter Topic Starter
jerre30 zei:
Verzorg eerst uw basis eens goed
1. Maak u voedingsschema in orde, bereken hoeveel ge nodig hebt
2. Als ge pas aan het trainen zijt dan hebt ge nog lang niet alles natuurlijk benut
3. Is uw training in orde, traint ge juist???
4. Rust

5. Zoek eerst maar eens alles uit over voeding en train een paar jaar zo ge gaat nog verschieten van het resultaat
6. Probeer eens natuurlijke supplementen zoals creatine als ge alles in orde hebt

Het was ook niet de bedoeling om direct aan de oxy's te beginnen hoor :D
Maar was/ben wel zeer nieuwsgierig en nu ik hier de verhalen een beetje doorgelezen heb weet ik wel dat mijn collega zich niet goed voorbereid heeft.
Dat zal mij niet gebeuren ;)

In ieder geval een ieder bedankt voor de info en of de waarschuwingen!!!

Terug
Naar boven