den_dimi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan maar eens kijken voor een betere voeding. Tegen de tijd dat ik die heb, zal ik het wel even laten weten. Bedankt in ieder geval! 
Ik zou (als ik jou was) het bonnetje erg goed bewaren want een PC locked meestal op, als de voeding niet voldoende is...Hmmz, jullie gaan dus toch gelijk krijgen!Dan maar eens kijken voor een betere voeding. Tegen de tijd dat ik die heb, zal ik het wel even laten weten. Bedankt in ieder geval!
![]()
Ik zou (als ik jou was) het bonnetje erg goed bewaren want een PC locked meestal op, als de voeding niet voldoende is...
Die minimum 12v rail , is inclusief het hele systeem niet alleen de GPU (video kaart)...
Een pc locked meestal op?Dan loopt je PC vast, zie je je laatste scherm maar reageerd de PC niet meer ...Hmmz, wat bedoel je hier precies mee?Een pc locked meestal op?

Dan loopt je PC vast, zie je je laatste scherm maar reageerd de PC niet meer ...
kijk als dat ook is gebeurd.. dan is het echt tijd voor een nieuwe (betere) voeding![]()

Domme vraag, maar heeft die voeding wel 2 6-pins connectors voor je vkaart? Kan namelijk echt niks anders verzinnen...
Edit: Die vraag wordt trouwens ook gesteld bij die link die den_dimi gaf...
Had van tevoren wat research gedaan en dit bleek niet echt een probleem te zijn. Heb ze wel aangesloten op twee aparte lijntjes van de voeding, dus niet allebei op dezelfde lijn.Nop temp lijkt me geen probleem. mijn videokaart wordt ook heet je kan er soms een ei op bakken. Had namelijk het zelfde probleem. Heb zelf een Gforce GTS250 van Club3d 550Watt nodig had 450Watt er in hij deed het wel maar zodra ik een spel ging spelen of iets zwaars deed voor de videokaart toen sloeg me pc af. dat is de beveiliging in de voeding die de meeste voedingen nu hebben. jij hebt een 6pins op je videokaart zitten tog? als dat zo is dan weet ik 100% zeker dat het een Wattage probleem is. Zal dus maar eens een andere voeding proberen.

Een 6Pins stekker voor je voeding. Dat is waar de meeste zware videokaarten hun extra stroom vandaan halen. Echt zware videokaarten hebben zelfs 2x een 6Pins nodig.
Een 6Pins stekker voor je voeding. Dat is waar de meeste zware videokaarten hun extra stroom vandaan halen. Echt zware videokaarten hebben zelfs 2x een 6Pins nodig.
, vandaar mijn reactie. 

Ik heb zelf 1 6Pins en een 460Watt voeding trekt hem niet. Heeft je Videokaart 550Watt nodig dan moet je minimaal 550Watt hebben. Je moet er altijd boven zitten voor je andere randaparatuur. Ik vind jou conclusie dus een beetje vaag als een videokaart zoveel nodig heeft dan is minder niet genoeg.
Ik heb zelf 1 6Pins en een 460Watt voeding trekt hem niet. Heeft je Videokaart 550Watt nodig dan moet je minimaal 550Watt hebben. Je moet er altijd boven zitten voor je andere randaparatuur. Ik vind jou conclusie dus een beetje vaag als een videokaart zoveel nodig heeft dan is minder niet genoeg.
Ach waarom zou je dat uit willen rekenen. We leven niet meer in de middeleeuwen ofzo die 200Watt extra doet mij echt niks alleen een paar keer krabben aan me zakMaar heb je het al geprobeerd met een zwaardere voeding?
![]()
Club3D Gforce GTS250 550 Watt nodig there you go.Gast, zoek jij voor mij 'n videokaart die 550W nodig heeft, ok?
Scheelt geld.
Club3D Gforce GTS250 550 Watt nodig there you go.
En loop ff te huilen over 200Watt meer rofl dan draait je PC tenminste goed en valt hij ook niet uit..
Hier ik heb de pagina voor je opgezocht
http://www.club3d.nl/products/products_ending_page_7_with_id.cfm?product_id=191
• PCI Express or PCI Express 2.0-compliant motherboard with one dual-width x16 graphics slot
• 1GB of system memory
• CD-ROM drive for software installation
• 6-pin supplementary PCI Express power connector
• Minimum 550W or greater system power supply (with a minimum 12V current rating of 24A)
• 650Watt or greater power supply for SLI™

Super reactie kerel. Ik kom hier met feiten en jij met je gay smiley.