MuscleMeat

Partijen negeren wilders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
en hoe ga je dat orgaan dan noemen... het gekozen bestuur of de eerste kamer van het bedrijf...

Alles beter dan hoe het nu gaat.

Politiek is er echt niet voor de bewoners van het land.

het is er voor mensen die financiele belangen hebben bij belangrijke beslissingen.

ik denk dat een groot deel van de SP stemmers ook geen idee heeft waar de SP voor staat.

ik denk zelfs dat 90 % van de mensen geen flauw idee heeft waar de partij waar ze op stemmen voor staat.

ja, links rechts meer belastingen lagere uitkeringen vrijhied anti moslim....

die termen weet iedereen er als het hondje van pavlov wel uit te kraaien bij het horen van een partijnaam maar meer inhoudelijke kennis van standpunten, echt niet....

Precies. Zo gaat dat. Kijk eens naar Belgie; de gevestigde politieke partijen probeerden Vlaams Blok te negeren en zie eens wat het resultaat is:
U kijkt niet naar de stem van het volk en geeft geen aandacht aan dat waar het volk voor stemt? ->Partij wordt alleen maar groter.

Grachtengordel-Groen Links is nu zelfs kleiner dan PvdV.

Het wordt alleen maar leuker hier.

Belgie dat latijns amerikaans landje in Europa corrupt als de nete. Als je in Brussel rijdt met de auto zie je gewoon scheuren in de weg, als ik belgie zou wonen zou ik me kapot schamen.

Belgie dat latijns amerikaans landje in Europa corrupt als de nete. Als je in Brussel rijdt met de auto zie je gewoon scheuren in de weg, als ik belgie zou wonen zou ik me kapot schamen.

Zelfs het asfalt op het circuit van Zolder was klote :p

Als Andre Rouvoet van de Christenunie met 6 zetels aan de Tafel wordt uitgenodigd door de grote partijen en moeten ze minstens met Wilders praten voordat ze hem uitsluiten!

Partijen als het CDA, VVD en PvdA feliciteren de SP en de Partij voor de Dieren met het aantal zatels dat ze hebben behaald maar noemen de partij van Wilders expres niet. Dit is negeren. Als Wouter bos echt een democraat was en een beetje sportief was zou hij Geert's zetels ook erkennen!

Er zit wel een kern van waarheid in je betoog.

Wat jammer is is dat je ziet dat partijen die vroeger vrij groot waren nu versplinteren. Wilders is in principe een splinterpartij van de vvd (wilders is daar immers uitgestapt) Ook zijn er mensen die op partij van de dieren gestemd hebben en dat er een zwevende groep op links hangt tussen pvda, GL en SP.

Al die splinterpartijen zijn alleen maar nadelig bij formatievorming.

Als VVD rita als lijsttrekker hadden gehad en wilders nog in de partij zat en de vvd wat naar rechts was opgeschoven dan waren ze zeer waarschijnlijk samen met cda net of net geen meerderheid gehad en was cu erbij gegaan bijv.
Maar goed blijft speculeren natuurlijk maar dat is wat ik ervan denk op dit moment.

Natuurlijk wordt hij genegeerd.. het is een one-issue partij net als de partij voor de dieren die je ook moet negeren in een kabinet.

Origineel gepost door Crabbez Bekijk Post
Als Andre Rouvoet van de Christenunie met 6 zetels aan de Tafel wordt uitgenodigd door de grote partijen en moeten ze minstens met Wilders praten voordat ze hem uitsluiten!

Partijen als het CDA, VVD en PvdA feliciteren de SP en de Partij voor de Dieren met het aantal zatels dat ze hebben behaald maar noemen de partij van Wilders expres niet. Dit is negeren. Als Wouter bos echt een democraat was en een beetje sportief was zou hij Geert's zetels ook erkennen!

Laat ze maar lekker negeren. Hoe groter het negeren hoe voller het vat komt.
Geduld, da's alles.

