AndroidHealthClinic

paar foto's en filmke van Training Wakaera & Munk

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
ik heb 2x 250kg gelift, koen 2x 280kg (RAW, na maar liefst 15 ZWARE WORK SETS):

dan heb ik ook nog wa ge'clean & jerk'ed met Tweety, koen heeft nog wa lichte bench en wa buikspieren getraind.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
150kg deadlift, heeft hij gedubbeld! (ook na stuk of 15 zware worksets!)

Tweety deadlift 220kg (same as above, ook stuk of 15 worksets ervoor)

Tweety aan het dweilen nadat ik wa baby poeder "gemorst" had :D
merk ook ff de verticale barbell op, het werk van Tweety, hij wou vast paaldansen ofzo ... ;)

en last but not least .... het filmke van Koen met een RAW deadlift van 2x 280kg na 15 zware worksets!!!:
http://users.pandora.be/powerlifting/dbb/koen%20deadlift.wmv

mvg,
Dries

da zijn bekan stiff leg deadlifts man!! goeie techniek man!!

ik heb da ook, alleen moet ik leren mijn onderrug wa holler te houden... working hard on those arch back goodmornings bros ;)

anyway... schoon schoon, ge zie maar hoe schoon gespierd een powerlifter kan worden hé :D

Geile vent hoor die Koen! :P

Netjes hoor ik doe het hem de komende 5jr niet na :)

bruut filmpje.

ziet er bij hem nog vrij makkelijk uit :P

Misschien zat 290x2 er nog in maar dan zou de snelheid een triestig affaire geweest zijn, dan doe ik dat gewoon niet. Het is belangrijk om te weten aan welke gewichten ge moet stoppen. In deadlift mag je nooit of nooit te veel last hebben met een barr is niet goed (op training toch niet)

Vet filmpie :eek: .. Alsof ie er geen moeite bij heb bij die 280..

Greetzz :D

het was idd nog vrij easy. Kheb een deal met wakaera alleen weet hij er nog niet van: Als ik dat kan tegen februari met 300kg krijg ik een grote pitta van hem:)

• Topic Starter Topic Starter
munk zei:
het was idd nog vrij easy. Kheb een deal met wakaera alleen weet hij er nog niet van: Als ik dat kan tegen februari met 300kg krijg ik een grote pitta van hem:)
fl**ker da's geen deal, 300kg heb je binnen 2 weken al :D

deadline: februari
jij moet aan 320 geraken, ik 300

loser pays a big pitta, french frites and a large coke :D

deal?

lache jongens heel netjes

Wakaera zei:
fl**ker da's geen deal, 300kg heb je binnen 2 weken al :D

deadline: februari
jij moet aan 320 geraken, ik 300

loser pays a big pitta, french frites and a large coke :D

deal?
You're on!!!

als je 2 x 280 trekt, pak je idd rond zo'n 320/330 met pak :eek: sicko! en natural, supers! Je bent trouwens een flinke kerel om te zien ook Munk.

ruggie is ok:) ik doe 330 dus ik win de weddenschap;)

Indrukwekkend!!

:eek:

Wat een mietjes daaro! ;):p

Omg munk jij bent nog best goed gespierd ook, overall goede massa. Komen er nog ooit foto's? Ik meen ooit jou horen zeggen dat je foto's ging plaatsen.. ong een jaar geelden ! :P

En damn.. 280 kg 2x en natural :eek: :thumb:

Frenkpie zei:

Omg munk jij bent nog best goed gespierd ook, overall goede massa. Komen er nog ooit foto's? Ik meen ooit jou horen zeggen dat je foto's ging plaatsen.. ong een jaar geelden ! :P

En damn.. 280 kg 2x en natural :eek: :thumb:
die foto's zullen nog op zich laten wachten denk ik:) misschien als ik er eens zin in heb:)

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven