- Waardering
- 9
Als je als volwassen vent op meisjes van 16 valt dan mankeert er ook wat aan je.
Sommige meisjes van 16 hebben al het lichaam van een vrouw, maar welke gezonde kerel valt nu op een meisje dat zo jong is dat ze nog onmogelijk kan weten hoe ze fatsoendelijk moet ppen?
Meisjes van 16 zijn over het algemeen druk bezig met het ontdekken van hun coïtusualiteit (hoe ze moeten ppen enzo
), maar dat doen ze maar mooi met jongens van hun eigen leeftijd en niet met een volwassen kerel.
Zoals ik eerder al zei, zo’n relatie is ongezond vanwege de ongelijkwaardigheid qua mentale ontwikkeling. Een volwassen vent heeft veel overmacht op een puber van 16.
Edit: je hebt wel 100% gelijk als je zegt dat de grens misschien niet altijd zo zwart wit is. Sommige meisjes zijn al vroeg behoorlijk volwassen en staan dus stevig in hun schoenen en weten wat ze (qua relaties en coïtus) wel en niet willen. Maar ik denk dat dat uitzonderingen zijn.
Sommige meisjes van 16 hebben al het lichaam van een vrouw, maar welke gezonde kerel valt nu op een meisje dat zo jong is dat ze nog onmogelijk kan weten hoe ze fatsoendelijk moet ppen?
Meisjes van 16 zijn over het algemeen druk bezig met het ontdekken van hun coïtusualiteit (hoe ze moeten ppen enzo
), maar dat doen ze maar mooi met jongens van hun eigen leeftijd en niet met een volwassen kerel. Zoals ik eerder al zei, zo’n relatie is ongezond vanwege de ongelijkwaardigheid qua mentale ontwikkeling. Een volwassen vent heeft veel overmacht op een puber van 16.
Edit: je hebt wel 100% gelijk als je zegt dat de grens misschien niet altijd zo zwart wit is. Sommige meisjes zijn al vroeg behoorlijk volwassen en staan dus stevig in hun schoenen en weten wat ze (qua relaties en coïtus) wel en niet willen. Maar ik denk dat dat uitzonderingen zijn.