AndroidHealthClinic

paar foto's en filmke van Training Wakaera & Munk

goed zou ik het niet noemen. maar dat gebeurt nu eenmaal vaak bij het toppen, dan is het koste wat kost het gewicht halen...

zoals iemand ooit zei "i see a lot of great lifters, but i have yet to see great technique"

en een riem kan je helpen. ofwel losjes aandoen aan proprioceptisch hulpmiddel, ofwel strakker voor mechanische hulp

Ik had een keer getopt met kromme rug en geen riem om te kijken hoeveel ik kon halen. Had gelijk 3 dagen last van mijn onderrug, leek of mijn onderrug zowat gebroken was.
Misschien volgende keer een riem gebruiken, misschien dat dat je onderrug minder verziekt.

Niet zo sleuren Munk ;) , deadlift is vooral techniek

Deejay_Spike zei:
zoals iemand ooit zei "i see a lot of great lifters, but i have yet to see great technique"
Dan keek die persoon niet op de goede plaats. :) Ik heb toch best wel lifters erg netjes zien tillen; ook als het om PRs ging. Dat had ik er bij mn pupillen wel ingeslagen. :D

denk dat het munk geen bal interesseert(hoe hij eruit ziet) als hij maar die pitta krijgt.
en idd forse kerel. trainen en vreten:)

en dries is hier op zoek naar een breezersletje, hij post teveel foto's:p

gorgasm zei:
denk dat het munk geen bal interesseert(hoe hij eruit ziet) als hij maar die pitta krijgt.
en idd forse kerel. trainen en vreten:)

en dries is hier op zoek naar een breezersletje, hij post teveel foto's:p
Tis al van zondag geleden dat ik pitta heb gegeten. Dan heb ik er wel 2 gegeten.
En dries moet dringend eens mee naar de koko om een breezahsletje op te doen;)

ik wil ook wel zo'n ding opdoen...

t*ring, indrukwekkend filmpje! ook een zeer nette fysiek!

jaaaas

munk zei:
Tis al van zondag geleden dat ik pitta heb gegeten. Dan heb ik er wel 2 gegeten.
En dries moet dringend eens mee naar de koko om een breezahsletje op te doen;)

tiens, ik ben ook nog ni gegaan... 's misschien een gedacht om der i naartoe te gaan ooit

munk zei:
Eigenlijk kunnen ze je niet weigeren hé, ze zouden beter al de homo's weigeren die geen 265 kunnen heffen;)
Damn! Ik kan geen 265 DLen EN ik ben homo. Ik mag NOOIT meer uit dus? :D

indrukwekkende prestaties. Ben 6 maanden bezig met powerliften.
Hoelang heeft jij koen getraind om dit resultaat te bekomen en wat is het geheim (schema ?).

merchtem ??

gij traint bij hugo of zo??

ik heb daar ook getraint (alleh, tot voor kort, ben sinds een maand ergens anders omdathugo wa ver is voor mij en ik gee tijd genoeg heb)

enne, der is geen geheim ;) de kunst is een goed schema uitdokteren, vooral de eerste jaren zuiver op basis trainen. ma hugo kan u zeker ver helpen als ge doet wat hem u zegt zenne :D

patkrachtser zei:
indrukwekkende prestaties. Ben 6 maanden bezig met powerliften.
Hoelang heeft jij koen getraind om dit resultaat te bekomen en wat is het geheim (schema ?).
7 jaar waaronder 4 jaar powerlifting. Idd, geen geheimen, je moet voor jezelf het beste weten te ontdekken

yep,

lang niet gelezen, maar het is idd bij Hugo. Met zijn schema moet je vooruit gaan, cyclisch, wisselend. Natuurlijk lijkt 1 REP MAX van 170 DL na 6 maand ver af van 300 KG, het lijkt zelfs onwezenlijk om daar te geraken.

Terug
Naar boven