MuscleMeat

Pedofilie accepteren {Martijn+zijn site vind van wel}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je als volwassen vent op meisjes van 16 valt dan mankeert er ook wat aan je.

Sommige meisjes van 16 hebben al het lichaam van een vrouw, maar welke gezonde kerel valt nu op een meisje dat zo jong is dat ze nog onmogelijk kan weten hoe ze fatsoendelijk moet ppen?

Meisjes van 16 zijn over het algemeen druk bezig met het ontdekken van hun coïtusualiteit (hoe ze moeten ppen enzo :D), maar dat doen ze maar mooi met jongens van hun eigen leeftijd en niet met een volwassen kerel.

Zoals ik eerder al zei, zo’n relatie is ongezond vanwege de ongelijkwaardigheid qua mentale ontwikkeling. Een volwassen vent heeft veel overmacht op een puber van 16.

Edit: je hebt wel 100% gelijk als je zegt dat de grens misschien niet altijd zo zwart wit is. Sommige meisjes zijn al vroeg behoorlijk volwassen en staan dus stevig in hun schoenen en weten wat ze (qua relaties en coïtus) wel en niet willen. Maar ik denk dat dat uitzonderingen zijn.

Maar wat nou als een 20 jarige het doet met een 16/17 jarige. Spreken we dan ook van pedofelie?

Een 20 jarige gozer en een 16 of 17 jarige meid? Het leeftijdsverschil is zo klein dat er geen sprake van is dat 1 van de 2 veel volwassener is en dus veel meer overwicht heeft.

Persoonlijk vind ik dat je na je 25ste het toch zo langzamerhand bij de 18+ vrouwen moet gaan zoeken.

Edit: een vent van 25 en een meisje van 16 zou bijvoorbeeld net kunnen als het meisje erg volwassen is voor haar leeftijd. Maar een vent van 30 en een meisje van 16 dat vind ik op zijn zachts gezegd raar.

Lauw zei:
Een 20 jarige gozer en een 16 of 17 jarige meid? Het leeftijdsverschil is zo klein dat er geen sprake van is dat 1 van de 2 veel volwassener is en dus veel meer overwicht heeft.

Persoonlijk vind ik dat je na je 25ste het toch zo langzamerhand bij de 18+ vrouwen moet gaan zoeken.

Edit: een vent van 25 en een meisje van 16 zou bijvoorbeeld net kunnen als het meisje erg volwassen is voor haar leeftijd. Maar een vent van 30 en een meisje van 16 dat vind ik op zijn zachts gezegd raar.

Dat is ook raar uiteraard wanneer het echt een relatie betreft. Maar als je elkaar treft in een discotheek of iets dergelijks vraag je niet meteen om een paspoort.

Nogmaal oproep om knokploeg te starten voor zulke mensen... ben ondertussen bezig met weblog en php forum is in de maak... klik

Lauw probeert wel z'n mening door te drukken.

Berichten 3 keer posten en dergelijke :D

Ah mooi man lekker schreeuwen vloeken en schelden op pedofielen. Laat die gasten lekker, het is iets volkomen normaals. Ik kan me echt kwaad maken om de bekrompenheid van 99% van zielig elkaar naschreeuwend nederland (en belgie).
Natuurlijk word ik misselijk als ik een volwassene met een kind bezig zie maar dat word ik ook van twee gasten. Ieder zijn ding en het is NOOIT bewezen dat het SCHADELIJK is voor een kind!! Alles is gebaseerd op aannames, nagepraat etc. etc. Natuurlijk gaat het mis als een volwassene een kind dwingt wat makkelijk kan gebeuren. Maar in beginsel is er niks met pefofilie en pedocoïtusualiteit! Geweld en dwang daaraan gerelateerd is natuurlijk wel volledig afkeurenswaardig, maar dat is met normale zedendelicten etc. ook zo.

Met dutroux in ons achterhoofd duiken we weer lekker die oogkleppen in. Niet verbazingwekkend en volkomen logisch, maar wel jammer. Het belemmert de discussie.

apev? :D

@ Mans: wat is het verhaal achter die reply!? vertel op? met je zatte kop een 15 jarige geprobeerd te versieren? :D

D. zei:
Ieder zijn ding en het is NOOIT bewezen dat het SCHADELIJK is voor een kind!!
vertel dat maar aan de slachtoffers van pedofielen.

edit: Het is leuk dat je probeert een discussie uit te lokken hoor, maar doe dat dan met scherpe posts en niet met hele domme. Nou moeten mensen alleen maar een beetje om je lachen. Je hebt voldoende hersens voor scherpe posts?

http://www.whois.sc/martijn.org

Breng ze eens een bezoekje?
Domain Name:MARTIJN.ORG
Created On:28-Feb-2000 15:02:17 UTC
Last Updated On:01-May-2005 00:33:27 UTC
Expiration Date:28-Feb-2006 15:02:17 UTC
Sponsoring Registrar:Network Solutions LLC (R63-LROR)
Status:CLIENT TRANSFER PROHIBITED
Registrant ID:161660-R
Registrant Name:Vereniging Martijn
Registrant Street1:Minahassastraat 1
Registrant Street2:
Registrant Street3:
Registrant City:AMSTERDAM
Registrant State/Province:-
Registrant Postal Code:1094 RS
Registrant Country:NL
Registrant Phone:+316.18282168

Admin ID:161660-A
Admin Name:M.H. Uittenbogaard
Admin Street1:Minahassastraat 1
Admin Street2:
Admin Street3:
Admin City:AMSTERDAM
Admin State/Province:-
Admin Postal Code:1094 RS
Admin Country:NL
Admin Phone:+316.18282168

Vind het ook echt verschrikkelijk om te zien dat steeds meer ouderen gasten achter jonge meisjes aangaan onder het mom ''het heeft t**ten dus kan het'' Zulk soort gasten kunnen waarschijnlijk geen vriendin krijgen van hun eigen leeftijd en zoeken daarom jonge, makkelijk beinvloedbare meisjes op die snel onder de indruk zijn van een 19 jarige vakkenvuller met een golf 3 en het word steeds meer gewoon geaccepteerd. Heel triest.

Tractortje zei:
In alle nuchterheid: Is iemand van 25 jaar die geestelijke en fysieke contacten heeft met een meisje van 15/14 een pedofiel? In mijn ogen niet..
In mijn ogen wel, het idee alleen al heeft iets zieks :kots:

EricR zei:
Dat is dus gewoon een pedofiel, zo'n meisje is te makkelijk beinvloedbaar omdat ze mede door een veranderde hormoonhuishouding nog al impulsief kan reageren op aandacht. Een echte pedo weet dat ook, grote kans dat ze geen schijn van kans maken bij een ouder iemand. Daarom kiezen ze maar iemand uit die makkelijk te beinvloeden is.

Kinderen van die leeftijd zullen zelf ook wel eens het initiatief nemen, maar dan is het zaak om daar als volwassene niet op in te gaan. Het blijven kinderen, maakt verder niet uit of ze met leeftijdgenootjes al coïtusuele ervaringen hebben of niet. Van kinderen blijf je af!
Spijker op de kop :thumbs:

Het gaat gewoon om oneerlijke relaties, waar 1 persoon een duidelijke macht heeft over de ander, dit is ter aller tijden verkeerd, het is alleen jammer dat er zoveel mensen zijn de kicken op macht en het gevoel van volledige controle ergens over te hebben

Lauw zei:
vertel dat maar aan de slachtoffers van pedofielen.
Sinds wanneer maken pedofielen slachtoffers dan? Jij doelt op kinderen die misbruikt zijn, dat is heel wat anders.

Lauw zei:
edit: Het is leuk dat je probeert een discussie uit te lokken hoor, maar doe dat dan met scherpe posts en niet met hele domme. Nou moeten mensen alleen maar een beetje om je lachen. Je hebt voldoende hersens voor scherpe posts?
Vertel dat Freud maar.

Idd, "Tractortje" heeft zelf contacten met een 14 jarige en zoekt hier goedkeuring haha.

Sinds wanneer maken pedofielen slachtoffers dan? Jij doelt op kinderen die misbruikt zijn, dat is heel wat anders.
inderdaad, kinderen die het slachtoffer zijn van misbruik.
be-grij-pend le-zen.

verbaas me en leg uit welke van Freud's theoriën jij meent te herkennen in mijn reply.

@ D.: het klinkt misschien heel arrogant hoor, maar op schrift maak ik je af.
misschien ben je sterker als me, misschien zelfs slimmer, maar probeer nou niet bijdehant tegen me te doen op papier want je verliest het.

Lauw zei:
be-grij-pend le-zen.

verbaas me en leg uit welke van Freud's theoriën jij meent te herkennen in mijn reply.

misschien ben je sterker als me, misschien zelfs slimmer, maar probeer nou niet bijdehant tegen me te doen op papier want je verliest het.

Lauw: misbruik ja! Wil je soms beweren dat elk contact (seksueel/geestelijk) tussen volwassene en kind misbruik is? Lijkt me niet. In het geval van geen misbruik is er dus ook geen schade..

En wie ben jij om te zeggen dat iemand van 30, die op meisjes van 16 valt, niet helemaal lekker is?

Lauw zei:
be-grij-pend le-zen.
Bijdehand pikkie ben je ook. Je schrijft slachtoffers van pedofielen, dat is heel iets anders dan slachtoffers van misbruik. Of je weet helemaal niks van dit onderwerp af of je hebt je in een van beide posts versproken. In beide gevallen is het je vergeven, maar het geeft je geen reden om bijdehand te doen, je zit er namelijk naast.

Lauw zei:
Geen. Freud was de eerst baanbrekende wetenschapper die pleitte voor de emancipatie van het kind. Hij was degene die mede door zijn theorieen omtrent de psycho-analyse (wat dat ook moge wezen) theoretisch bewijs aandroeg voor mijn stellingen. Hij heeft het echter nooit in de praktijk af kunnen maken, simpelweg omdat het ook toen acceptabel was want je kunt wel nagaan hoe de beste man het wilde bewijzen. Maar goed, hoe kom jij erbij dat pedocoïtusualiteit slecht is voor een kind? Ik kan niet iets bewijzen wat niet zo is dus stop jij nou maar met je omgeving na te praten, vorm je eigen mening en kom zélf ergens mee op de proppen.

Lauw zei:
Dat klinkt het inderdaad. Leuke verhaaltjes over paddo's schrijven is iets anders dan goed kunnen discussieren. Dat heb je tot nog toe niet kunnen bewijzen, het enige waar je mij van overtuigd hebt is dat je goed dichtgetikt bent met wat de wereld tegen je zegt en van je eigen linkse ideetjes. Jammer dat we zo tegen elkaar moeten doen trouwens. Dit geeft maar weer eens aan hoe diep pedocoïtusualiteit zit, mensen slaan helemaal door als het erover gaat, er valt geen normaal woord meer over te zeggen.

1-0 D., alhoewel je mening van de pot gerukt is vriend.

D. zei:
Natuurlijk word ik misselijk als ik een volwassene met een kind bezig zie maar dat word ik ook van twee gasten. Ieder zijn ding en het is NOOIT bewezen dat het SCHADELIJK is voor een kind!!

Er is zelfs bewezen dat de meeste schade word opgelopen doordat de omgeving niet op de juiste manier met de persoon die misbruikt is om weet te gaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven