Fitness Seller

patriek bulk schematje

patriek

Novice
Waardering
0
hoi allemaal het is een hele tijd geleden dat ik wat gepost heb laatste keer was ik nog 90 kilo maar ben inmiddels 13 kilo aangekomen Ik ben nu 18 jaar en weeg dus 103 kilo met een bf% van ongeveer 17% gelukkig heb ik best aanleg om massa op te bouwen alleen wil ik jullie mening weten over mijn eetschema mijn doel is om nog wat kilo's te pakken voordat ik in februari ga cutten

maaltijd 1 : 40 gram whey met 400 ml melk, 150 gram havermout(met water) en 1 eetlepel olijfolie

maaltijd 2: 100 gram havermout (met water) 250 gram kwark en een appel

maaltijd 3: 250 gram kwark, 4 bruine boterhammen waarvan 2 pindakaas en 2 slankie smeerkaas

maarltijd 4: 100 gram havermout(met water) blikje tonijn in water(130 gram uitlek gewicht) en een appel

maaltijd 5: 150 gram aardappelen + 2550 tot 400 gram groente en 150 gram kipfilet + 250 gram kwark 1 eetlepel olijfolie

maaltijd 6: 250 gram kwark voor slapen ( vooral die laatste maaltijd tips voor graag ) laatste tijd i.pv. 250 500 gram kwark met 2 visolie capsules

daarbij slik ik ongeveer 4 keer per dag mulitvitamine en ik eet redelijk veel havermout omdat dat makkelijk mee te nemen is naar school en de kwark wissel ik soms af met 150gram kipfilet

tips graag

Véél te weinig om op te groeien. Je geeft zelf aan dat je op deze manier goede gains maakt, dat doe je dan goed met zo'n schema.

Met alleen havermout kom je er niet bro. Je enige 'echte' maaltijd is nummer 5, verder is het niet veel soeps imo. Probeer meer te varieren: maaltijden met pasta's, rijst met kip, ga zo maar door... Lees de stickies op het board en je komt een heel eind.

Voor het slapen gaan 500 gr kwark is niets mis mee, hoef je denk ik niet zoveel aan te veranderen.

Succes :thumbup:

veel mensen groeien geweldig op havermout dus ik zie geen probleem:)

sorry voor de miss een btje offtopic, maar als ik brinta met water meng en het dan opdrink proef ik gewoon alle vezels. is echt niet te eten. is dit met havermout niet zo?

• Topic Starter Topic Starter
Supertom zei:
sorry voor de miss een btje offtopic, maar als ik brinta met water meng en het dan opdrink proef ik gewoon alle vezels. is echt niet te eten. is dit met havermout niet zo?

klopt, gewoon ff goed mixen en opdrinken :D ik drink het zo omdat ik het in een beker naar school meeneem en dan daar water bij doe

owja ik probeer op zo'n 600 calorieen uit te komen per maaltijd dus 3600 calorieen totaal ontbijt en avond eten zitten over de 600 heen om tog op ongeveer 3600 uit te komen want laatste maaltijd zit ik op 300 calorieen + 2 visolie capsules binnekort post ik ff waardes van alles maar zit nu in me tentames :( dus niet veel tijd

Groeien doe je hier wel van.. maar imo te eenzijdig. Meer groente, afwisselen van carbs en hoogwaardige eiwitten zoals eieren, vlees en kip in plaats van bijna alleen maar kwark.

wat gebeurt er als je te eenzijdig eet? misschien domme vraag :$

Terug
Naar boven