MuscleMeat

Pedo partij in Netwerk

Interessant

Even voor de duidelijkheid: Mogen volwassenen ook geen vriendschappelijke relatie hebben met een minderjarige?

Ze zijn toch kansloos, handtekeningen bewijzen dat, gewoon laten doodbloeden dus. Trouwens wel goed in het oog houden want als ze het legaal niet halen dan wel illegaal.

Ze zijn toch kansloos, handtekeningen bewijzen dat, gewoon laten doodbloeden dus. Trouwens wel goed in het oog houden want als ze het legaal niet halen dan wel illegaal.

met andere woorden sta je ook toe dat er adressen en tel. nummers op dit forum worden bekend gemaakt ??

eventueel voor een DBB-knokploeg..............of heb je dat liever niet ivm mogelijke toekomstige rechtzaken ( aanleiding geven tot........)

:rolleyes:

hm ja dat is het jammere eraan, als je nou wist wie zich er voor inzetten maakt het wel wat handiger om zulke mensen in de gaten te houden.

"Ik heb veel coïtus met jonge jongetjes gehad. Dat is 18 jaar geleden. Die zijn nu allemaal tegen de 30. Ze kunnen me dus niets meer maken".

Als hij voor mijn neus stond had ik die paar verrotte tanden die er nog inzaten door z'n strot geramd..

ja jammer dat we zo'n klote systeem hebben in nederland dat zulke zaken kunnen verjaren.
die jongetjes hebben waarschijnlijk een levenslang trauma opgelopen van die vent want geloof niet dat ze het vrijwillig gedaan hebben zoals gore adje beweerd.

haha en dan nog zoiets walgelijks van em:

ja ik houd van jonge jongetjes omdat ik niet van groot en harig hou, nee maar die jongens moeten wel coïtus met hem hebben gatver de gatver.

hopelijk leggen ze em vandaag of morgen om, voordat ie zich daadwerkelijk aan dat ventje vergrijpt.

Die oude vent kan z'n energie en tijd beter steken in het zoeken van een goede tandarts.

Blijft bizar volk... Opa met scheve bek en twee ecto's als sidekick.

Ik denk overigens niet dat die gasten ziek zijn en dus moeten genezen van iets. Het is denk ik net zoeits als homofilie; een voorkeur. Blijft alleen wel staan dat die gasten hun fantasieën en dergelijke niet ten uitvoer mogen brengen....

En als ik die pa van dat jochie van 13 was, had ik de omgang zeker verboden. Ik zou ook ff langs Adje lopen en zeggen dat als ik hem nog één keer met mijn kind zie, dat 'ie er dan beter aan doet om de stad te verlaten...

Dat die gasten zo'n geaardheid hebben, dat zal allemaal wel, maar ik vind dat ze het niet op moeten zoeken....

ja jammer dat we zo'n klote systeem hebben in nederland dat zulke zaken kunnen verjaren.
die jongetjes hebben waarschijnlijk een levenslang trauma opgelopen van die vent want geloof niet dat ze het vrijwillig gedaan hebben zoals gore adje beweerd.

haha en dan nog zoiets walgelijks van em:

ja ik houd van jonge jongetjes omdat ik niet van groot en harig hou, nee maar die jongens moeten wel coïtus met hem hebben gatver de gatver.

hopelijk leggen ze em vandaag of morgen om, voordat ie zich daadwerkelijk aan dat ventje vergrijpt.

Lekkere misser shitterspeed, want voor die lekkere zachte en onbehaarde vriendin van jou geldt dat ook. Die doet het ook met een vieze behaarde vent, maar denk maar niet dat ik het afscheer.

Lekkere misser shitterspeed, want voor die lekkere zachte en onbehaarde vriendin van jou geldt dat ook. Die doet het ook met een vieze behaarde vent, maar denk maar niet dat ik het afscheer.

Ik en mijn vriendin hebben sinds een tijdje een open relatie. Laatst kwam ze met een verhaal dat ze 'het had gedaan' met een harige kerel met afrikaans uiterlijk met een heel klein pikkie genaamd D.. Toeval? :rolleyes: :p

Zolang ze er alleen maar over praten is het geen probleem... maar kinderen van die leeftijd moeten er gewoon met hun leeftijdsgenoten over praten en niet met oude vieze mannetjes die veel meer willen doen dan praten...

Dus: emancipatie van het kind: ja... maar niet zoals zij het willen! dan knal ik ze liever neer, net als al die pastoors die kinderen misbruiken ffs!

iedereen die aangeeft dat er op een volwassen manier een discusie gevoerd moet worden kan onmogelijk zelf kinderen hebben.
Als die dbb knokploeg bestaat en er word actie ondernomen ben ik van de partij en dan geen politieke partij.
Kapot moeten die gasten

Ik denk overigens niet dat die gasten ziek zijn en dus moeten genezen van iets. Het is denk ik net zoeits als homofilie; een voorkeur.
Het is gewoon beiden een misstap in de natuur...een genetische fout...zie je bij dieren ook. Maar het past dus niet in de moderne tijd van de mens en dus moeten ze hun poten maar thuishouden, klaar. Het enige verschil met homo's is eigenlijk het machtsmisbruik, verder vind ik het eigenlijk beiden even sick.

Het is gewoon beiden een misstap in de natuur...een genetische fout...zie je bij dieren ook. Maar het past dus niet in de moderne tijd van de mens en dus moeten ze hun poten maar thuishouden, klaar. Het enige verschil met homo's is eigenlijk het machtsmisbruik, verder vind ik het eigenlijk beiden even sick.

Inderdaad, er zijn ook dieren waarbij mannetjes het met elkaar doen. Veel apensoorten zijn hier niet vies van. En een minimumleeftijd kent men nergens anders in de natuur.

We kunnen dus een reservaat voor ze bouwen.
Op een van de waddeneilanden ofzo. Lekker terug naar de natuur

Terug
Naar boven