AndroidHealthClinic

paul de leeuw OWNT vegan streaker in zijn show

Hm dat valt op zich nog wel mee, slechts één klapmongool die enkel oog heeft voor de lichaamsbouw van de streaker.

Ectooooo

Komkommerlul hahah

wat een gast

hahahaha fantastisch :roflol:

whahahahaha meesterlijk dit:roflol:

Dat kun je verwachten he, bij Paul de Leeuw. Volgende keer kun je beter streaken bij Viola Holt of zo, EricR.:D

whahaah wat een nerd

Hij leek wel heel erg op EricR. Vonden jullie ook niet?

hahahaha owned

Ik vind het een vervelende aktie van Paul de Leeuw.. getuigd van weinig respect en als mensen al niet voor hun idealen mogen opkomen waar gaan we dan heen in deze wereld. Ik denk dat het probleem van tegenwoordig is dat mensen niet meer voor hun idealen staan en eigenlijk alléénmaar vanaf hun luie stoel lopen te mopperen en te klagen. Deze jongen heeft de ballen (ok..wel wat aan de kleine kant maar laten we zeggen.. figuurlijk) om op te komen voor z'n idealen en dan zo een aktie van Paul de Leeuw.. betreurenswaardig!! Ook is het te betreuren dat mensen dit ook leuk vinden.. diep triest :mad:

pff..

pfffpfffpff...

pfff.. *kuch* pfpfppff

pfhhpfhhhahahahahahahahahahahhahahahaa.... geweldige aktie natuurlijk.. een lelijke ecto met een klein pikkie die dit soort akties doet verdient het om door Paul belachelijk gemaakt te worden...
Wat een idioot..hehehe

Pff, Paul de Leeuw. Grootste loser ever. Hij loopt altijd maar te ******** op iedereen. (en ok soms is ie best grappig, maar ik heb geen respect voor die man)

Wat een kale bedoening man... Ik zeg altijd maar zo, een man zonder haren, is als een gitaar zonder snaren.

Die Vegan heeft wel een kleine penis en testikels zeg.

Wat een preutse streaker, droop ook snel af

p*ssy

whaha, dit had ik ook gezien ja, hard gepwnt :) en terecht

Terug
Naar boven