Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha hoop dat er eentje in Nijmegen rondloopt! Die iets aan mensen wilt vragen![]()

Dat zei men vroeger hier over homofielen ook. Destijds had jij mogen hangen voor je geaardheid.

Ze zijn toch kansloos, handtekeningen bewijzen dat, gewoon laten doodbloeden dus. Trouwens wel goed in het oog houden want als ze het legaal niet halen dan wel illegaal.

hopelijk leggen ze em vandaag of morgen om, voordat ie zich daadwerkelijk aan dat ventje vergrijpt.
Even voor de duidelijkheid: Mogen volwassenen ook geen vriendschappelijke relatie hebben met een minderjarige?

ja jammer dat we zo'n klote systeem hebben in nederland dat zulke zaken kunnen verjaren.
die jongetjes hebben waarschijnlijk een levenslang trauma opgelopen van die vent want geloof niet dat ze het vrijwillig gedaan hebben zoals gore adje beweerd.
haha en dan nog zoiets walgelijks van em:
ja ik houd van jonge jongetjes omdat ik niet van groot en harig hou, nee maar die jongens moeten wel coïtus met hem hebben gatver de gatver.
hopelijk leggen ze em vandaag of morgen om, voordat ie zich daadwerkelijk aan dat ventje vergrijpt.
Lekkere misser shitterspeed, want voor die lekkere zachte en onbehaarde vriendin van jou geldt dat ook. Die doet het ook met een vieze behaarde vent, maar denk maar niet dat ik het afscheer.

Het is gewoon beiden een misstap in de natuur...een genetische fout...zie je bij dieren ook. Maar het past dus niet in de moderne tijd van de mens en dus moeten ze hun poten maar thuishouden, klaar. Het enige verschil met homo's is eigenlijk het machtsmisbruik, verder vind ik het eigenlijk beiden even sick.Ik denk overigens niet dat die gasten ziek zijn en dus moeten genezen van iets. Het is denk ik net zoeits als homofilie; een voorkeur.
Het is gewoon beiden een misstap in de natuur...een genetische fout...zie je bij dieren ook. Maar het past dus niet in de moderne tijd van de mens en dus moeten ze hun poten maar thuishouden, klaar. Het enige verschil met homo's is eigenlijk het machtsmisbruik, verder vind ik het eigenlijk beiden even sick.