Fitness Seller

Partijprogramma PVV

scat force coming your way !

Ik voel me nu al veiliger :roflol:

meer blauw op straat... komt alleen maar meer gedonder van. Geweldspiraal neemt toe. Daarna agressie verschuiving naar minderheden. Dus dat lost niets op. Verder denk ik dat PVV over drie jaar net zo vergaan is als LPF en TON. Exit dus.

Wat een heel groot probleem is zijn de zogenaamde sociaal zwakkere wijken.

Over heel Nederland verdeelde wijken waar B.E.W.U.S.T. mensen van allochtone afkomst in zijn gestopt..deze mini ghettootjes zijn BEWUST gecreeerd, gevolg is laag opgeleiden, hoge werkloosheid, verveling, met als eindstation,de criminaliteit.

Het is 1 grote vicieuze cirkel. Als deze mensen meer kansen zouden hebben op een arbeidsmarkt heb je ook minder ellende.

Hiermee wil ik niet zeggen dat de witte nederlander niks doet, die heeft weer zijn eigen specilisme, zoals fraude en het slopen van voetbalstadions etc etc maar daar hoor je de pvv bijna niet over !!!!

Die geven liever de islam en ALLE moslims de schuld !
Das het makkelijkste,dan hoeven ze niet zo na te denken.

Over heel Nederland verdeelde wijken waar B.E.W.U.S.T. mensen van allochtone afkomst in zijn gestopt..deze mini ghettootjes zijn BEWUST gecreeerd, gevolg is laag opgeleiden, hoge werkloosheid, verveling, met als eindstation,de criminaliteit.

Het is 1 grote vicieuze cirkel. Als deze mensen meer kansen zouden hebben op een arbeidsmarkt heb je ook minder ellende.

Hiermee wil ik niet zeggen dat de witte nederlander niks doet, die heeft weer zijn eigen specilisme, zoals fraude en het slopen van voetbalstadions etc etc maar daar hoor je de pvv bijna niet over !!!!

Idd, lijkt wel een beetje op "verdeel en heers" werkt nog steeds blijkbaar.

Geef minderheden meer kansen en mogelijkheden, niet politieagentjes in die wijken droppen, alleen maar meer rellen. Kijk eens naar parijs en de omliggende stadswijken een tijd terug.

en waar zijn de bezuinigen ???????

Is dit nou ook al een complot?

nog meer blauw op straat zo dat ze nog meer bonnen kunnen schrijven voor de studentjes zonder licht op hun fiets, donder toch op man. In plaats van meer agenten moet een agent gewoon meer bevoegdheden krijgen. Stuk schorem een draai om de oren kunnen geven, daar schiet je veel meer mee op.

Alle linkse hobbies worden gestopt. Defensie, uitkeringen, cultuursubsidies voor de elitaire elite, ontwikkelingshulp etc. Daarvoor in de plaats komen er smurfen, meer blauw op straat!
Dat klinkt best aardig. Maar is het ook realistisch?

geen tv, dvd enz... gaat echt tever, iedereen heeft recht op vermaak.Zeker in zo'n klein k*thok.

• Topic Starter Topic Starter
geen tv, dvd enz... gaat echt tever, iedereen heeft recht op vermaak.Zeker in zo'n klein k*thok.

Je zit toch niet voor niets in de gevangenis?

Ik heb een aantal punten waar ik het zeker eens ben met de PVV en anderen ook niet. Mijn startpost was natuurlijk gewoon voor de discussie..

Maar ik vind dat de gevangenissen 10x strenger mogen en 10x minder vermakelijk. Ik bedoel, het is een straf, voor iets wat je in de meeste gevallen ook daadwerkelijk gedaan hebt. Dus boeten zul je, om vervolgens te bedenken dat je nooit weer in die k*t gevangenis wil.

Beter steken ze alle werklozen in het gevang, 2 vliegen in 1 klap :thumb:

Dus boeten zul je, om vervolgens te bedenken dat je nooit weer in die k*t gevangenis wil.

Dat klinkt heel aantrekkelijk maar helaas werkt het zo niet in de werkelijkheid. Laat ik wat punten opnoemen tegen verharding/verhoging van gevangenisstraffen.

• Zwaardere misdrijven ten gevolge van het uitzicht van een hel als gevangenisstraf. Laten we die getuige dan ook maar gelijk afmaken, of laat ik dat oude wijf maar niet alleen beroven maar ook gelijk doodslaan.
  • Landen met zwaardere gevangenisstraffen hebben geen lagere criminaliteitscijfers. Sterker nog, ze zijn hoger.
  • Een gevangenis waar meer tucht heerst, minder vrijheid stimuleert psychopatisch gedrag, willen we nog wildere dieren creeeren?
  • Een gevangenis waar men aanzienlijk strenger te werk gaat zorgt ook voor meer en zwaardere vergrijpen, gevaarlijker werksfeer voor gevangenispersoneel. IK neem aan dat ik je niet hoeft uit te leggen dat gevangen die de hele dag op een houtje mogen bijten in plaats van wat tv kijken of wat dan ook eerder geneigd zijn om die klote bewaker met zijn discipline gelul de keel dicht te knijpen. Zie ook het punt hiervoor, dit hangt aan elkaar vast.

Als je het mij vraagt weegt het punt van 'ik wil hogere straffen want dan kijken ze wel uit' totaal niet op tegen de door mij genoemde punten. Wees zo vrij om mij van mijn ongelijk te overtuigen indien mogelijk. Ik snap dat het een bevredigender gevoel geeft dat die kl***zak die je oma in elkaar heeft gerost keihard lijdt in de gevangenis en regelmatig op zijn fl**ker krijgt van de bewakers en ik kan je vertellen dat ik de berover van mijn oma een lange tijd geleden ook het liefst zelf wilde verzuipen maar laten we vooral beslissingen nemen gebasseerd op ratio, wat het beste is voor ons allemaal.

Iedereen in Nederland begint met een blanco strafblad en iedereen in nederland word financieel ondersteund door de overheid om in zijn of haar tienerjaren te studeren, dus hou alsjeblieft eens op met die gelijke kansen.....

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

:roflol: Ja want alleen "zwarten" wonen in sociaal zwakkere wijken die je hierboven beschrijft? Wat een bullshit praat jij zeg.

• Topic Starter Topic Starter
Dat klinkt heel aantrekkelijk maar helaas werkt het zo niet in de werkelijkheid. Laat ik wat punten opnoemen tegen verharding/verhoging van gevangenisstraffen.

• Zwaardere misdrijven ten gevolge van het uitzicht van een hel als gevangenisstraf. Laten we die getuige dan ook maar gelijk afmaken, of laat ik dat oude wijf maar niet alleen beroven maar ook gelijk doodslaan.
  • Landen met zwaardere gevangenisstraffen hebben geen lagere criminaliteitscijfers. Sterker nog, ze zijn hoger.
  • Een gevangenis waar meer tucht heerst, minder vrijheid stimuleert psychopatisch gedrag, willen we nog wildere dieren creeeren?
  • Een gevangenis waar men aanzienlijk strenger te werk gaat zorgt ook voor meer en zwaardere vergrijpen, gevaarlijker werksfeer voor gevangenispersoneel. IK neem aan dat ik je niet hoeft uit te leggen dat gevangen die de hele dag op een houtje mogen bijten in plaats van wat tv kijken of wat dan ook eerder geneigd zijn om die klote bewaker met zijn discipline gelul de keel dicht te knijpen. Zie ook het punt hiervoor, dit hangt aan elkaar vast.

Als je het mij vraagt weegt het punt van 'ik wil hogere straffen want dan kijken ze wel uit' totaal niet op tegen de door mij genoemde punten. Wees zo vrij om mij van mijn ongelijk te overtuigen indien mogelijk. Ik snap dat het een bevredigender gevoel geeft dat die kl***zak die je oma in elkaar heeft gerost keihard lijdt in de gevangenis en regelmatig op zijn fl**ker krijgt van de bewakers en ik kan je vertellen dat ik de berover van mijn oma een lange tijd geleden ook het liefst zelf wilde verzuipen maar laten we vooral beslissingen nemen gebasseerd op ratio, wat het beste is voor ons allemaal.

Hmm, niet bij stil gestaan. Je hebt zeker gelijk. Maar ik vind sowieso dat het anders moet. Op zijn minst amusement verdienen en niet te simpele regels..

Terug
Naar boven