Hoop dat ze em negeren om de juiste reden en dat is dat een persoon als wilders echt niet de politiek ingaat om nederland te verbeteren, kijk nou eens naar die gast man, is hij volgens jullie echt een wereldverbeteraar? Of is het meer iemand die het te doen is om de aandacht/publiciteit? Iemand die met zn kop in de bladen en op tv wil? Een aandachtsgeil persoon dat vroeger een nerd was en dat zo in wil halen? Hij weet het volk leuk te bespelen en van zijn ideeen zijn er een paar heel goed maar je gelooft toch niet dat hij daar staat om het voor jou en mij beter te maken?
Inderdaad je hebt gelijk, hij doet dit allemaal voor de show. Eigenlijk is hij stiekem ook een vrouw, een soort van kelly uit Big-Brother. Vroeger werd zij veel gepest op het schoolplein en met klossen en springtouwen aan het klimrek vastgebonden. Geert, toen nog Geertje, ging dan heel hard huilen terwijl de rest van haar klasgenootjes om haar heen dansten met een alleszeggende smile op het gelaat. Geertje was het zat en trok de stoute schoenen aan, of betergezegd, haar vaders kleren aan. Langzaam maar zeker raakte ze ervan overtuigd dat ze eigenlijk in het verkeerde lichaam zat, ze raakte immers een stuk meer opgewonden van een sluis als een penis. Nou dacht Geertje, dan naaien we er toch gewoon een kalfsbiefstuk aan en doe ik me voor als Geert! Geert krijgt ineens een stuk meer aandacht. Iemand die met een verband om zijn zak loopt is nou eenmaal het middelpunt van de aandacht maar al snel verdwijnt de aandacht als het geheel genezen is. Geert ziet hoe op het kinderjournaal hoeveel succes en aandacht Pim Fortyun heeft en gaat bij de VVD. Hier probeert hij zo radicaal mogelijk over te komen om tegen menigeen de schenen te schoppen. Jahoor, hij heeft succes en er ontstaat een rel. Naar vele omzwervingen begint hij toch zijn eigen politieke partij om zijn honger naar aandacht te stillen....

Je hebt gelijk:thumbs:

Wie zit er dan wel in de politiek om het beter voor jou en mij te maken, volgens mij niemand hoor.

En als hij de islamisering van Nederland kan stoppen ben ik daar heel blij mee.
Als dat het enige is wat hij kan en het lukt hem ook nou dan is dat toch super.

Denk je nu echt dat er veel van de standpunten van andere partijen terecht komt.
Volgens mij was dat op het nieuws een week of 2 terug, dat er niets maaar dan ook helemaal niets was waargemaakt van de beloftes gedaan tijdens de verkiezingen.

Het is daarom ook gewoon 1 pot nat daar in Den Haag

:roflol:

In nederland zijn de wegen ook niet echt wat je zegt geweldig. En zeker op bepaalde plaatsen.

En nee ik ben geen belg en ja ik hap nu.

Wilders een one issue partij noemen vind ik ronduit vreemd. Over elk maatschappelijk probleem heeft hij zijn plannen toegelicht (ook de laatste paar dagen) Wellicht dat het lijkt alsof hij alleen maar anti-moslim fundi. is, omdat het zo breed wordt uitgemeten door de media.

Denk je nu echt dat er veel van de standpunten van andere partijen terecht komt.
Volgens mij was dat op het nieuws een week of 2 terug, dat er niets maaar dan ook helemaal niets was waargemaakt van de beloftes gedaan tijdens de verkiezingen.

genoeg onderzoeken geweest die hebben aangetoond dat het gedachtegoed van onze allerheilige Pim heel snel door bijna alle partijen is geincorpereerd in standpunten en ook beleid...

vaak genoeg die mat herben (die ik overigens helemaal niet ga missen) op tv horen verkondigen dat we iets eigenlijk aan pim te denken hebben..

dus ja ik denk dat er veel (nou ja veel, wilders heeft niet eens veel standpunten) in andere partijen en beleid terug komt....

net zoals dierenwelzijn op de politieke agenda komt, omdat de pvdd in het parlement zit,

en over verkiezingsbeloften. nl heeft nog steeds geen tweepartijenstelsel, dus zal een politieke partij altijd consessies moeten doen...

