XXL Nutrition

Pedofilie accepteren {Martijn+zijn site vind van wel}

Status
Niet open voor verdere reacties.
............

DBC01 zei:
Leuk dat dit eens gepost wordt. IK heb die vereniging vaak genoeg aangehaald als voorbeeld van wat er allemaal mag in Nederland maar hij is niet bekend bij mensen onder de 25 blijkbaar. Maak kennis met wat mag, echt schandalig.

Ik ben 22 en ik kende die site al :P. Heel lang geleden is er ook al eens opspraak over geweest geloof ik en een tijdje geleden heeft de NNP tegen hun gedeomnstreerd samen met een "moeders tegen... weet ik ff niet meer" clubje.

schandalig...gewoon geen ander woord voor

De Grieken deden het, de Romeinen en het gebeurt nog steeds legaal bij sommige Afrikaanse stammen.

gewoon die gasten door kingkong laten nemen....

Insane in the brain!

Volgens de diskettes die in handen waren van peter R de vries was pim fortuin ook aanhanger.

ik ken nog een aanhanger

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze waren gisteren bij Barend en van Dorp. Je kan zeggen wat je wil, maar ze hebben zich goed geweerd tegen de aanvallende vragen van het wonderbaarlijke trio. Daarnaast erg moedig om daar te komen.

Ik zelf ben niet zo kortzichtig dat ik een relatie tussen "kind" en volwassene af keur. Het enige (zeer belangrijke) argument is dat een kind onder een bepaalde leeftijd niet zelf kan bepalen wat hij/zij wil, zonder (onderbewust) geïntimideerd te worden door de volwassene. De vraag blijft dan wel of het dan nog steeds fout is, aangezien het kind er toch echt mee instemt.

Om maar even een voorbeeldje te geven. In alle nuchterheid: Is iemand van 25 jaar die geestelijke en fysieke contacten heeft met een meisje van 15/14 een pedofiel? In mijn ogen niet..

Dat is dus gewoon een pedofiel, zo'n meisje is te makkelijk beinvloedbaar omdat ze mede door een veranderde hormoonhuishouding nog al impulsief kan reageren op aandacht. Een echte pedo weet dat ook, grote kans dat ze geen schijn van kans maken bij een ouder iemand. Daarom kiezen ze maar iemand uit die makkelijk te beinvloeden is.

Kinderen van die leeftijd zullen zelf ook wel eens het initiatief nemen, maar dan is het zaak om daar als volwassene niet op in te gaan. Het blijven kinderen, maakt verder niet uit of ze met leeftijdgenootjes al coïtusuele ervaringen hebben of niet. Van kinderen blijf je af!

Word!!

Een pedofiel kenmerkt zich doordat hij een coïtusuele relatie nastreeft met minderjarigen.
Het is goed mogelijk dat minderjarigen coïtusuele gevoelens hebben, maar het is naar mijn mening schadelijk en ongezond als deze coïtusuele behoefte wordt bevredigd met of in het bijzijn van volwassenen. Door het grote leeftijdsverschil kan er nooit sprake zijn van een fysieke en mentale gelijkwaardige relatie.
Ik heb respect voor pedofielen die de neiging weten te onderdrukken coïtusuele relaties aan te gaan met minderjarigen. Maar de ellende die een pedofiel kan aanrichten door wel een coïtusuele relatie aan te gaan met een minderjarige is naar mijn mening zo onvoorstelbaar groot dat het gerechtvaardigd is de pedoseksueelte doden.

Één woord voor, nekschot:shoot:

Lauw zei:
Een pedofiel kenmerkt zich doordat hij een coïtusuele relatie nastreeft met minderjarigen.
Het is goed mogelijk dat minderjarigen coïtusuele gevoelens hebben, maar het is naar mijn mening schadelijk en ongezond als deze coïtusuele behoefte wordt bevredigd met of in het bijzijn van volwassenen. Door het grote leeftijdsverschil kan er nooit sprake zijn van een fysieke en mentale gelijkwaardige relatie.
Ik heb respect voor pedofielen die de neiging weten te onderdrukken coïtusuele relaties aan te gaan met minderjarigen. Maar de ellende die een pedofiel kan aanrichten door wel een coïtusuele relatie aan te gaan met een minderjarige is naar mijn mening zo onvoorstelbaar groot dat het gerechtvaardigd is de pedoseksueelte doden.

halleluja

Lauw zei:

Even mierenken: Een meisje van 16/17 is ook minderjarig maar in veel gevallen is ze iig fysiek volwassen. Als je je daar als man seksueeltoe aangetrokken voelt maakt dat je geen pedofiel. Een pedofiel is seksueelaangetrokken tot kinderlijfjes.

Als je als volwassen vent op meisjes van 16 valt dan mankeert er ook wat aan je.

Sommige meisjes van 16 hebben al het lichaam van een vrouw, maar welke gezonde kerel valt nu op een meisje dat zo jong is dat ze nog onmogelijk kan weten hoe ze fatsoendelijk moet ppen?

Meisjes van 16 zijn over het algemeen druk bezig met het ontdekken van hun coïtusualiteit (hoe ze moeten ppen enzo), maar dat doen ze maar mooi met jongens van hun eigen leeftijd en niet met een volwassen kerel.

Zoals ik eerder al zei, zo’n relatie is ongezond vanwege de ongelijkwaardigheid qua mentale ontwikkeling. Een volwassen vent heeft veel overmacht op een puber van 16.

Als je als volwassen vent op meisjes van 16 valt dan mankeert er ook wat aan je.

Sommige meisjes van 16 hebben al het lichaam van een vrouw, maar welke gezonde kerel valt nu op een meisje dat zo jong is dat ze nog onmogelijk kan weten hoe ze fatsoendelijk moet ppen?

Meisjes van 16 zijn over het algemeen druk bezig met het ontdekken van hun coïtusualiteit (hoe ze moeten ppen enzo), maar dat doen ze maar mooi met jongen van hun eigen leeftijd en niet met een volwassen kerel.

Zoals ik eerder al zei, zo’n relatie is ongezond vanwege de ongelijkwaardigheid qua mentale ontwikkeling. Een volwassen vent heeft veel overmacht op een puber van 16.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven