MuscleMeat

PC systeem

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
Waardering
52
Heb een nieuwe pc nodig om een goed op te kunnnen gamen (zoveel mogelijk op hoogste resolutie en geen slideshow effect), het moet natuurlijk ook niet al teveel kosten.
En omdat hier nog aardig wat mensen rondzwerven die er wel verstand van hebben dacht ik zo laat ik maar kijken of dit systeem goed is.
Hieronder het systeem wat eingelijk bij tweakers als best buy is maar wat vinden jullie ervan?.
Sommige dingen weg gelaten omdat overbodig was zoals een 5.1 speaker set, headset omdat ik dat toch al heb hoef ik het niet dubbel

Dit is het systeem:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die voeding heb ik ook en ben er zeer tevreden over.

Mss bestparen op de cpu en een 8400 nemen. Die paar Mhz kan je er zo zelf bij oc'en eventueel.

K zou voor 2x 4870 gaan of een paar weken wachten en voor een 4870x2 gaan.

Al bij al zal je wel tevreden zijn over dit systeem imo.

Leuk systeem alleen ik ben een nvidia fanboy.
Zelf had ik een striker 2 formula 780i gekocht met 2x280gtx. Alleen zijn dit wel dikke stroom vreters Vandaar ook de coolermaster realpower 1000m modulair erbij

Edit

Je bent wel +- 800 euro meer kwijt. Maar goed.
Systeem is zeker niet verkeerd

ziet er goed uit

• Topic Starter Topic Starter
Die voeding heb ik ook en ben er zeer tevreden over.

Mss bestparen op de cpu en een 8400 nemen. Die paar Mhz kan je er zo zelf bij oc'en eventueel.

K zou voor 2x 4870 gaan of een paar weken wachten en voor een 4870x2 gaan.

Al bij al zal je wel tevreden zijn over dit systeem imo.

Wat zit verschil daar in?

Maar vindt zelf ook een mooi systeem en ook niet al te duur.
Iedereen alvast bedankt voor de snelle reactie's

Wat zit verschil daar in?

Maar vindt zelf ook een mooi systeem en ook niet al te duur.
Iedereen alvast bedankt voor de snelle reactie's

Verschil tussen de 4870 in cf en 4870X2 is weinig tot niets. Hooguit 10% meer performancemeer voor de X2.

De 280gtx in sli is nog weer wat sneller maar ook duurder

• Topic Starter Topic Starter
Verschil tussen de 4870 in cf en 4870X2 is weinig tot niets. Hooguit 10% meer performancemeer voor de X2.

De 280gtx in sli is nog weer wat sneller maar ook duurder

Ok thanks, maar als ik voor 2x 4870 is het gelijk wel een stukje duurder maar is het verschil tussen de 4850 en de 4870 groot?

Voor een goed beeld van de 4870X2 te kunnen vormen moeten we toch nog even geduld hebben tot er wat meer ingame benchmarks zijn.

Terug
Naar boven