He Pilatesmeisje! Ik zal proberen dergelijk reacties maar te negeren.
Ik zal inderdaad wel genoeg Kcal verbranden op een dag want het is naast het rijden zoals je al zegt ook het lopen, tillen en dergelijke wat meetelt. Maar de hartslag zal waarschijnlijk niet altijd op het niveau liggen waarbij vet wordt verbrand. Maar goed, uiteindelijk gaat het ook om de totale inname van Kcal waardoor je aankomt en ik eet in ieder geval gezond en zo min mogelijk vetten waardoor ik hopelijk met deze activiteit niet zo snel zal aankomen.
Als je af wilt vallen moet je meer kcal verbranden dan je inneemt. Probeer dit in jou geval omdat je veel actief bezig bent niet meteen allemaal te schrappen uit je voeding maar liever door de activiteiten die je doet + eventueel extra sport wat je al doet.
Ik probeer mijn hardlopen zeker op 3-4 keer per week te onderhouden. En daarnaast 2-3 keer per week krachttraining. Wat ik overigens super vind om te doen.
Ik heb een splitschema gebaseerd op 3 dagen trainen:
Dag 1: benen, schouders, kuiten
Dag 2: triceps, rug, buik
Dag 3: biceps, borst, buik
Ik heb een aantal belangrijke oefeningen meegekregen van een Natural Bodybuilder zoals squatten, lunges, one arm rowing, cable crunches en dergelijke.
Ik zal binnenkort eens wat pics plaatsen, kan je eens vertellen wat je van mijn lijf vindt ;-)