XXL Nutrition

paar foto's en filmke van Training Wakaera & Munk

Hou die jongen in het oog die daar 150kg dubbelt....traint nog niet zo lang en weegt amper 60kg!! Hij heeft een goede mind en zal ongetwijfeld sterk worden.

• Topic Starter Topic Starter
munk zei:
Hou die jongen in het oog die daar 150kg dubbelt....traint nog niet zo lang en weegt amper 60kg!! Hij heeft een goede mind en zal ongetwijfeld sterk worden.
ik heb nog ff met hem gesproken toen je in de cantine zat met Bram, zijn mind is ****ed up, hij vind dat hij nooit sterk zal worden, omdat hij denkt dat zen gewrichten het niet aankunnen. talk him out of that shit, he has talent!!! hij kan het idd ver schoppen moest hij tijdje puur op kracht trainen!

zijn trainingsmentatliteit is wel ok vindt ik, hoe hij ernaast over denkt weet ik niet....

damn, ik krijg toch wel weer zin om kei hard te trainen. Ben afgelopen week weer rustig (behalve benen dan :P) begonnen en waarschijnlijk volgende week knallen. Eind januari /begin februari ga ik beginnen met PL als ik weer beetje op niveau ben.

Het lukte me donderdag nog niet eens om met 125 kg 1x omhoog te komen :p :D:D (squatten voorbij paralel). Elke keer op de dooie punt bleef ik hangen en ging langzaam omlaag....Terwijl ik vorig jaar november nog 200 kg 2-3x deed in de smith. :sad:

Wel al vanaf begin augustus niet meer gesquat he... nouja, hopen op een snelle toenname van m'n kracht.

Laatst bewerkt:
Deejay_Spike zei:
da zijn bekan stiff leg deadlifts man!! goeie techniek man!!

ik heb da ook, alleen moet ik leren mijn onderrug wa holler te houden... working hard on those arch back goodmornings bros ;)

anyway... schoon schoon, ge zie maar hoe schoon gespierd een powerlifter kan worden hé :D

ik heb geen behoefte aan good mornings hoor! Na zo'n training is mijn rug al genoeg afgepeigert

BIG STRONG MOFO!!!

hier kan ik maar 1 ding op zeggen...

PWNED!!!

munk:hedbang:

hihihi... ik ga ook filmpjes beginnen opnemen als't zo blijft duren :D

Deejay_Spike zei:
hihihi... ik ga ook filmpjes beginnen opnemen als't zo blijft duren :D
Echt waar Spike, dat motiveert meer dan veel die positieve commentaren. Ik kan de laatste tijd trainen in optimale omstandigheden. Vrijdag hebben we met zen 5en gedeadlift en hadden we zelfs nog wa supporters. De squattrainingen op maandag gebeuren ook met zen 3en of 4en. Niets beter dan in team trainen. Je wil mekaar echt afmaken en dat zorgt voor results!

ik moet ook iemand vinden om mee te trainen maat....

is in merchtem echt moeilijk, vandaar dat ik in jette herbegin, daar zijn wel pakken meer bbers, maar is altijd wel genoeg volk om te spotten en evt een trainingsmaat te vinden... ik ga denk ik een advertentie plaatsen daar :D

:eek:
Damn indrukwekkend man

Deejay_Spike zei:
ik moet ook iemand vinden om mee te trainen maat....

is in merchtem echt moeilijk, vandaar dat ik in jette herbegin, daar zijn wel pakken meer bbers, maar is altijd wel genoeg volk om te spotten en evt een trainingsmaat te vinden... ik ga denk ik een advertentie plaatsen daar :D

een advertentie voor een nieuw homovriendje :D

Is het nodig om een riem te dragen als je gaat toppen?
Bij de meeste zie je dat de onderrug een beetje bol is, is dit wel goed?

Terug
Naar boven