MuscleMeat

Partijprogramma PVV

istimewa

Ripped Bodybuilder
Waardering
228
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
PVV wil 10.000 nieuwe agenten

AMSTERDAM - De PVV wil 800 miljoen euro investeren in meer blauw op straat. Met het geld moeten de huidige vijftigduizend agenten gezelschap krijgen van tienduizend nieuwe collega's.

m1czkbfa697f.jpg
© Novum

In het partijprogramma van de partij van Geert Wilders staat dat het geld wordt weggehaald bij 'linkse hobby's' als ontwikkelingssamenwerking en Defensie, schrijft De Telegraaf.
Volgens Wilders is er een chronisch tekort aan blauw op straat. Dat zou blijken uit de situatie in probleemwijken in onder meer Gouda en Culemborg. De nieuwe agenten zouden zich moeten bezig houden met criminelen pakken en rust op straat brengen. Voor bureauwerk en 'burgertje pesten' zijn ze niet bedoeld.

Taakstraffen

Ook in het strafstelsel gaat het roer om als het aan de PVV ligt. Zo worden tbs en taakstraffen volledig afgeschaft en komen er minimumstraffen en hogere maximumstraffen. Ook wil hij een variant op het Amerikaanse principe 'three strikes, you're out'. Na drie geweldsmisdrijven moet iemand standaard levenslang krijgen.
De gevangenissen moeten verder versoberd worden. Dat betekent: geen televisie, internet en dvd's meer en recreatietijd moet verdiend worden met goed gedrag. De PVV wil 16-jarigen volgens het volwassenenrecht berechten.
Het programma van de partij wordt vrijdag officieel gepresenteerd.

Bron: http://www.nu.nl/politiek/2229931/pvv-wil-10000-nieuwe-agenten.html

Ik vind het nog altijd de partij met de minst slechte ideeën. Eigenlijk ben ik het helemaal eens met alles wat er in dit nieuws bericht staat. Mooi geld in eigen land steken, op sodemieteren met defensie en ontwikkelingshulp. Eerst de boel in eigen land op orde hebben..

Wat vinden jullie?

3 geweldsmisdrijven, over wat voor geweldsmisdrijven hebben we het dan? Want dat gaat me anders een beetje te ver, en er komt een tijd dat je vast komt te zitten uit goede bedoelingen, bijvoorbeeld opkomen voor iemand, of dergelijks, mensen in Nederland zijn zo slecht nog niet, dus een iets softere aanpak mag wel.

De gevangenissen moeten verder versoberd worden. Dat betekent: geen televisie, internet en dvd's meer en recreatietijd moet verdiend worden met goed gedrag.
schandalig hoe het eigenlijk gesteld is met gevangenissen:roflol: lijkt me misschien zelfs beter dan heel je leven werken en s'avonds ff voor de tv relaxen:D

schandalig hoe het eigenlijk gesteld is met gevangenissen:roflol: lijkt me misschien zelfs beter dan heel je leven werken en s'avonds ff voor de tv relaxen:D

Geen coïtus, vrouwen om je heen, vrijheid, urenlang in celletje zitten terwijl je vol met energie zit, zo'n pretje is het nog niet ;)

Maar uiteraard niet te vergelijken met Amerika of andere landen.

ik ben het wel met je eens, maar ik vind die 3 strikes youre out ff te ver gaan.

Geen coïtus, vrouwen om je heen, vrijheid, urenlang in celletje zitten terwijl je vol met energie zit, zo'n pretje is het nog niet ;)

Maar uiteraard niet te vergelijken met Amerika of andere landen.

is voor mij een typisch weekje op kot:D

TBS afschaffen vind ik een bizar voorstel. Sommige mensen kun je gewoon niet als standaardgevangenen behandelen door hun stoornissen. Lekker simpel: iedereen gelijk behandelen, terwijl de omstandigheden bij iedere delictpleger anders kunnen liggen. Maar dat past ook wel bij de PVV, dat "lekker simpel".

Die mensen zijn totaal het spoor kwijt.Tweeverdeeldheid zaaien werkt niet en zal nooit werken, chaos wordt alleen maar groter.Is wel laatste partij die mijn stem zal krijgen.

is voor mij een typisch weekje op kot:D

En dan een paar maanden tot een jaar :D

Die mensen zijn totaal het spoor kwijt.Tweeverdeeldheid zaaien werkt niet en zal nooit werken, chaos wordt alleen maar groter.Is wel laatste partij die mijn stem zal krijgen.

Idd, ze beginnen nu wel iets teveel te eisen zonder na te denken.

Hogere straffen ben ik wel voor, maar taakstraffen afschaffen schiet ook niet op, zeker als je maar een klein delict hebt gepleegd.

Het moet natuurlijk geen dictatuur worden he.

Minst slechte ideeën? :roflol:

16-jarige volgens het volwassenrecht berechten? Geen TBS?
En nu heb ik alleen dit stukje nog maar gelezen.

Kijk maar uit dat je niet 3 keer iemand op z'n bek slaat omdat ie aan je vriendin zit, want dan krijg je levenslang :roflol:

Hero Brinkman (bar Nieuwspoort) strike one! Hero Brinkman (Slaags met aannemer huis) Strike two! Nou Hero nog eentje en je bent out!

Alsof de kinderrechter en zijn achterlijke taakstraffen vandaag de dag nog effect heeft bij dat t*ring tuig dat net de leeftijd van zestien jaar heeft bereikt.

Ow wacht.. het is onze Medelander, dan maakt het niet uit waar de PVV voor staat, want hij is daar dan toch tegen. :rolleyes:

Hero Brinkman (bar Nieuwspoort) strike one! Hero Brinkman (Slaags met aannemer huis) Strike two! Nou Hero nog eentje en je bent out!

Als we het nou over schietpartijen hebben dan is het wel terecht vind ik, ik hoop ook dat ze voornamelijk hierop doelen, zo achterlijk kunnen ze niet zijn denk ik...

Is die Brinkman veroordeelt voor geweldsmisdrijven?

Ja, laten we van de gevangenissen instituten maken die psychopaten en andere maatschappijhaters creeeren. In Nederland is er al jaren sprake van een afnemende criminaliteit. We doen het beter dan vele andere Westerse landen, wat de kleine zuurburgers ook mogen vinden, laten we ons niet gaan meten aan landen die het slechter dan ons doen. Hoorde van de week ook zo'n figuur, "Ja ik was pas in Zuid-Amerika, daar weten ze wel hoe ze moeten omgaan met tuig op straat! Gelijk rammen".

Waarop gaat de PVV nu eigenlijk precies bezuinigen en is een investering van bijna een miljard in het politie apparat echt zo noodzakelijk ten op zichte van andere zaken? Ik bedoel, ontwikkelingssamenwerking kost geen 35 miljard.

En sinds wanneer is defensie een linkse hobby? :roflol:

IMO kunnen ze beter meer in het onderwijs investeren. Dit kan ook nog eens een indirecte manier om criminaliteit te verminderen.

PVV gaat nu LPF verschijnselen tonen, er komt steeds meer onkruid naar boven.Ik zie dit niet als een oplossing, schreeuwen dat de straffen omhoog moeten prima, maar je moet het ook financieel kunnen vertalen, met andere woorden,je moet ook kunnen vertellen waar je het allemaal mee gaat betalen.Ik heb een idee dat wilders steeds verder inzakt en dat steeds meer nederlanders inzien dat dit geen oplossing is.

Ja, laten we van de gevangenissen instituten maken die psychopaten en andere maatschappijhaters creeeren. In Nederland is er al jaren sprake van een afnemende criminaliteit. We doen het beter dan vele andere Westerse landen, wat de kleine zuurburgers ook mogen vinden, laten we ons niet gaan meten aan landen die het slechter dan ons doen. Hoorde van de week ook zo'n figuur, "Ja ik was pas in Zuid-Amerika, daar weten ze wel hoe ze moeten omgaan met tuig op straat! Gelijk rammen".

Waarop gaat de PVV nu eigenlijk precies bezuinigen en is een investering van bijna een miljard in het politie apparat echt zo noodzakelijk ten op zichte van andere zaken? Ik bedoel, ontwikkelingssamenwerking kost geen 35 miljard.

En sinds wanneer is defensie een linkse hobby? :roflol:

Daarom komt opsporing verzocht ook zo vaak op TV

Terug
Naar boven