- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bekijk deze pagina eens
ROOD :: Verkiezingsblog
komt vrij communistisch over.
als ik het verkiezingsprogram van wilders zie vind ik dat niet xenofoob.
en ja ik hap weer![]()

Om het trucje over de SP maar toe te passen dat het een stelletje communisten zijn : De Groep Wilders zijn een stelletje xenofoben. Hebben we dat ook weer gehad en doen we niet anders dan hoe de SP door sommigen wordt benoemd. Ben ik nog mild, je zou het ook een stel racisten kunnen noemen.
politicus verafschuwd.
en ten tweede worden deze ideeen duidelijk gedragen door een aanzienlijk deel van de bevolking;dus als je nog wilt kunnen spreken van een democratie,moet er naar deze ideen geluisterd worden!
Het is wel diep triest dit ja en ook weer erg typisch.
Alles wat er ook maar van verdacht wordt enigszins rechts te zijn wordt meteen gelijkgesteld aan Hitler ofzo en dus door iedere "fatsoenlijke"politicus verafschuwd.
Terwijl het dus ten eerste nog niet eens onfatsoenlijke ideeen zijn,er hoeft niemand de gaskamer in ofzoen ten tweede worden deze ideeen duidelijk gedragen door een aanzienlijk deel van de bevolking;dus als je nog wilt kunnen spreken van een democratie,moet er naar deze ideen geluisterd worden!
Maar de bevolking mag alleen een mening hebben die overeenkomt met die van de gevestigde politieke orde,en zo niet dan is je mening slecht en hoeft er niet naar geluisterd te worden,mooie democratie![]()
In de historie zijn zoveel partijen genegeerd, dat is ook politiek. In 2002 werd 1 grote winnaar (LPF) niet genegeerd en we zien wat er van is gekomen. Laat Wilders en co maar eerst in de bankjes gaan zitten en leren. Voor Wilders misschien minder een must maar voor de rest zeker wel. Partijen dienen zich te vestigen voordat ze meeregeren of willen we mensen aan het roer die de slangenkuil van de politiek nog niet kennen?
Politiekers doen toch wat ze zelf willen. In België doen ze dat al jaren, en de partij die wordt uitgesloten krijgt steeds meer stemmen.Het mag officieel niet want dan zijn we niet meer democratisch bezig als ze de kiezers gewoon negeren.
En wat de Groep Wilders is moeten ze maar in de kamer bewijzen. Directe regeringsverantwoordelijkheid voor een partij die net is opgericht gaat gewoon niet werken. Overigens geldt dat gedeeltelijk ook voor de SP mochten ze meeregeren, maar die hebben wel aardig wat politiek ervarenen in de gelederen die eventueel aan een kabinet zouden kunnen deelnemen.
LPF was ook niks meer nadat Pim F was vermoord. Dat zag een ieder ook al aankomen dat deze partij uit elkaar viel.
Ben ik wel met je eens, maar ik vind ook, dat elke partij, die zich verkiesbaar stelt ook serieus genomen moet worden. Een partij stelt zich niet zomaar verkiesbaar, maar altijd met het doel om deel uit te maken van de regering, lijkt me.
Ik ben overigens geen Wilders-stemmer, voor alle duidelijkheid.
In de historie zijn zoveel partijen genegeerd, dat is ook politiek. In 2002 werd 1 grote winnaar (LPF) niet genegeerd en we zien wat er van is gekomen. Laat Wilders en co maar eerst in de bankjes gaan zitten en leren. Voor Wilders misschien minder een must maar voor de rest zeker wel. Partijen dienen zich te vestigen voordat ze meeregeren of willen we mensen aan het roer die de slangenkuil van de politiek nog niet kennen?
LPF bestond IMHO ook alleen maar uit Pim Fortuyn, qua bewindsvoerder. Dat werd pijnlijk duidelijk, jammer genoeg.
Ehm we kiezen een nieuw parlement, geen nieuw kabinet. Parlementsverkiezingen. Regeringsdeelname is een stap verder en geen direct gevolg van deelname aan het parlement.