SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LangeMan zei:Ik ken een vrouwtje van 26 die op haar 11de een paar keer coïtus heeft gehad met een toen in de 30 jarige man,
en zij is psychisch helemaal in orde, ook op seksueelgebied.

LangeMan zei:Ik ken een vrouwtje van 26 die op haar 11de een paar keer coïtus heeft gehad met een toen in de 30 jarige man,
en zij is psychisch helemaal in orde, ook op seksueelgebied.
Cyan zei:
Cyan zei:
D. zei:Zoals ik al tijden roep, het is tijd voor de emancipatie van het kind. Vroeger deden ze net zo over homofielen/-coïtusuelen.
Kortzichtige schreeuwlelijkerds zijn jullie. Laat die Martijn lekker!
D. heeft een puntjustlooking zei:D. heeft een punt.
Er moet onderscheid worden gemaakt tussen een pedofiele relatie (waarbij beide partijen het willen) en misbruik (waarbij één partij het NIET wil).
Wanneer de meesten het over slachtoffers van pedofieli hebben, gaat het meestal over kinderen die misbruikt zijn.
Er zijn maar weinig verhalen over echte pedofiele relaties.
Niet elke pedofiel is een kinderverkrachter, dus de kreet 'alle pedofielen moeten aan het kruis' slaat nergens op.

misschien hebben we een andere defenitie van pedofielen? Voor mij is een pedofiel iemand die een coïtusuele relatie wil met een minderjarige.Bijdehand pikkie ben je ook. Je schrijft slachtoffers van pedofielen, dat is heel iets anders dan slachtoffers van misbruik. Of je weet helemaal niks van dit onderwerp af of je hebt je in een van beide posts versproken. In beide gevallen is het je vergeven, maar het geeft je geen reden om bijdehand te doen, je zit er namelijk naast.
Je verbaast me. Dat je bijdehandt (d of dt of t, het zal me aan mijn reet roesten spellingnazi.) doet is duidelijk, maar dat je ook nog weet wie Freud is en wat hij gedaan heeft...Geen. Freud was de eerst baanbrekende wetenschapper die pleitte voor de emancipatie van het kind. Hij was degene die mede door zijn theorieen omtrent de psycho-analyse (wat dat ook moge wezen) theoretisch bewijs aandroeg voor mijn stellingen.
Ik ken 2 mensen die gedwongen werden met pappa te ‘knuffelen’. 1 ken ik vrij goed. Het feit dat zij op haar 6de haar eigen pa heeft moeten ppen heeft niet bepaald een positieve invloed op haar gehad.Maar goed, hoe kom jij erbij dat pedocoïtusualiteit slecht is voor een kind? Ik kan niet iets bewijzen wat niet zo is dus stop jij nou maar met je omgeving na te praten, vorm je eigen mening en kom zélf ergens mee op de proppen.
Je hebt gewoon geen betere argumenten als mij. Dan hoef je niet gelijk zo gefrustreerd te doen. Mischien heb ik wel gewoon gelijk D.?het enige waar je mij van overtuigd hebt is dat je goed dichtgetikt bent met wat de wereld tegen je zegt en van je eigen linkse ideetjes.
het wordt echt tijd dat jij eens in gesprek komt met slachtoffers van pedo's.Dit geeft maar weer eens aan hoe diep pedocoïtusualiteit zit, mensen slaan helemaal door als het erover gaat, er valt geen normaal woord meer over te zeggen
Jij begint. Wie kan uitdelen moet ook kunnen incasseren.jammer dat we zo tegen elkaar moeten doen trouwens.
Trouwens, ik ben niet kwaad ofzo. Ik vind je een zeikerd met rare ideeën maar ik heb geen hekel aan je.Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar zeg nou eens waaróm je dit allemaal vindt! Ik probeer pedocoïtusualiteit niet goed te praten, maar het wordt zonder duidelijke redenen in een verdomhoekje geplaatst en iedereen schreeuwt elkaar lekker na. Natúúrlijk moeten kinderen worden beschermd en zoals ik al zei; de stap van pedofilie naar seksueelmisbruik is heel klein en daar moet ook voor gewaakt worden. Dat dit in de praktijk betekent dat pedofilie strafbaar wordt gesteld, is helemaal zo gek nog niet. Maar dat wil niet zeggen dat pedofilie schadelijk is voor die kinderen! MISBRUIK WEL!2hard2die zei:fl**ker toch op, joh! Ik hoop niet dat je dit echt meent!
You are missing te point!
Kinderen mogen niet worden betrokken in coïtusuele activiteiten die het niet volledig kan begrijpen en waaraan het geen weloverwogen goedkeuring kan geven.
Coïtusuele voorkeur heeft hier niets mee te maken!
Homo of hetero maakt niks uit, zolang je maar psychologisch volwassen genoeg bent om een weloverwogen keuze te kunnen maken om wel of geen coïtus te hebben met iemand.
Verder is het zo dat de volwassene ten opzichte van het kind het voordeel heeft van de machtsverhouding.
Pedofilie mag nooit een norm in een beschaafde maatschappij worden.
Ik haat negatieve karma geven, maar je staat op de nominatie.
Ik geef je het voordeel van de twijfel, omdat je nog niet de kans heb gehad om te reageren.
Of je het er nou mee eens bent of niet, ik heb liever dat je je mening kracht bijzet met sterke argumenten dan dat je jezelf laat kennen door te gaan schelden. Ik wil geen reacties uitlokken, ik probeer de zaak van een andere kant te belichten dan lekker met iedereen mee te schreeuwen. Een kind kan inderdaad niet weten wat goed voor hem is of niet, daar zijn volwassenen voor. Maar volgens jou zit er géén verschil tussen pedofilie en misbruik dus? Dan denk ik dat je je beter even in de materie kunt verdiepen voordat je me weer begint uit te schelden.Gorilla-Man zei:D. heeft een punt
2hard2die heeft hier helemaal gelijk, een jong kind kan niet weten of hetgeen wat ie ondergaat nu goed is of niet en daarom kunnen pedofiele relaties niet goed zijn, moeilijk he?
Het enige wat D. weer eens wil is op een lompe, aandachttrekkerige manier reacties uitlokken, doen alsof er een duidelijk verschil zit tussen pedofilie en misbruik, beetje triest D. maar je hebt de aandacht kennelijk hard nodig, sneu mannetje
Nee, niet waar. Een pedofiel is iemand die 'op kinderen valt' en de mogelijkheid bestaat inderdaad dat hij een coïtusuele relatie wil met een minderjarige. Een beetje kort door de bocht, maar laat ik je gelijk geven. Volgens jou is iemand dan automatisch slachtoffer, dáár wringt de schoen dus! Een slachtoffer van liefde? Van MISBRUIK kun je een slachtoffer zijn, dan ben je dat van een zedenmisdadiger, niet van een pedofiel!!Lauw zei:misschien hebben we een andere defenitie van pedofielen? Voor mij is een pedofiel iemand die een coïtusuele relatie wil met een minderjarige.
Dat betekend dus automatisch dat een slachtoffer van pedofielie ook een slachtoffer van seksueelmisbruik is.
Ik verbaas mensen vaker. Het feit dat jij uit de hoogte stelt mij op schrift te kunnen pakken geeft mij de kans je op je eigen niveau op kleinigheden te kunnen pakken. Niettemin is dit verpakt in een paar goedbedoelde karmapunten die aangeven dat ik een volwassen discussie met je wil voeren in plaats van gestuurd door emotionele kortzichtigheid mijn omgeving na te praten.Lauw zei:Je verbaast me. Dat je bijdehandt (d of dt of t, het zal me aan mijn reet roesten spellingnazi.) doet is duidelijk, maar dat je ook nog weet wie Freud is en wat hij gedaan heeft...![]()
Ik heb net uitgelegd dat dat NIET IS WAT PEDOFIELEN DOEN!! Pedofielen houden van kinderen, en er zitten inderdaad rotte appels tussen die hun macht misbruiken en die kinderen op die manier slopen. Nooit goed te praten en in dat geval schreeuw ik evenhard 'nekschot' mee met jou, Lauw. Jij noemt het wereldvreemd, ik probeer mijn eigen mening te vormen en niet klakkeloos die van de wereld over te nemen.Lauw zei:Ik ken 2 mensen die gedwongen werden met pappa te ‘knuffelen’. 1 ken ik vrij goed. Het feit dat zij op haar 6de haar eigen pa heeft moeten ppen heeft niet bepaald een positieve invloed op haar gehad.
Op haar 8ste heeft ze een keer gesmeekt dat ze niet wilde, toen werd ze in elkaar geslagen en daarna moest ze hem alsnog ppen. Dat doen pedofielen. Dus D., ik weet niet waarom jij van die wereldvreemde stellingen hebt, ondersteund door Freud. Ondersteund door een arts die dacht dat coke een echt hupmiddel was in zijn werk (om aan te geven dat hij misschien op andere fronten ook fout zat).
Jammer dat zelfs jij je als een n*ger begint te gedragen door vooraf te gaan schreeuwen dat je gelijk hebt. Dat valt immers nog te bezien.Lauw zei:Je hebt gewoon geen betere argumenten als mij. Dan hoef je niet gelijk zo gefrustreerd te doen. Mischien heb ik wel gewoon gelijk D.?
Nog een keer uitleggen of snap je mijn punt?Lauw zei:het wordt echt tijd dat jij eens in gesprek komt met slachtoffers van pedo's.
.EricR zei:Als je pedocoïtusualiteit normaal vind heb je hulp nodig, zelfs als het niet gaat om een coïtusuele relatie is het gewoon fout. Een ouder iemand kan natuurlijk wel een vertrouwensband hebben met een minderjarig iemand, maar dan moet niet het uitgangspunt begeerte zijn.
Het is overigens wel zo dat het gros van de mannen graag kijken naar ontluikende vrouwen, maar kijken is wel iets anders dan een begeerte om een coïtusuele relatie aan te knopen.
Gorilla-Man zei:Vind het ook echt verschrikkelijk om te zien dat steeds meer ouderen gasten achter jonge meisjes aangaan onder het mom ''het heeft t**ten dus kan het'' Zulk soort gasten kunnen waarschijnlijk geen vriendin krijgen van hun eigen leeftijd en zoeken daarom jonge, makkelijk beinvloedbare meisjes op die snel onder de indruk zijn van een 19 jarige vakkenvuller met een golf 3 en het word steeds meer gewoon geaccepteerd. Heel triest.

