XXL Nutrition

Paar vragen over gebruik Anavar.

vraag me ook af hoe dit zit.. lijkt me niet eens erfsgebonden te zijn ( in mijn geval dan)

van me moeders kant hebben 2 van men 3 ooms een kale kop en waren ze vroeg kaal..

Nu lijk ik het haar van me moeder te hebben ( heel veel en heel dik haar) en ik heb nu inmiddels 2x winstrol ( icm met) achter de rug en niet 1 haartje minder..

Genetica is maar 1 kant. Dit wordt bepaald door je moeder en vader.

Je genen zullen deels bepalen hoe je lichaam werkt. Dus hoe gevoelig je androgeenreceptoren in de hoofdhuid zijn aan DHT.

Maar er zijn nog andere factoren die invloed hierop hebben. Bv aanmaak van SHBG dat DHT neutraliseerd en prostaglandines aanmaak. Prostaglandine d2 zou bij mannen met sterke haaruitval meer aanwezig zijn. En prostaglandine E2 gaat je haren dan weer beschermen.

Ook oestrogeen is een factor die je haren beschermd tegen de schadelijke effecten van je haren. En zo zijn er nog verschillende dingen die hier invloed op hebben.

Aanleg is maar deels zoals ik dus zei. Bepaalde genen in cellen kunnen selectief aan en uitgeschakeld worden. Dit wordt beïnvloed door je leefwijze.

Dus al deze factoren bepalen of jij gevoelig aan haaruitval bent of niet. Maar genetica staat wel op 1 natuurlijk omdat deze de werking van je lichaam bepaald. Je leefwijze (voeding, beweging en omgevingsfactoren), zeker op jonge leeftijd, bepalen verder je ontwikkeling.

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

kun je eens ingaan op bericht van mij boven je? ben hier namelijk erg benieuwd naar..

zelfde met medicijnen/drugs enz, dingen waar me familie erg gevoelig voor is verneem ik gewoon bijna niet..

heb een keer toen ik nog dommer was 250mg tramadol genomen ( elk half uur 50mg) en ik werd er niet mellow of wat dan ook van.. terwijl men familie er wel erg gevoelig is voor medicijnen.

Welke kant van je familie?

En je moeder en vader hun genetische mix kan voor een andere uitkomst zorgen.

Mensen gaan altijd onbewust een partner zoeken met de het grootste genetische verschil. Omdat dit de sterkste kinderen geeft.

Natuurlijk als het niet beïnvloed wordt door geld en macht. Dan kiezen vrouwen wel eens voor een in principe verkeerde genetische partner.

eigenlijk beide kanten van me familie, word me idd al een stuk duidelijker nu!
Vond het al zo vreemd aangezien ik ook altijd ver uit de laatste in het huis ben die ziek word..

eigenlijk beide kanten van me familie, word me idd al een stuk duidelijker nu!
Vond het al zo vreemd aangezien ik ook altijd ver uit de laatste in het huis ben die ziek word..

Dan zijn je moeder en vader waarschijnlijk sterk genetisch verschillend.

Of je vader is je vader niet of je bent geadopteerd. Dat kan ook.

Terug
Naar boven