XXL Nutrition

Paar vragen over gebruik Anavar.

Neen niet gewoon s'ochtendsen savonds.. Zoals ik al zei moet je ervoor zorgen dat je een anabool effect creeert dat 24/24 is.
Enig idee wat halfwaardetijd betekent? Het is niet zo dat het na 8 uur verdwenen is. Verspreid innemen is alleen beter voor stabielere bloedwaardes. In dit geval heb je een constante afgifte er van. Zijn er zat die het voor de training nemen om vervolgens den8 uur erna de hoogste piek er van hebben.

'

Laatst bewerkt:
Ochtends 30mg avonds 30mg, wel nakuren, ik ben dom geweest en heb het niet gedaan Libido is een tijd klote geweest.
Normaal zou je denken dat het bij Anavar niet nodig is..

daarvoor hebben ze test ;)
en btw red maca is een testbooster, denk niet dat zoiets veel helpt

Red Maca is geen testbooster. Heeft geen effect hierop.

Wel zou het mogelijk de omzetting naar DHT verminderen en zo haaruitval en acne en prostaatvergroting beperken.

Ook is er een mogelijk positief effect op de zaadkwaliteit.

De vraag is of dit ook werkt bij middelen die niet naar DHT omzetten dan (zoals anavar). Voor de prostaat mogelijk wel.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Nee er is een halveringstijd van 10-12u. Dus 20-24u werkzaam.

Dosis in 2 of 3 verdelen is het beste.

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Ochtends 30mg avonds 30mg, wel nakuren, ik ben dom geweest en heb het niet gedaan Libido is een tijd klote geweest.
Normaal zou je denken dat het bij Anavar niet nodig is..

Is dosis-en lengteafhankelijk.

60mg/dag is 420mg/week. Dit gedurende 6weken is zeer onderdrukkend ja (het duurt 4 weken vooraleer je eigen productie volledig plat ligt).

Maar bv. 30mg/dag (210mg/week) voor 4 weken heeft dan weer geen nakuur nodig.

'

Laatst bewerkt:
Dus hoe groter je bent hoe meer je moet gebruiken? Werken de anabole processen en androgeenreceptoren dan minder goed?

Ik weet dat jij fan bent van kuren op 250/200 enzo, dat mag ook. Je maakt mij alleen niet wijs dat bijvoorbeeld iemand met het fysiek van Seeker nog maar iets zal gaan merken op 30 mg Anavar op heel mss wat kracht na. Die gast zit nog 13 kg onder zijn lengte en dus nog lang en dan ook echt nog lang niet tegen z'n natuurlijke max aan. Lijkt mij relatief logisch dat je dan nog harder zult groeien dan wanneer je al groter bent.

Nu heb jij uiteraard bewijs van IFBB pro fysieken die flink gegroeid zijn op 2500 test en 200 primo maar dat weiger ik simpelweg te geloven.

Ik weet dat jij fan bent van kuren op 250/200 enzo, dat mag ook. Je maakt mij alleen niet wijs dat bijvoorbeeld iemand met het fysiek van Seeker nog maar iets zal gaan merken op 30 mg Anavar op heel mss wat kracht na. Die gast zit nog 13 kg onder zijn lengte en dus nog lang en dan ook echt nog lang niet tegen z'n natuurlijke max aan. Lijkt mij relatief logisch dat je dan nog harder zult groeien dan wanneer je al groter bent.

Nu heb jij uiteraard bewijs van IFBB pro fysieken die flink gegroeid zijn op 2500 test en 200 primo maar dat weiger ik simpelweg te geloven.

Dus die persoon heeft dan minder gevoelige androgeenreceptoren bv?

IFBB pro's gebruiken insuline, hgh en igf-1 bv. Dus met die vergelijking ben je niets. Het beeld geraakt zo vervormd denk ik van welke dosissen werkzaam zijn.

Dus die persoon heeft dan minder gevoelige androgeenreceptoren bv?

IFBB pro's gebruiken insuline, hgh en igf-1 bv. Dus met die vergelijking ben je niets. Het beeld geraakt zo vervormd denk ik van welke dosissen werkzaam zijn.

En ik denk dat er een reden is dat niet iedereen die groot, en dan bedoel ik echt groot, wil worden op low dose kuurt. Ik heb bijv. 375 mg test gehad en 1 gram. Verschil daarin is gewoon gigantisch.

Leg mij eens uit dan waarom iedereen zijn 1e kuur de meeste gains behaald? En waarom gastjes die op 1.80 bij 70 kg easy 10 kg gainen op 500 mg test en iemand van 1.80 bij 100 kg dit hoogst waarschijnlijk niet haalt.

Overigens geen aanval ofzo hoor, prima als mensen op low dose met zo min mogelijk risico willen kuren, valt wat voor te zeggen natuurlijk.

En ik denk dat er een reden is dat niet iedereen die groot, en dan bedoel ik echt groot, wil worden op low dose kuurt. Ik heb bijv. 375 mg test gehad en 1 gram. Verschil daarin is gewoon gigantisch.

Leg mij eens uit dan waarom iedereen zijn 1e kuur de meeste gains behaald? En waarom gastjes die op 1.80 bij 70 kg easy 10 kg gainen op 500 mg test en iemand van 1.80 bij 100 kg dit hoogst waarschijnlijk niet haalt.

Verschil in vocht is inderdaad gigantisch.

Plus het is een slechte vergelijking. 375mg test is gewoon te weinig. Vergelijk 500mg met 1gram eens dan.

Ik ken er genoeg die de kuren nadien soortgelijke gains behalen. Miscchien heeft de eerste kuur een groter impact op de psyche.

Dit vanwege de grotere massawinst dat je ziet verschijnen op korte tijd in tegenstelling tot de jaren voordien. Kuren nadien zijn dan inderdaad minder spectaculair.

En dat iemand op 100kg geen 10 kilo gaat bijkomen heeft te maken met je plateau. Iemand op 100kg @ 1m80 bij 1gram test gaat ook geen 10kg bijkomen. Toch al zeker geen spieren.

Zelfde voor die van 70kg. Is misschien 5kg spierwinst en rest vocht en/of vet.

Laatst bewerkt:
Verschil in vocht is inderdaad gigantisch.

Plus het is een slechte vergelijking. 375mg test is gewoon te weinig. Vergelijk 500mg met 1gram eens dan.

Ik ken er genoeg die de kuren nadien soortgelijke gains behalen. Miscchien heeft de eerste kuur een groter impact op de psyche.

Dit vanwege de grotere massawinst dat je ziet verschijnen op korte tijd in tegenstelling tot de jaren voordien. Kuren nadien zijn dan inderdaad minder spectaculair.

Not really, ik ben 1 van de gezegenden die droger wordt op een gram test :) Ik bloatte serieus meer op die 375. Ook krachtverschil was gewoon enorm, ik ben niet de sterkste en AAS hebben ook weinig invloed op m'n power maar op die gram schoot ik echt vooruit. 500 ga ik nu niet meer doen hehe, ik wil eigenhandig gaan zien waarom ik vaak lees dat high doses echt een heel verschil maken. Zit nu op 100 Prop EOD en 100 ace ED en is idd een kuur als geen ander.

Ook op US fora zeggen ze allemaal dat de lol pas begint op 2 gram test, gains moeten dan echt ziek zijn. :P

Not really, ik ben 1 van de gezegenden die droger wordt op een gram test :) Ik bloatte serieus meer op die 375. Ook krachtverschil was gewoon enorm, ik ben niet de sterkste en AAS hebben ook weinig invloed op m'n power maar op die gram schoot ik echt vooruit. 500 ga ik nu niet meer doen hehe, ik wil eigenhandig gaan zien waarom ik vaak lees dat high doses echt een heel verschil maken. Zit nu op 100 Prop EOD en 100 ace ED en is idd een kuur als geen ander.

Ook op US fora zeggen ze allemaal dat de lol pas begint op 2 gram test, gains moeten dan echt ziek zijn. :P

Tuurlijk. Androgenen hebben een sterk effect op je vetverbranding. Maar om het daarom te nemen?

Krachtverschil betekent niet heel veel tijdens kuur. Hier zijn meer factoren aan verbonden dan spiervezels. Zie maar eens naar je krachtverschil maanden na een kuur.

Als je 500mg niet doet kan je ook niet vergelijken. 375mg is vrijwel waardeloos tov 500mg.

Maar meer is altijd beter zeggen ze. En dat zal wel zo zijn dan inderdaad. Je hebt een grens aan wat je lichaam kan verwerken. Net zoals elke receptor in je lichaam heb je een aantal androgeenreceptoren.

De overschot gaat gewoon aan andere receptoren hechten dan. En meer aan SHBG en cyp enzymen. Dit kan inderdaad wat meer resultaat geven, maar is ook anders op te lossen.

Je kan iedereen volgen of het zelf uitproberen allemaal. Die op US fora gebruiken bij die 2gram wss ook hgh of igf-1.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk neem je geen gram test omdat je er vet mee verbrand, dat snap je zelf ook wel kerel. Ik verbrandde er vet mee, gainde er solid mass mee, hield er geen/bijna geen vocht op vast, werd er sterker van. Dat alles samen maakt dat je het neemt.

Ik ga er even van uit dat je zelf nog nooit zo'n dosering hebt gebruikt?

Anavar onderdrukt toch ook je eigen hormoon spiegel?

Anavar is dht afgeleid dus mensen met aanleg voor haaruitval, wees voorzichtig.

vraag me ook af hoe dit zit.. lijkt me niet eens erfsgebonden te zijn ( in mijn geval dan)

van me moeders kant hebben 2 van men 3 ooms een kale kop en waren ze vroeg kaal..

Nu lijk ik het haar van me moeder te hebben ( heel veel en heel dik haar) en ik heb nu inmiddels 2x winstrol ( icm met) achter de rug en niet 1 haartje minder..

Tuurlijk neem je geen gram test omdat je er vet mee verbrand, dat snap je zelf ook wel kerel. Ik verbrandde er vet mee, gainde er solid mass mee, hield er geen/bijna geen vocht op vast, werd er sterker van. Dat alles samen maakt dat je het neemt.

Ik ga er even van uit dat je zelf nog nooit zo'n dosering hebt gebruikt?

Dus hoeveel spierwinst had je dan? Geen vocht vast is onmogelijk. Dus spreek dan over een maand na je nakuur wat je over had.

Ik heb al doseringen boven 1gram gebruikt in het verleden.

Dus hoeveel spierwinst had je dan? Geen vocht vast is onmogelijk. Dus spreek dan over een maand na je nakuur wat je over had.

Ik heb al doseringen boven 1gram gebruikt in het verleden.

kun je eens ingaan op bericht van mij boven je? ben hier namelijk erg benieuwd naar..

zelfde met medicijnen/drugs enz, dingen waar me familie erg gevoelig voor is verneem ik gewoon bijna niet..

heb een keer toen ik nog dommer was 250mg tramadol genomen ( elk half uur 50mg) en ik werd er niet mellow of wat dan ook van.. terwijl men familie er wel erg gevoelig is voor medicijnen.

kun je eens ingaan op bericht van mij boven je? ben hier namelijk erg benieuwd naar..

zelfde met medicijnen/drugs enz, dingen waar me familie erg gevoelig voor is verneem ik gewoon bijna niet..

heb een keer toen ik nog dommer was 250mg tramadol genomen ( elk half uur 50mg) en ik werd er niet mellow of wat dan ook van.. terwijl men familie er wel erg gevoelig is voor medicijnen.

Hate to tell u this bro, maar je bent geadopteerd. :p

Terug
Naar boven