MuscleMeat

Pedo partij in Netwerk

heb er 9 min en 17 sec naar kunnen kijken vol verbazing dat dit mag in nederland:( ziek zielig en sneu vind ik het.maar wat mij het meest verbaaste is dat die 3 zielige personen gewoon 3 uur lang mensen lastig konden vallen zonder hun kop kapot te krijgen

Dat zal jou er niet van weerhouden om aan die jongetjes te zitten.

wat zit je nou te zeiken, je lijkt wel een wijf.
als jij graag fantaseert over mij in combinatie met jongetjes veel plezier.

Dude, ik bekritiseer je geaardheid alleen maar. Ik fantaseer niet over kleine jongetjes en al helemaal niet over jou. Als jij pedofilie wilt bedrijven op je werk, prima maar dan kun je misschien beter stoppen als bankwerker en op een basisschool gaan werken.

Dude, ik bekritiseer je geaardheid alleen maar. Ik fantaseer niet over kleine jongetjes en al helemaal niet over jou. Als jij pedofilie wilt bedrijven op je werk, prima maar dan kun je misschien beter stoppen als bankwerker en op een basisschool gaan werken.

Ik begrijp je echt niet
Je vind het dus niet oke dat ik hetero ben, getrouwd en 3 kinderen heb.
Ik werk in een tbs kliniek (bankwerker???) Ik sluit die klootzakken tenminste nog op.
Ik ga ervan uit dat je geintjes maakt want gezien mijn gezinssituatie waardeer ik deze suggesties echt niet.
Dus ga aub uitzoeken met wie je wel problemen hebt

Het is gewoon beiden een misstap in de natuur...een genetische fout...zie je bij dieren ook. Maar het past dus niet in de moderne tijd van de mens en dus moeten ze hun poten maar thuishouden, klaar. Het enige verschil met homo's is eigenlijk het machtsmisbruik, verder vind ik het eigenlijk beiden even sick.
Een genetische fout? Homocoïtusualiteit is 1 van de vele natuurlijke manieren om overbevolking tegen te gaan, je ziet het idd ook in de natuur bij bijv overbevolkte vogelconlonies en dergelijke.

Dat je het smerig vind prima maar een genetische fout is het zeker niet

Ik begrijp je echt niet
Je vind het dus niet oke dat ik hetero ben, getrouwd en 3 kinderen heb.
Ik werk in een tbs kliniek (bankwerker???) Ik sluit die klootzakken tenminste nog op.
Ik ga ervan uit dat je geintjes maakt want gezien mijn gezinssituatie waardeer ik deze suggesties echt niet.
Dus ga aub uitzoeken met wie je wel problemen hebt

D. probeert iedereen uit de kast te jagen :p

Een genetische fout? Homocoïtusualiteit is 1 van de vele natuurlijke manieren om overbevolking tegen te gaan, je ziet het idd ook in de natuur bij bijv overbevolkte vogelconlonies en dergelijke.

Dat je het smerig vind prima maar een genetische fout is het zeker niet

Probeer je daarmee te zeggen dat pedofilie een nog onontdekte functie heeft en we het daarom grootschalig moeten toelaten om te kunnen onderzoeken welk voordeel het op onze maatschappij heeft?

Wow. Dat is nogal een heftig standpunt, bro.

Het woord pedofilie komt in heel mijn post niet voor, het gaat enkel over homocoïtusualiteit, iets beter lezen voor je gaat reageren in de hoop weer iemand op de kast te jagen, je slaat nu de plank zo mis ;)

Probleem met de pedo's is dat wij ons niet in hen kunnen verplaatsen en zij niet in ons, iedereen ziet toch voornamelijk maar wat hij/zij wil zien, een pedofiel kan de glimlach van een kind opvatten als ''dat kind vind mij ook leuk'' voor hen zijn het normale gevoelens, ook al vinden wij het (naar onze mening terecht) walgelijk. Stel 80% van de mensen was pedofiel dan zou het normaal gevonden zijn.

Tuurlijk willen zij denken en zien dat jonge kinderen niet beschermd hoeven worden tegen coïtus op te jonge leeftijd want dat past beter bij wat zij voelen, wij vinden het abnormaal en verkeerd maar zij weten niet beter, het is voor hen normaal, probleem voor hen is dat zij (gelukkig) in een zeer kleine minderheid en dus als abnormaal worden bestempeld. Zij bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed want ze voelen wat ze voelen, ze voelen niet wat wij voelen en ze zien geen kwaad in hun doen terwijl ''wij'' wel duidelijk in zien dat het geen eerlijke relatie is en het verschil in macht te groot is maar zo zien zij dat niet, ze hebben voor kun gevoel oprechte gevoelens voor die kinderen.

Er is gewoon geen plaats voor deze mensen in de samenleving vind ik, een mens kan zijn drang en behoeftes maar zo lang onderdrukken en op een gegeven moment gaat het fout, lastige kwestie om op te lossen.

Het woord pedofilie komt in heel mijn post niet voor, het gaat enkel over homocoïtusualiteit, iets beter lezen voor je gaat reageren in de hoop weer iemand op de kast te jagen, je slaat nu de plank zo mis ;)

Ik extrapoleer je standpunt alleen maar, om te laten zien wat de onderliggende gedachte van jouw post was, want laten we wel zijn; deze thread gaat over pedofilie. Ik sla de plank niet mis, hooguit halfraak en dat is dan alleen omdat jij niet helemaal eerlijk bent. Ik snap dat je geaardheid wat omstreden is en jij daarom er niet gelijk helemaal open over wilt zijn, maar om nu hier te laten doorschemeren dat jij het liefst de hele wereld herbevolkt door minderjarige jongetjes met olie in te smeren, dát vind ik pas echt te ver gaan, dude.

Ik wil niet zeiken, ben zelf homo maar als iemand me vergelijkt met een pedo ga ik echt koken! Dat kun je toch niet vergelijken!? Ben ook maar een mens, met een gelijkwaardige relatie en als ik ooit een geaardheid had kunnen kiezen ging ik wel voor de gemakkelijke weg. Maargoed zelfs ik kots nog van een grote hoeveelheid fl**kers :barf: en kan me wel eens voorstellen dat mensen er niet zo positief over denken... Maar je moet nooit een hele groep veroordelen, ken zoveel aardige gasten (ook fl**ker) van de sportschool. Aan mij valt niet te zien dat ik "anders ben" dan de meesten en mensen kunnen altijd goed met me overweg, waarom zou dat moeten veranderen als ze achter mijn geaardheid komen?

Maargoed genoeg gelult, ben benieuwd of jullie je hierin kunnen vinden en zo nee dan graag een verklaring :o
Vergelijken zou zijn dat ik het beiden een misdaad vind... dat is wat anders dan het ziek vinden.

Probleem met de pedo's is dat wij ons niet in hen kunnen verplaatsen en zij niet in ons, iedereen ziet toch voornamelijk maar wat hij/zij wil zien, een pedofiel kan de glimlach van een kind opvatten als ''dat kind vind mij ook leuk'' voor hen zijn het normale gevoelens, ook al vinden wij het (naar onze mening terecht) walgelijk. Stel 80% van de mensen was pedofiel dan zou het normaal gevonden zijn.

Tuurlijk willen zij denken en zien dat jonge kinderen niet beschermd hoeven worden tegen coïtus op te jonge leeftijd want dat past beter bij wat zij voelen, wij vinden het abnormaal en verkeerd maar zij weten niet beter, het is voor hen normaal, probleem voor hen is dat zij (gelukkig) in een zeer kleine minderheid en dus als abnormaal worden bestempeld. Zij bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed want ze voelen wat ze voelen, ze voelen niet wat wij voelen en ze zien geen kwaad in hun doen terwijl ''wij'' wel duidelijk in zien dat het geen eerlijke relatie is en het verschil in macht te groot is maar zo zien zij dat niet, ze hebben voor kun gevoel oprechte gevoelens voor die kinderen.

Er is gewoon geen plaats voor deze mensen in de samenleving vind ik, een mens kan zijn drang en behoeftes maar zo lang onderdrukken en op een gegeven moment gaat het fout, lastige kwestie om op te lossen.

Enfin, "wij" samenleving bestempelen het gelijk als slecht, terwijl het in de aard dus niet zo is. Dat is dus precies wat ik al een aantal keer probeer te zeggen, want iedereen begint gelijk te schreeuwen. Maar wie zegt dat die mensen het zo bedoelen.

Ik extrapoleer je standpunt alleen maar, om te laten zien wat de onderliggende gedachte van jouw post was, want laten we wel zijn; deze thread gaat over pedofilie. Ik sla de plank niet mis, hooguit halfraak en dat is dan alleen omdat jij niet helemaal eerlijk bent. Ik snap dat je geaardheid wat omstreden is en jij daarom er niet gelijk helemaal open over wilt zijn, maar om nu hier te laten doorschemeren dat jij het liefst de hele wereld herbevolkt door minderjarige jongetjes met olie in te smeren, dát vind ik pas echt te ver gaan, dude.
*doet gezellig mee met D.

Ja je hebt gelijk, zoals ik al zei, je kan je behoeftes maar zo lang onderdrukken, het houdt een keer op blablabla, ieder ander jaag je op de kast en die gaat tegen je in maar zal ik dat dan maar niet doen?

Leg jij eens uit hoe jij vind hoe het met pedofielen zou moeten vergaan, of daar nog (wettelijk vastgelegde) regels bij moeten komen kijken en hoe zij in onze samenleving plaats kunnen hebben, ben best benieuwd hoe jij daar over denkt omdat je het hebt over bespreekbaar maken etc

Terug
Naar boven