Gozer, je zegt dat ik alles zo goed heb ‘dichtgetikt’ met mijn linkse ideetjes. Betekend dat niet gewoon dat je geen weerwoord hebt?Jammer dat zelfs jij je als een n*ger begint te gedragen door vooraf te gaan schreeuwen dat je gelijk hebt. Dat valt immers nog te bezien.
Oke, ik houd gewoon de definitie aan zoals god dat met onze taal bedoeld heeft. Maar goed, een kniesoor die daarop let, het viel mij ook al op.Lauw zei:@ D.: Hèhè, we hebben gewoon een hele andere definitie van wat een pedofiel is.![]()
Klopt, dat zei ik in mijn vorige post ook al. Het wil niet gelijk betekenen dat er een coïtusuele aantrekkingskracht bij komt kijken maar die kans is wel erg groot.Lauw zei:Voor mij is een pedofiel iemand die coïtus wilt met kinderen. Voor jouw is een pedofiel iemand die van kinderen houdt. Vergeet niet dat dit ‘houden van’ op coïtusuele aantrekkingskracht is gebaseerd. Je kan het dus niet vergelijken met een doorsnee vader en moeder die van hun kinderen houden.
Neeee Gast, Je BENT dichtgetikt, dat is heel wat andersLauw zei:Gozer, je zegt dat ik alles zo goed heb ‘dichtgetikt’ met mijn linkse ideetjes. Betekend dat niet gewoon dat je geen weerwoord hebt?

Ja, nou en volgens mij val jij op kinderen.Lauw zei:Trouwens, eigenlijk heb je bulten met positieve karma verdient. Je hebt een afwijkende mening, je verdedigt die mening zo goed als mogelijk is (en dat is gezien het onderwerp best lastig) en je zorgt daarmee voor een lekkere felle discussie.Dat neemt trouwens niet weg dat ik je nog steeds een knuppel vind die onzin uitkraamt over pedofilie.

Tractortje zei:"Het is gewoon fout" ? Goede beargumenteringWat je dus eigenlijk wilt zeggen is dat je niet kan beargumenteren waarom een relatie tussen volwassene en kind niet kan, behalve jouw persoonlijke morele bezwaren.
ik haat kinderen en kinderen haten mij.
D., in een discussie gaat het niet om winst of verlies, het gaat erom of we wat van elkaars argumenten kunnen leren.