Daniel1986
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
Nadat vorige week mijn videokaart al was doorgebrand, heb ik er een nieuwe ingegooid gisteren. Nu was ik toevallig (speel amper spellen, zo nu en dan eens..) een game aan het spelen (MW2), valt de pc opeens weer uit en start daarna automatisch op!
Hoe kan dit nou toch? Wordt de videokaart wellicht te warm? Via het Catalyst Control Center zie ik dat de videokaart toch wel bij de 90 graden komt als ik een spel aan het spelen ben. De videokaart is toch ingebouwd in een goed gekoelde kast (casefan voor, achter en de zijkant). Iemand een suggestie? Wordt er wel een beetje gestoord van..
Zal nog even mijn specs neerzetten, wellicht kan iemand daar nog wat mee dan:
Asus p5b
E6600 (niet overgeklocked)
2 gb ddr2
1 HD
Coolermaster 460 watt voeding
Audi XiFi Fatality
Ati Radeon HD4870 1 gb
en daarnaast natuurlijk nog de standaard hardware als een floppy-disk en een dvd brander.
Hoe kan dit nou toch? Wordt de videokaart wellicht te warm? Via het Catalyst Control Center zie ik dat de videokaart toch wel bij de 90 graden komt als ik een spel aan het spelen ben. De videokaart is toch ingebouwd in een goed gekoelde kast (casefan voor, achter en de zijkant). Iemand een suggestie? Wordt er wel een beetje gestoord van..
Zal nog even mijn specs neerzetten, wellicht kan iemand daar nog wat mee dan:
Asus p5b
E6600 (niet overgeklocked)
2 gb ddr2
1 HD
Coolermaster 460 watt voeding
Audi XiFi Fatality
Ati Radeon HD4870 1 gb
en daarnaast natuurlijk nog de standaard hardware als een floppy-disk en een dvd brander.