MuscleMeat

Pedo partij in Netwerk

Ja kunnen ze aapjes van 9 jaar pakken en allemaal AIDs krijgen. Maarja ze houden niet van beharing dus eerst kaalscheren.

Ik zie liever dat de aapjes hun te grazen nemen.

Het is gewoon beiden een misstap in de natuur...een genetische fout...zie je bij dieren ook. Maar het past dus niet in de moderne tijd van de mens en dus moeten ze hun poten maar thuishouden, klaar. Het enige verschil met homo's is eigenlijk het machtsmisbruik, verder vind ik het eigenlijk beiden even sick.

Ik wil niet zeiken, ben zelf homo maar als iemand me vergelijkt met een pedo ga ik echt koken! Dat kun je toch niet vergelijken!? Ben ook maar een mens, met een gelijkwaardige relatie en als ik ooit een geaardheid had kunnen kiezen ging ik wel voor de gemakkelijke weg. Maargoed zelfs ik kots nog van een grote hoeveelheid fl**kers :barf: en kan me wel eens voorstellen dat mensen er niet zo positief over denken... Maar je moet nooit een hele groep veroordelen, ken zoveel aardige gasten (ook fl**ker) van de sportschool. Aan mij valt niet te zien dat ik "anders ben" dan de meesten en mensen kunnen altijd goed met me overweg, waarom zou dat moeten veranderen als ze achter mijn geaardheid komen?

Maargoed genoeg gelult, ben benieuwd of jullie je hierin kunnen vinden en zo nee dan graag een verklaring :o

Je mag dan homofiel zijn, je bent er even kortzichtig om. Verder kom je trouwens nogal gay over.

Ik wil niet zeiken, ben zelf homo maar als iemand me vergelijkt met een pedo ga ik echt koken! Dat kun je toch niet vergelijken!? Ben ook maar een mens, met een gelijkwaardige relatie en als ik ooit een geaardheid had kunnen kiezen ging ik wel voor de gemakkelijke weg. Maargoed zelfs ik kots nog van een grote hoeveelheid fl**kers :barf: en kan me wel eens voorstellen dat mensen er niet zo positief over denken... Maar je moet nooit een hele groep veroordelen, ken zoveel aardige gasten (ook fl**ker) van de sportschool. Aan mij valt niet te zien dat ik "anders ben" dan de meesten en mensen kunnen altijd goed met me overweg, waarom zou dat moeten veranderen als ze achter mijn geaardheid komen?

Maargoed genoeg gelult, ben benieuwd of jullie je hierin kunnen vinden en zo nee dan graag een verklaring :o

Ik ben het met je eens
Mijn beste vriend is homo maar het valt bij hem ook niet op ik denk dat het beeld van de homocoïtusuelen negatief beinvloedt word door dingen als de gay parade enz en figuren als carlo boshard die zichzelf overdreven "nichterig"neerzetten. De media geilt op homo's omdat daar veel geld aan te verdienen valt. Iedere homoseksueelgetinte videoclip of film is een hit.
Die vriend van mij heeft me al beloofd iedereen die aan mijn kinderen komt samen met mij de vergetelheid in te beuken. Dus wat mij betreft zijn pedo's en homo's iets compleet anders. Die gozer die ik ken zuipt mij onder de tafel (en das nie niks) en heeft samen met mij in een justitiele inrichting gewerkt reken maar dat hij geen mietje is.

Nou ja, openlijk homofilie betuigen komt nou niet bepaald 'straight' over, als ik je even uit de droom mag helpen.

Nou ja, openlijk homofilie betuigen komt nou niet bepaald 'straight' over, als ik je even uit de droom mag helpen.

Nee dat zegt alleen maar dat ik er zelf helemaal niet mee zit, juist omdat ik me niet anders voel dan jou of iemand anders.

Maar ik begrijp je gedachtengang wel, je denkt dat ik zo'n gayparade fl**ker ben die op zijn tenen getrapt is :D

Weet niemand waar die gasten campagne gaan voeren?

Ja ff gezellig handje schudden toch ;)

Oke dan ik ga proberen hun site te vinden en ga hem ook lezen wens me succes en bid dat ik niet als bekeerde ziel op het forum terugkeer.
vaarwel

Oke dan
ze hebben geen site en de laatste nieuwsberichten zeggen dat ze ermee kappen (4okt)

Terug
Naar boven