AndroidHealthClinic

Partijprogramma PVV

Che Guevara = Links

En ik als hij leefde had ie Geert al verwijderd ;-)

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Dit is het resultaat van een peiling bij 633 DBB leden:

Extreem links - 15 (2.37%)
Centrum links - 176 (27.80%)
Centrum rechts - 368 (58.14%)
Extreem rechts - 74 (11.69%)

Valt nogal mee dus, PVV haalt op DBB dan maar 11% als je ze tot extreemrechts rekent (toen zelfs lager dan landelijk). DBB'rs zijn denk ik vooral liberaal en "niet erg links".

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/resultaten-grote-tevredenheidsenquete-176392/

Waar jij je op baseert zijn die peilingen die af en toe in de politiek sectie staan, die zijn alleen totaal niet representatief, de peiling die ik hier post is dat wel.

Best eng hierop ;-)

Che was een marxistische guerillastrijder met astma.
Wat een r*tard eigenlijk.

Onze blonde dwaallicht overweegt nu om uit de euro te stappen, het vervelende is dat er honderdduizenden mentaal luie kleinburgers zijn die denken dat dit goed voor de economie is.

NolanNederland.jpg

Wat zou het toch mooi zijn als we onderin deze ruiten matrix zouden zitten. Een staats spaarbank boekje dat nimmer veel wordt aangesproken en agricultuur als hoogste goed van het Volk.

Tarwewijk. Klinkt als een model naam voor de staat die ik nog eens hoop te stichten.

Eerst wachten totdat iedereen elkaar in de rug heeft gestoken qua loyaliteit en vertrouwen en cijfers en beloftes het individu niet meer in beweging krijgen arbeid te verrichtten voor futuristische beloningen die immers toch nooit verwekt worden. Dan is het moment dat het Volk hongerig is naar een nieuw waarde medium plus een wijs man wiens zienswijze een nieuw en houdbaar samenlevingsmodel creëert en daar draagvlak voor binnen haalt vanwege gebrek aan alternatieven.

Laatst bewerkt:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/65/NolanNederland.jpg

Wat zou het toch mooi zijn als we onderin deze ruiten matrix zouden zitten. Een staats spaarbank boekje dat nimmer veel wordt aangesproken en agricultuur als hoogste goed van het Volk.

Ja dat werd ook zo'n succes in Cambodja, misschien dat je even Pol Pot moet opgraven om met hem het plan van uitvoer te bespreken. Maken we van Flevoland de nieuwe 'Killing Fields'. Of gaan we naar Stalinistisch model te werk en wordt de randstad de nieuwe Oekraine? Holomodor all over again.

Maakt het jou wat uit hoe we er komen zolang we het doen voor Natascha en Vladimir?

die partij zit toch vol met alcoholisten, barmeppers, leugenaars, vrouwenmeppers, wapenbezitters en dubbele agenda's?

Wil holland nou zo graag een kolonie worden van bezet palestina?

die partij zit toch vol met alcoholisten, barmeppers, leugenaars, vrouwenmeppers, wapenbezitters en dubbele agenda's?

Wil holland nou zo graag een kolonie worden van bezet palestina?

Joh Joden hebben geld laat ze maar komen denkt Geertje ;-)

Terug
Naar boven