XXL Nutrition

Pedofielen en verkrachters castreren?

Peiling Peiling Wat te doen met pedofielen en recidiverende verkrachters?

• Opsluiten.

Stemmen: 5 11,6%
  • (chemisch?) castreren.

Stemmen: 30 69,8%
  • In therapie.

Stemmen: 2 4,7%
  • Anders.

Stemmen: 6 14,0%

• Totaal stemmers
    43
Weer zo'n zinloze poll......

Iedereen stemt hier op in, alleen gebeurt het toch nooit aangezien het het schenden van mensenrechten is.

Volgende poll.

Leophyte zei:
Castreren en anaal vernederen :D Zonder gekheid, wat de moffen in WOII konden kunnen wij ook, met een hogedrukspuit hun darmkanaal uittesten.. (zieke vent ben ik toch weer..--> ze moeten maar leren!!)

Zeker ziek ja :grumble:

alleen marokaanse pedo's en verkrachters castereren..

Of je laat de pedo`s de hele dag lang kijken naar video`s vol opa en oma coïtus :D mentaal gek maken :P

1ste keer over de schreef: gevangenisstraf
2de keer over de schreef: doodstraf.
De ellende die dit soort tuig veroorzaakt is zo ernstig dat de doodstraf gerechtvaardigd is.
Ze krijgen 1 kans om hun leven te beteren, lukt dat niet: nekschot.

Het probleem is alleen dat als je de doodstraf wil invoeren in een democratie, dat de samenleving erg veel geld gaat kosten.

Castreren met den botte ende roestige bijl.

Zelda zei:
Ik heb nooit begrepen waarom veel mensen er tegen zijn om onverbeterlijke pedofielen en stelselmatige verkrachters te castreren, maar ze liever voor honderdduizenden euro's in TBS-klinieken stoppen. Wat vinden julie?

[sarcasm]
Ik ben er alleen op tegen als het Nederlanders betreft, bij Marokkanen is het OK. Oeps, dit is een topic dat niet over Marokkanen gaat?[/sarcasm]

JA MAN!!! Castreren ! want dat is natuurlijk HELEMAAL gratis! :rolleyes:
Idiot :P

Anaal laten vernederen door M-M. :D

therapie is geen optie, als het om primaire psychopaten gaat vervallen ze voor 99% terug
daarom prefereer ik een straf
dewelke? daar ben ik nog niet over uit en wat ben ik blij dat ik me daar ook niet over hoef te buigen

• Topic Starter Topic Starter
Santoz zei:
therapie is geen optie, als het om primaire psychopaten gaat vervallen ze voor 99% terug
daarom prefereer ik een straf
dewelke? daar ben ik nog niet over uit en wat ben ik blij dat ik me daar ook niet over hoef te buigen

Dat is precies wat ik bedoel, veel van die lui gaan na 10-20 jaar therapie binnen een week weer in de fout, ik denk dat ze hun kans dan hebben verspeeld.
En dan weer voor 20 jaar in de cel? Ik denk dat het helemaal niet zo'n slecht alternatief is om de lust dmv castratie voor goed weg te nemen. Het scheelt de samenleving tonnen, en voor de persoon in kwestie is het misschien niet eens zo'n onaantrekkelijk alternatief lijkt me.

Terug
Naar boven