MuscleMeat

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit

Dave Hawk zei:
Er zijn weer een aantal leuke artikelen te vinden op www.sportfood.nl en www.giantpt.com over de recordpoging.

Alles loopt om dit moment nog super door en het blijft genieten:thumbs: .
Kijk daar was ik al op aan het wachten, Het ziet er weer super uit zeker met de kranten artikels er bij. :D Jullie blijven nog wel even na genieten:D

• Topic Starter Topic Starter
Op de site van de EBFF

herma zei:
Kijk daar was ik al op aan het wachten, Het ziet er weer super uit zeker met de kranten artikels er bij. :D Jullie blijven nog wel even na genieten:D

Eergisteren nog een felicitatie gekregen van Rafael Santonja, Voorzitter van de EBFF (Europese IFBB) en de toezegging dat zij op hun site een artikel gaan publiceren over de recordpoging:D .
Verder ben ik nog met een site uit de USA informatie aan het uitwisselen en doet Thijs dat met delgu.de uit Duitsland.
Verder lopen er nog een aantal projectjes voor sponsors etc., dus het loopt nog ff door....;) .

Ook zijn we alweer aan het brainstormen:scratch: over nieuwe dingen.
Zie wel wat mogelijkheden voor een aantal ideeen...

Lekker door blijven knallen Ome Dave, je verzorgt daar tenminste altijd weer wat positieve aandacht voor onze sport mee:thumbs:.

zie het hele gebeuren nu pas maar echt hulde aan de mannen die dit hebben weten te bereiken. Dat ze nog lang mogen genieten van alle roem die ze duidelijk verdient hebben!

Goed bezig Robbert-Jan, ik heb alwel een vermoeden welke ideeen dat zijn ;)

Heb Jeroen van Jeroen Vermeer Multi Media Productions al gecontacteerd over een aantal mogelijkheden, hij gaat het voor ons onderzoeken en we horen er binnenkort wel wat van...;) .

Dave Hawk zei:
Heb Jeroen van Jeroen Vermeer Multi Media Productions al gecontacteerd over een aantal mogelijkheden, hij gaat het voor ons onderzoeken en we horen er binnenkort wel wat van...;) .
Wij dan ook???

We kunnen niet wachten...;) :D .

Sport&Fitness

Net nog bericht gekregen van de Redactie van de Sport&Fitness:cool: , in hun nieuwe uitgave gaan zij ook weer aandacht besteden aan het resultaat van onze recordpoging.

Dit stemt me toch weer heeeeeel erg goed vandaag:D .

Dave Hawk zei:
Net nog bericht gekregen van de Redactie van de Sport&Fitness:cool: , in hun nieuwe uitgave gaan zij ook weer aandacht besteden aan het resultaat van onze recordpoging.

Dit stemt me toch weer heeeeeel erg goed vandaag:D .

Dit zijn wel leuke naweeen zeg. Maar 100% verdiend!
Ben wel nieuwsgierig naar je nieuwe plannen??? :D

We houden iedereen op de hoogte

Eerst ff kijken wat er mogelijk is:dunno: :D, proberen we de komende maanden in kaart te brengen. Kunnen we ook nog geen valse verwachtingen wekken als projectjes niet te verwezelijken zijn;) .
Maar het is zeker dat we nog een leuk nieuw projectje gaan doen in de toekomst omdat je met onze sport erg veel leuke dingen kan doen.

Voorlopig zijn we nog steeds erg druk met alles rond ons wereldrecord, wil er ook de tijd voor nemen om er van te genieten...:cool: .

Geniet ervan Ome Dave !!!
En laat me horen als er iets nieuws onder de zon is.

Op de skiboot van Regiomail !

Grolmus zei:
Geniet ervan Ome Dave !!!
En laat me horen als er iets nieuws onder de zon is.

zullen we zeker doen:D .
A.s. Woensadag gaan we met Erik Crown directeur van Regiomail uit Zutphen (en partner van ons team) stunten met zijn skiboot:banana:.
Hij had dit tripje aangeboden als we boven de 24 uur zouden eindigen:cool:
Superrrr natuurlijk met na die tijd nog een drankje.., wordt echt genieten dus !!!!.

Verder gaan we de komende tijd ook nog het e.a. proberen te plannen voor een bezoek aan onze hoofdsponsor Panatta, die een nieuw pand heeft geopend.

Eggnation

Van de week de laatste fase van mijn herstel ingezet.

Altijd 3 a 4 maal trainen in de week (ongeveer 1,5 uur p.k):wl:, met veel prikkelelmenten want de laatse maanden was ik toch bezig de recordprogramma's er in aan het slijten.

In de weken na de recordpoging heb ik bewust alle voedings en supp's-schema's los gelaten om totaal ontspannen mijn gang te kunnen gaan.
Wel iets op mijn BCAA's intake gelet tijdens het trainen omdat deze amino's essentieel voor mijn herstel zijn.

Op dit moment scherp ik alles weer een beetje aan, 6 a 7 maaltijden p.d. (hoog in de eiwitten) om de 2,5 uur, extra vitamine intake en vocht.
S'morgens start ik nu weer met de Egg Whites van mijn sponsor Eggnation en pak het vaak ook nog tussendoor als ik geen andere eiwitten zo voorhanden
heb. Blijft top spul, niet duur en een enorm aantal vetvrije eiwitten wat je zo naar binnen werkt.

Na de recordpoging heeft het lichaam wel een shock ondergaan:shake:, toch een dikke 3 kg aan spiermassa erbij gepakt in mijn herstel weken. Flinke vooruitgang ook op de rug en benen, wat me erg is opgevallen.
Komende weken hoop ik dan ook nog flink wat vooruitgang te boeken met een goede combinatie van rust, eten, trainen en extra vitamine intake. Loopt deze laatste fase van het herstel goed dan gaan we weer plannen om weer eens wat extra supp's toe te voegen als b.v. Creatine en/of Gakic.

Hahaha, dit is relaxed ook, gewoon 3kg pakken in de herstelweek:P

Zo drie kilo in je herstel weken, nou ben benieuwd wie het record op korte termijn gaat verbreken want wie wil er nu niet gauw drie kilo spiermassa erbij:D

Idd super allemaal, ik ben juist bezig om wat droger te worden..! Dit valt echt niet mee. Maar ik blijf doorzetten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven