farghall
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Welkom in de wondere wereld van het 'Cordon Sanitaire'![]()
bla bla bal ... heb je ook een nieuw woordje geleerd...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom in de wondere wereld van het 'Cordon Sanitaire'![]()
bla bla bal ... heb je ook een nieuw woordje geleerd...

Het wordt ook moeilijk deze partij in een gematigd rechtse coalitie te plaatsen
cordon sanitaire in opmaak
geen probleem haalt ie binnen 8 jaar 40% van de stemmen![]()
hoe ik mij een wereld voorstel zonder politiek:
geen leugenaars meer die alleen maar uit eigen belang handelen.
Laat alles in handen komen door prive bedrijven en laat dat door een overkoepelend orgaan controleren gecombineerd met een justitiele apparaat die de wetten handhaafd.

en in het bedrijfsleven zijn geen leugenaars die in eigen belang handelen...?
ga de docu smartest guys in the room eens kijken
Precies. Zo gaat dat. Kijk eens naar Belgie; de gevestigde politieke partijen probeerden Vlaams Blok te negeren en zie eens wat het resultaat is:
U kijkt niet naar de stem van het volk en geeft geen aandacht aan dat waar het volk voor stemt? ->Partij wordt alleen maar groter.
Grachtengordel-Groen Links is nu zelfs kleiner dan PvdV.
Het wordt alleen maar leuker hier.

Precies. Zo gaat dat. Kijk eens naar Belgie; de gevestigde politieke partijen probeerden Vlaams Blok te negeren en zie eens wat het resultaat is:
U kijkt niet naar de stem van het volk en geeft geen aandacht aan dat waar het volk voor stemt? ->Partij wordt alleen maar groter.
Grachtengordel-Groen Links is nu zelfs kleiner dan PvdV.
Het wordt alleen maar leuker hier.
anushoofd ik zeg toch dat er een overkoepelend orgaan boven staat die alles controleert.
anushoofd ik zeg toch dat er een overkoepelend orgaan boven staat die alles controleert.
Nederland vergelijken met belgie is wel het laatste wat ik zou doen, Ik hoef bij Breda maar net de grens over te gaan om te weten waarom het belgie'se volk zo ontevreden is... en geloof me dat is echt niet vanwegen de imigranten.
en hoe ga je dat orgaan dan noemen... het gekozen bestuur of de eerste kamer van het bedrijf...

en van zijn ideeen zijn er een paar heel goed maar je gelooft toch niet dat hij daar staat om het voor jou en mij beter te maken?
imo heeft hij 1 idee: minder islam in nederland,
en is ongeveer een half miljoen mensen het met hem eens, of iig genoeg om op hem te stemmen.
welke ideeen wilders verder heeft weet denk ik nog geen 1% van die half miljoen die op widlers gestemd heeft
daarbij vergeet geloof ik iedereen die ouwehoert over een cordon dat een politieke partij ook invloed heeft ook al zitten ze niet in een regering. andere partijen zullen automatisch het standpuhnt van wilders bestuderen en bekijken in hoeverre ze het kunnen incorperen in eigen standpunten, en al is dat vaak maar marginaal, het zal genoeg zijn om vele stemmen terug te winnen en een groot deel van de wilders stemmen tevreden te stellen...