XXL Nutrition

Pannekoeken..

pannekoeken eet ik nu met pindakaas.goede eiwitten goede vetten en lekkere kh.good for the bulk

Ik heb ze eens gemaakt die pannenkoeken van AlexT en vond ze niet zo geslaagd, die van Jordy daar in tegen :meal:

linkje santino

die melk kan je toch ook gewoon water doen of nie.wil voor een tijdje melk en kwark weren.gewoon wat meer eiwitten erin

Heb er net nog een paar naar binnen gewerkt, heb die van Alex ook geprobeerd,
maar krijg het binnenste niet warm genoeg wanneer ik de pannekoeken dik maak
daarom maar wat dunnere.

of je moet gewoon minder hoof vuur gebruiken dat ie geleidelijk warm wordt.

of je moet gewoon minder hoof vuur gebruiken dat ie geleidelijk warm wordt.

Weet je hoelang je dan bezig bent, en dan moet je ze op het laagste vuur zetten, wanneer ik ze maak
dan meet ik niks af, fl**ker wat tarwebloem in de mixer, veel eieren, wat koopmans pannekoek mix en genoeg
melk, zodat je een redelijk dikke vloeibare oplossing hebt gewoon op het oog en dan een hele zooi in een keer klaar maken

Kan je op elke moment van de dag wat van die dingen afbakken.

weet ook niet hoe dik je ze neemt.dat maakt al een groot verschil.
wel heel erg lekkah.wat doe je er altijd op??

in pannekoeken moeten gewoon veel eieren. (minmaal stuk of 6 per beslagkom) Zelfs mn moeder gebruikt meer eieren man. :D

Maar kunnen jullie nu echt geen fatsoenlijke pannenkoek bakken? Hebben jullie ook nog een recept nodig voor ijsblokjes?? :D

Pannenkoeken rule, zodadelijk even boodschappen doen :D

Laatst bewerkt:
weet ook niet hoe dik je ze neemt.dat maakt al een groot verschil.
wel heel erg lekkah.wat doe je er altijd op??

Meestal stroop en poeder suiker, maar vaak ook gewoon zonder iets.

in pannekoeken moeten gewoon veel eieren. (minmaal stuk of 6 per beslagkom) Zelfs mn moeder gebruikt meer eieren man. :D

Maar kunnen jullie nu echt geen fatsoenlijk pannenkoek bakken? Hebben jullie ook nog een recept nodig voor ijsblokjes?? :D

Pannenkoeken rule, zodadelijk even boodschappen doen :D

Recept voor ijsblokjes, nee dankje dat neem ik niet op mijn pannekoeken :rolleyes:

ik bak zelf altijd lekkere dunne in een flinke zee van roomboter, heerlijk bruin worden ze dan. Hmmm ik krijg al trek.

roomboter om te bakken? Dat meurt als de pest man :D

mja als je bv olijfolie gebruikt voor je pan, dan stolt het niet zo goed (of doe je geen vet in de pan?)
ik gebruik altijd gewone bakboter, niet zo gezond maar goed...:rolleyes:

idd gewoon lekker blue band ofzo
smaakt beter en bakt veel makkelijker

dit zijn geen cleane bulk maaltijden meer hahahahahha
roomboter??
poedersuiker??
stroop??

Wie zegt dat ik aan het clean bulken ben dan ;) ik kom moeilijk aan in gewicht, dan ga ik al helemaal niet clean bulken.
Gewoon naar binnenwerken wat binnen handbereik is :D

wat is er mis met roomboter jongens? De smaak is onovertroffen, je moet het niet laten verbranden dat is het enige.

Niet clean? Boter bestaat voor grote delen uit meervoudig en enkelvoudig onverzadigde vetzuren man, niks mis mee met die shizzle.
Ik bak er zoveel mogelijk in.

wat is er mis met roomboter jongens? De smaak is onovertroffen, je moet het niet laten verbranden dat is het enige.

Niet clean? Boter bestaat voor grote delen uit meervoudig en enkelvoudig onverzadigde vetzuren man, niks mis mee met die shizzle.
Ik bak er zoveel mogelijk in.

haha ik zeur zeker niet op roomboter. Schat eigenlijk dat het in veel gevallen beter is dan halvarine en dergelijk meuk.
Maar om in te bakken? Qua oxidatie van MOV's is het zelfs beter in veel gevallen dan olijfolie, maar die MEUR... :D

Tsja en het spettert, toch vind ik het inferieur aan alles :D

i love roomboter, ik heb het zelfs jarenlang duimendik op me boterhamen gesmeert, totdat ik zoveel brood ging eten dat het boter erop smeren alleen al teveel tijd in beslag ging nemen.

dus roomboter is beter als olijfolie.
iemand die een goede uitleg heeft van beide (karma).
ik eet alles met olijfolie

Terug
Naar boven