- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:Hebben die lui ook een hoofdkantoor?
Misschien iets voor de Belgische knokploeg?
Die moeten zichzelf maar eens gaan bewijzen dan!
DBC01 zei:Leuk dat dit eens gepost wordt. IK heb die vereniging vaak genoeg aangehaald als voorbeeld van wat er allemaal mag in Nederland maar hij is niet bekend bij mensen onder de 25 blijkbaar. Maak kennis met wat mag, echt schandalig.
. Heel lang geleden is er ook al eens opspraak over geweest geloof ik en een tijdje geleden heeft de NNP tegen hun gedeomnstreerd samen met een "moeders tegen... weet ik ff niet meer" clubje.Lauw zei:Een pedofiel kenmerkt zich doordat hij een coïtusuele relatie nastreeft met minderjarigen.
Het is goed mogelijk dat minderjarigen coïtusuele gevoelens hebben, maar het is naar mijn mening schadelijk en ongezond als deze coïtusuele behoefte wordt bevredigd met of in het bijzijn van volwassenen. Door het grote leeftijdsverschil kan er nooit sprake zijn van een fysieke en mentale gelijkwaardige relatie.
Ik heb respect voor pedofielen die de neiging weten te onderdrukken coïtusuele relaties aan te gaan met minderjarigen. Maar de ellende die een pedofiel kan aanrichten door wel een coïtusuele relatie aan te gaan met een minderjarige is naar mijn mening zo onvoorstelbaar groot dat het gerechtvaardigd is de pedoseksueelte doden.
mijn post, maar dan duidelijkerpsycho_b zei:

Lauw zei:Een pedofiel kenmerkt zich doordat hij een coïtusuele relatie nastreeft met minderjarigen.