Fitness Seller

Palestijnse groep meldt executie Britse journalist

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
GAZA-STAD - Een Palestijnse organisatie heeft zondag gezegd dat ze de Britse journalist Alan Johnston, die vorige maand werd ontvoerd, heeft vermoord. De groep presenteerde zich in een verklaring als al-Tawhid al-Jihad.
De groepering stelde dat er in de media heel veel aandacht is voor het lot van de ontvoerde Johnston, maar dat over de situatie van Palestijnen in Israëlische gevangenissen weinig wordt gemeld.
Volgens al-Tawhid al-Jihad hebben Groot-Brittannië en de Palestijnse regering zich onvoldoende ingespannen om de vrijlating van gevangen Palestijnen te bewerkstelligen. De organisatie liet weten dat ze op een later tijdstip een videoband van de moord op Johnston zal vrijgeven.

De correspondent van de BBC in de Gazastrook werd ruim een maand geleden ontvoerd in Gaza-stad. De BBC stelde zondag in een verklaring zich grote zorgen te maken over de boodschap van al-Tawhid al-Jihad.
De BBC en de Palestijnse Autoriteit lieten weten dat ze het bericht over de moord op Johnston niet hebben kunnen verifiëren. De Palestijnse minister van Buitenlandse Zaken, Hani al-Qawasmi, zei dat hij over de kwestie heeft gesproken met alle leidende veiligheidsfunctionarissen. Qawasmi heeft geen bevestiging voor het bericht gekregen.

(c) ANP

Ik zweer het je jongen, vanaf nu nóg meer respect en begrip voor de palestijnse zaak, na zo'n moord op een journalist! :bow:
Echt die Palestina-sjalen weten wat respect verdienen is!
Gewoon buitenlandse persmensen en burgers kapotmaken, dan komt het reszpekt vanzelf wel.

:rolleyes:

Ja lekker he, de palestijnse zaak met een ding vergelijken
Doe er maar lacherig over tfoee
Simpel voor jou ja, en het bericht is niet eens bevestigd, maar jij moet al gelijk je oordeel klaar hebben

Overigens is Britannia wel goed met het wassen van zn handjes in bloed
Aangezien hun EEN MASSIVE aandeel hebben in hoe de situatie er nu aan toe is

Wat lul je nou slap man? Die al-Tawhid al-Jihad groepering staat niet gelijk aan de hele palestijnse bevolking. De Palestijnse zaak is echt een kwalijke. Het is echt vreselijk zoals die mensen moeten leven. En hoe ze worden behandeld door het westen. Verder is het erg makkelijk oordelen vanuit het veilige Nederland , het enige waar jij je druk om hoeft te maken is hoe je het beste de Gouden Kooi bewaakt.....

Precies wat ik bedoel met de twee gezichten van dbc

Alan? Who the **** is Alan!

• Topic Starter Topic Starter
Een journalist vermoorden draagt niet bij aan het begrip voor de Palestijnse zaak.

Probeer eens commentaar te geven op het nieuwsbreciht zonder meteen de activiteiten van de poster erbij te halen of andere slappe oerkreten te verzinnen tfoee inshallah oew allaah akhbar en die onzin.
De Orde van de Papieren Relmarokkaantjes bijt niet, maar hangt wel de held uit door om zich heen te blèren als een varken voor de slacht.

Inhoudelijk ingaan op het nieuwsbericht is blijkbaar erg moeilijk want wat er is gebeurd is niet goed te praten. Die zogenaamde 'groepering' die strijdt voor de Palestijnse zaak doet meer slecht dan goed voor ze als ze buitenlandse verslaggeveres gaan kidnappen en vermoorden.

Dát is mijjn commentaar op het verhaal.
Probeer daar es wat van te zeggen en dan de verdoezelende kretologie achterwege te laten....;) Moeilijk he?

GAZA-STAD - Een Palestijnse organisatie heeft zondag gezegd dat ze de Britse journalist Alan Johnston, die vorige maand werd ontvoerd, heeft vermoord. De groep presenteerde zich in een verklaring als al-Tawhid al-Jihad.
De groepering stelde dat er in de media heel veel aandacht is voor het lot van de ontvoerde Johnston, maar dat over de situatie van Palestijnen in Israëlische gevangenissen weinig wordt gemeld.
Volgens al-Tawhid al-Jihad hebben Groot-Brittannië en de Palestijnse regering zich onvoldoende ingespannen om de vrijlating van gevangen Palestijnen te bewerkstelligen. De organisatie liet weten dat ze op een later tijdstip een videoband van de moord op Johnston zal vrijgeven.

De correspondent van de BBC in de Gazastrook werd ruim een maand geleden ontvoerd in Gaza-stad. De BBC stelde zondag in een verklaring zich grote zorgen te maken over de boodschap van al-Tawhid al-Jihad.
De BBC en de Palestijnse Autoriteit lieten weten dat ze het bericht over de moord op Johnston niet hebben kunnen verifiëren. De Palestijnse minister van Buitenlandse Zaken, Hani al-Qawasmi, zei dat hij over de kwestie heeft gesproken met alle leidende veiligheidsfunctionarissen. Qawasmi heeft geen bevestiging voor het bericht gekregen.

(c) ANP

Ik zweer het je jongen, vanaf nu nóg meer respect en begrip voor de palestijnse zaak, na zo'n moord op een journalist! :bow:
Echt die Palestina-sjalen weten wat respect verdienen is!
Gewoon buitenlandse persmensen en burgers kapotmaken, dan komt het reszpekt vanzelf wel.

Zucht, in deze tijden nog videobanden gebruiken...

Een journalist vermoorden draagt niet bij aan het begrip voor de Palestijnse zaak.

Probeer eens commentaar te geven op het nieuwsbreciht zonder meteen de activiteiten van de poster erbij te halen of andere slappe oerkreten te verzinnen tfoee inshallah oew allaah akhbar en die onzin.
De Orde van de Papieren Relmarokkaantjes bijt niet, maar hangt wel de held uit door om zich heen te blèren als een varken voor de slacht.

Inhoudelijk ingaan op het nieuwsbericht is blijkbaar erg moeilijk want wat er is gebeurd is niet goed te praten. Die zogenaamde 'groepering' die strijdt voor de Palestijnse zaak doet meer slecht dan goed voor ze als ze buitenlandse verslaggeveres gaan kidnappen en vermoorden.

Dát is mijjn commentaar op het verhaal.
Probeer daar es wat van te zeggen en dan de verdoezelende kretologie achterwege te laten....;) Moeilijk he?

Ik ging in op het blauw getikte stukje van je. Daarin beken je duidelijk kleur. Je hebt geen begrip voor de palestijnse zaak en door dit bericht wil je dat kracht bijzetten.

Verder is het natuurlijk heel erg dat er een journalist vermoord wordt. En ik keur het ook af. Maar er vallen daar ook burgerslachtoffer met 'goedkeuren' van het westen. En daar hoor ik je nou nooit over.

Verder worden er in de hele wereld journalisten vermoord. Open je daar ook een topic over? Of alleen degene die jou net goed uitkomt? Voor zover mij bijdrage....

In Rusland worden regelmatig journalisten vermoord, soms met directe links naar de regering van Putin. Van nu af aan respecteer ik geen enkele Rus meer!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ging in op het blauw getikte stukje van je. Daarin beken je duidelijk kleur. Je hebt geen begrip voor de palestijnse zaak en door dit bericht wil je dat kracht bijzetten.

Verder is het natuurlijk heel erg dat er een journalist vermoord wordt. En ik keur het ook af. Maar er vallen daar ook burgerslachtoffer met 'goedkeuren' van het westen. En daar hoor ik je nou nooit over.

Verder worden er in de hele wereld journalisten vermoord. Open je daar ook een topic over? Of alleen degene die jou net goed uitkomt? Voor zover mij bijdrage....

Nu ga je schrikken:

-Twee keer een topic over geopend (doe ik nooit meer want er wordt niet eens normaal interessant gediscussieerd, alleen maar geschreeuwd)

-Op mijn server staan deze maand TWEE DOCUMENTAIRES , eentje die diep ingaa op de drama's achter de Palestijnse bevolking en hoe zij zover komen om hun levens op te offeren + eentje over de Amerikaanse/Israelische propaganda-tactieken. Deze documentaires heb ik speciaal geplaatst omdat ze een goed beeld geven hoe vals er wordt gespeeld door Israeal.
Deze docu's zou ik soweiso niet plaatsen als ik zoals je zegt 'kleur beken'.
Maar ik vraag em af waarom ik de Palestijnse zaak nog een reikende hand zal helpen als ik toch alleen ééndimensionaal commentaar krijg op nare nieuwsfeiten. Ik ben tégen bezetting van land maar ook tégen het vermoorden van buitnelandse verslaggevers.

Thinkalot plaatste een topic over de Palestijnse zaak en ik ging daarin helemaal mee, 100%. Ik ben zelfs zover gegaan om andere DBB'ers middels een voorbeeld uit te leggen hoe zij het zouden vinden als Nederland wordt 'vergeven' door de geallieerden aan een vreemd volk dat hier zomaar binnenstroomt en ons Holland bezet en ons verdrijft in vluchtelingenkampen.

Wat mij toen opviel was dat het héél stil werd in de hoek die commentaar heeft. Doodstil. Er kwamen geen reacties hehe :D
Niemand ging op mijn replies in en ik kan me voorstellen waarom niet: Hier schreef ik namelijk niet iets wat men graag wil horen; dat DBC zegt dat alle palestijnen k*t zijn etc. Dus viel er niks meer te schelden want de man steunde openlijk het verzet tegen bezetting, Dat was even balen.
maar we vergeten het maar snel want we lezen liever dat DBC anti-Palestijn is, dat leest wat makkelijker en draagt beter bij aan onze beeldvorming ;)

Die docu's kan ik er nu trouwens wel afhalen, zonde van deruimte zo blijkt hierboven weer. :rolleyes:

erg ziek en ja helaas is het in rusland net zo erg/erger :mad:

Het is een islamitische radicale groepering, vol fundamentalistische gekken. De media weet het dan weer zo te brengen dat zij gelijk worden gesteld aan het Palestijnse volk, zoals de media al 60 jaar bezig is.

Terug
Naar boven