Fitness Seller

Partijprogramma PVV

Zo even jullie aandacht getrokken, is Hero Brinkman veroordeelt voor geweldsmisdrijven ?

Zo even jullie aandacht getrokken

Zwak excuus, je gooit een argument op die half tam Nederland als de waarheid ziet.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Zo even jullie aandacht getrokken, is Hero Brinkman veroordeelt voor geweldsmisdrijven ?

Het lijkt me evident dat een instabiele emo als Brinkman voor geen enkele partij een aanwinst is en je al helemaal niet iets in de melk wil laten brokkelen als het gaat om landsbestuur.

Laatst bewerkt:
Voor bureauwerk en 'burgertje pesten' zijn ze niet bedoeld. :P

Zwak excuus, je gooit een argument op die half tam Nederland als de waarheid ziet.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Het lijkt me evident dat een instabiele emo als Brinkman voor geen enkele partij een aanwinst is en je al helemaal niet iets in de melk wil laten brokkelen als het gaat om landsbestuur.

Ik praat niet over een aanwinst voor welke partij dan ook.

Ik stel gewoon een vraag.

De partij speelt puur in op het gevoel van de onnozele mens. De plannen zoals gesteld zijn slechts om het gevoel goed te doen op dit moment, niet de om de maatschappij vooruit te helpen. Denk je eens in dat mensen standaard levenslang krijgen na 3 geweldsplegingen, na een 3e geweldspleging gaan die mensen compleet los en worden echte criminelen, dan heb ik nog niet eens over de kosten voor de maatschappij wanneer in de gevangenis.

Je bent echt compleet onnozel als je het hiermee eens bent.

'Politie-agentje' spelen in Afghanistan op voorspraak van vooral het CDA is dus nu ook al een linkse hobby. Toch vreemd dat het PvdA dan valt over de verlenging van die missie en D66 als partij uit het midden voor aanvang van de missie ook tegen was.

Alles is een linkse hobby als Wilders er tegen is.

Joepie, meer blauw op staat, dat is idd wat we nu nodig hebben. Ik weet niet, maar er zijn op dit moment toch wel wat ernstigere problemen dan een paar tuigkoppen op straat.

Joepie, meer blauw op staat, dat is idd wat we nu nodig hebben. Ik weet niet, maar er zijn op dit moment toch wel wat ernstigere problemen dan een paar tuigkoppen op straat.

Nederland moet veiliger!!! Dat de criminaliteit daalt of stabiel blijft boeit Wilders niet. Meer blauw op straat is zo'n leuke kreet, alsof meer blauw de problemen gaat oplossen in de mindere wijken.

Ja dezelfde loze kreet als sterkste schouders zwaarste lasten. Pfff, ik hoop enkel dat de VVD niet meer met te veel van dat soort frikandellen slogans aan gaat komen. Op dit moment vind ik die partij erg sterkt. D66 lijkt ook prima, maarja, volgens weet niemand in NL waar die partij nou eigenlijk voor staat. Mja, tegen Wilders iig, en dat lijkt op dit moment voor de meeste mensen wel voldoende te zijn.

Of het moet 'socialerrrr', de strijdleus van de SP. Misschien dat de PVV en de SP maar in 1 coalitie moeten samengaan met het CDA. Sociale politie-agenten die strijden voor de hoeksteen van de samenleving, het gezin!

Sinds wanneer is defensie is een linkse hobby ?

Op vlak van repressie zal de PVV wel uitblinken en wellicht kan het huidige beleid wel wat strenger. Maar naast repressie moet er natuurlijk ook flink geïnvesteerd worden in preventie en sociale programma's om één en ander recht te trekken. Met repressie alleen ga je de situatie niet optimaal verbeteren, bovendien kost dit ook enorm veel geld (zeker als het aantal gevangenen met lange straffen toeneemt).

Ik gok dat de PVV dit niet erg goed onderzocht heeft allemaal en nu vooral met populisme probeert te scoren. Nu ja gokken, eigenlijk weet ik het wel vrij zeker.

De PVV denkt dat cellen en kogels goedkoop zijn. Die laatste misschien wel maar de afhandeling van een zaak zoals de Hoek van Hollandrellen laat toch wel zien dat politie-geweld (al dan niet gerechtvaardigd) tot zware lasten gaat leiden.

meer blauw op straat... komt alleen maar meer gedonder van. Geweldspiraal neemt toe. Daarna agressie verschuiving naar minderheden. Dus dat lost niets op. Verder denk ik dat PVV over drie jaar net zo vergaan is als LPF en TON. Exit dus.

De PVV denkt dat cellen en kogels goedkoop zijn. Die laatste misschien wel maar de afhandeling van een zaak zoals de Hoek van Hollandrellen laat toch wel zien dat politie-geweld (al dan niet gerechtvaardigd) tot zware lasten gaat leiden.

Dat laatste is natuurlijk wel een kwalijke zaak. Ik zou hier dan ook graag willen pleiten voor een vorm van onschenbaarheid.
Voordat iedereen over me heen valt, een vorm van he! Politieagenten moeten juridisch wat meer beschermd worden. (dan praat ik niet over het gevalletje met de politieagent in Dordrecht)

Maar dan moeten we wel bij de wortels beginnen en onze agenten een betere opleiding bieden, een instroom van kwalitatief personeel (MBO niveau 4) en zorgdragen voor een hele goede screening.

Meer Blauw op straat zoals de PVV dat wil zal leiden tot aanname van personeel zonder enige vorm van opleiding en dat moet dan voor de veiligheid van de burger in staan.

Investeren in de politiediensten zal voornamelijk moeten bestaan uit het verhogen van de salarissen voor ome bromsnor op straat en het ophogen van de kwaliteit binnen de korpsen.

Terug
Naar boven