Wilders een one issue partij noemen vind ik ronduit vreemd. Over elk maatschappelijk probleem heeft hij zijn plannen toegelicht (ook de laatste paar dagen) Wellicht dat het lijkt alsof hij alleen maar anti-moslim fundi. is, omdat het zo breed wordt uitgemeten door de media.

Het is mooi dat hij een programma heeft uitgewerkt, maar als Wilders zijn mond opendoet dan hoor je bijna alleen het woordje 'islamisering'. Nu zullen er wel weer een aantal roepen dat het ook zo is maar zijn uitspraken zijn redelijk beperkt van opzet.

idd, de media belichten alles zo ontzettend eenzijdig dat het gewoon treurig is. Hetzelfde geldt voor Rutte. De dag avond voor de verkiezingen bij paul & witteman moest er zo nodig constant ingegaan worden op het feit dat hij single is en hahahaha wat was het toch grappig dat dat zonodig uitgelicht moest worden. gewoon triest is het..

Neen, dat is niet waar ik op doel.

Van mij hoeft Wilders niet perse in de coalitie. Het zou mooi zijn, maar het is natuurlijk logischer dat de grootste partijen eerst gaan kijken wat zijn met elkaar overeen kunnen komen. MAAR als wouter de Boskabouter de SP en de Partij vd Dieren feliciteert mag hij ook Geert wilders feliciteren. Dit vind ik hypocriet en fout van hem! Ook wordt de Christenunie veel uitvoeriger als winnaar (van 3 naar 6 zetels) neergezet dan wilders.

Dus: Of wilders in de regering komt of niet is niet the issue. Maar de 9 zetels die hij heeft behaald hebben een reden... we willen verandering omdat we het zat zijn! Ook de VVD doet mee aan het kleineren en negeren van Wilders.

De VVD en Wilders zijn al heel lang geen vriendjes meer hoor, waarom denk je dat Wilders voor zichzelf begonnen is? En zoals al eerder gezegd en wat je ook in het slotdebat hebt kunnen zien is Wilders meermalen gefeliciteerd door iedereen!

Inderdaad je hebt gelijk, hij doet dit allemaal voor de show. Eigenlijk is hij stiekem ook een vrouw, een soort van kelly uit Big-Brother. Vroeger werd zij veel gepest op het schoolplein en met klossen en springtouwen aan het klimrek vastgebonden. Geert, toen nog Geertje, ging dan heel hard huilen terwijl de rest van haar klasgenootjes om haar heen dansten met een alleszeggende smile op het gelaat. Geertje was het zat en trok de stoute schoenen aan, of betergezegd, haar vaders kleren aan. Langzaam maar zeker raakte ze ervan overtuigd dat ze eigenlijk in het verkeerde lichaam zat, ze raakte immers een stuk meer opgewonden van een sluis als een penis. Nou dacht Geertje, dan naaien we er toch gewoon een kalfsbiefstuk aan en doe ik me voor als Geert! Geert krijgt ineens een stuk meer aandacht. Iemand die met een verband om zijn zak loopt is nou eenmaal het middelpunt van de aandacht maar al snel verdwijnt de aandacht als het geheel genezen is. Geert ziet hoe op het kinderjournaal hoeveel succes en aandacht Pim Fortyun heeft en gaat bij de VVD. Hier probeert hij zo radicaal mogelijk over te komen om tegen menigeen de schenen te schoppen. Jahoor, hij heeft succes en er ontstaat een rel. Naar vele omzwervingen begint hij toch zijn eigen politieke partij om zijn honger naar aandacht te stillen....

Je hebt gelijk:thumbs:

Enkel het laatste gedeelte van je post is waar, de rest is geroddel maar kan ook best wel eens kloppen

Hij probeert het zelfde truukje als onze vriend in belgie te flikken. En zo als maar groter worden, en geef 'm eens ongelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven