MuscleMeat

Pedofilie accepteren {Martijn+zijn site vind van wel}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelda zei:
Ik raakte gister aan de praat met een bloedmooi vrouwtje, blijkt ze 16 te zijn. :mad: Ze zag er uit als 20 en kwam ok zo over.

Als ik nou wat met haar gedaan had, was ik dan fout bezig?

Heeft niks met mekaar te maken. Gewoon palen :thumbs:

Cyan zei:
Een 11 jarige zie ik ook niet oud/volwassen genoeg om zelf haar weg te bepalen hoor...

Nee, maar als die 11 jarige het vanaf het begin als een positieve ervaring
heeft opgevat dan zal hij/zij daar op latere leeftijd geen psychiatrische klachten aan over houden.
Nog steeds voorop gesteld dat het vrij abnormaal is dat een 11 jarige en een 30 jarige
wat met elkaar hebben, maar homo's worden tegenwoordig wel als normaal opgevat
terwijl dat in strijd is met de fysica in tegenstelling tot 2 geslachtrijpe mensen
van tegenovergestelde coïtuse.

Zelda zei:
Ik raakte gister aan de praat met een bloedmooi vrouwtje, blijkt ze 16 te zijn. :mad: Ze zag er uit als 20 en kwam ok zo over.

Voor de wet had je niks fouts gedaan en ben je dus dom geweest :D

D. zei:
En ja, ik neem het graag even voor pedofielen op omdat ze mijns inziens veel te hard afgebrand worden door de kudde Nederland.

Sorry hoor, maar ik vind dat pedofielen veel harder moeten worden aangepakt. Veel eerder moeten pedofielen gesignaleerd en behandeld worden.

Pedofielen die zedendelicten plegen worden overigens niet zo heel hard aangepakt in Nederland, hoor.

En ja jij ziet het misschien als kudde-gedrag als het merendeel van de bevolking iets afkeurt.
Ik zie het gewoon als een norm, die door de maatschappij wordt opgelegd en ggewoon een logisch gevolg is van een beschaving.

LangeMan zei:
Nee, maar als die 11 jarige het vanaf het begin als een positieve ervaring
heeft opgevat dan zal hij/zij daar op latere leeftijd geen psychiatrische klachten aan over houden.
Nog steeds voorop gesteld dat het vrij abnormaal is dat een 11 jarige en een 30 jarige
wat met elkaar hebben, maar homo's worden tegenwoordig wel als normaal opgevat
terwijl dat in strijd is met de fysica in tegenstelling tot 2 geslachtrijpe mensen
van tegenovergestelde coïtuse.
wie zegt dat ze later geen spijt ervan gaat hebben?
En dat vergelijking met homo's gaat niet op vind ik.
Die behoren tot dezelfde leeftijdscategorie, maw ze weten BEIDE waarmee ze bezig zijn.

Zelda zei:

Zoveel verschil zit er niet imho.

2hard2die zei:
Sorry hoor, maar ik vind dat pedofielen veel harder moeten worden aangepakt. Veel eerder moeten pedofielen gesignaleerd en behandeld worden.

Pedofielen die zedendelicten plegen worden overigens niet zo heel hard aangepakt in Nederland, hoor.

En ja jij ziet het misschien als kudde-gedrag als het merendeel van de bevolking iets afkeurt.
Ik zie het gewoon als een norm, die door de maatschappij wordt opgelegd en ggewoon een logisch gevolg is van een beschaving.

Dan keur je homo's af neem ik aan?

Oops triple post

homo's = pedo's? :kots:

benchMarc zei:
Wat ik dus duidelijk wil maken: een pedofiel hoeft niet per sé slecht te zijn. Als de andere kant ermee instemd is het toch in orde?
Nee, das niet in orde omdat (jonge) kinderen gewoon niet in staat zijn om daar goed over te beslissen, ze kunnen ermee instemmen maar dan stemmen ze in met iets wat ze helemaal nog niet begrijpen en nog niet aan toe zijn, daar zijn ze geestelijk gezien niet klaar voor. Dus ook al stemmen ze ermee in omdat het op dat moment voor hun gevoel goed is kan het alsnog later hele negatieve gevolgen hebben en ze dus op die manier misbruikt zijn ondanks alle goeie bedoelingen van beide partijen.

Dat niet elke pedofiel slecht is mag duidelijk zijn, en met niet slecht zijn bedoel ik dan dat hij niet ook echt iets met kinderen doet want dat mag niet gebeuren.

Cyan zei:
Dan keur je homo's af neem ik aan?

Oops triple post

Ik snap je post niet. Sorry

Ik heb het over pedofilie en jij vraagt of ik homocoïtusuelen afkeur?
Ik vind deze vergelijking nergens op slaan.
Homocoïtusuelen hebben coïtus met mensen van het eigen geslacht, maar dit is op basis van gelijkwaardigheid.
Pedocoïtusuelen hebben coïtus met kinderen en hier is altijd sprake van een ongelijkwaardige relatie, omdat de macht altijd bij de volwassene ligt. Deze scheve machtsverhouding zorgt ervoor dat de volwassen pedofiel het kind op alle mogelijke manieren kan manipuleren. Dit misbruik schaadt kinderen voor eeuwig omdat het kinderen betreft die notabene nog in de pubertijd moeten komen en dus ernstig in hun ontwikkeling geschaadt zullen worden.

Cyan zei:
wie zegt dat ze later geen spijt ervan gaat hebben?
En dat vergelijking met homo's gaat niet op vind ik.
Die behoren tot dezelfde leeftijdscategorie, maw ze weten BEIDE waarmee ze bezig zijn.

Je kan op elke leeftijd spijt hebben van een coïtusuele relatie,
daar ondervind je geen schade aan.
Zo lang de situatie niet negatief ervaren word dan hou je er geen schade aan over.
Ik heb het dus niet over dat verhaal van "papa ik wil niet ppen" *PATS* "ppen sl*t!!"
en zo'n pedo moet het kind natuurlijk ook geen rare dingen wijs gaan maken maar juist duidelijk zijn,
maar ik vind dat je dat behoord te doen in elke soort relatie.

2hard2die zei:
Ik snap je post niet. Sorry

Ik heb het over pedofilie en jij vraagt of ik homocoïtusuelen afkeur?
Ik vind deze vergelijking nergens op slaan.
Homocoïtusuelen hebben coïtus met mensen van het eigen geslacht, maar dit is op basis van gelijkwaardigheid.
Pedocoïtusuelen hebben coïtus met kinderen en hier is altijd sprake van een ongelijkwaardige relatie, omdat de macht altijd bij de volwassene ligt. Deze scheve machtsverhouding zorgt ervoor dat de volwassen pedofiel het kind op alle mogelijke manieren kan manipuleren. Dit misbruik schaadt kinderen voor eeuwig omdat het kinderen betreft die notabene nog in de pubertijd moeten komen en dus ernstig in hun ontwikkeling geschaadt zullen worden.

Twas vooral hierop bedoelt.

LangeMan zei:
Je kan op elke leeftijd spijt hebben van een coïtusuele relatie,
daar ondervind je geen schade aan.
Zo lang de situatie niet negatief ervaren word dan hou je er geen schade aan over.
Ik heb het dus niet over dat verhaal van "papa ik wil niet ppen" *PATS* "ppen sl*t!!"
en zo'n pedo moet het kind natuurlijk ook geen rare dingen wijs gaan maken maar juist duidelijk zijn,
maar ik vind dat je dat behoord te doen in elke soort relatie.

Maar op de ene heb je besef van wat je doet, je weet maw waarmee je bezig bent.
Een kind niet weet dat niet dus. Die man mag haar alles eerlijk en nog wat alles vertellen, de gevolgen kunnen erg oplopen.

Ik heb ooit es een relatie gehad met een 14 jarige meisje.
Ik was toen 21 en we hebben 5 toffe maanden beleefd.
Ze was helemaal geen kind meer, ze was evengroot als mij
en ze had een stel dikke prammen :o
Ik heb enorm veel liefde van haar gehad en tot op de dag van
vandaag mis ik ze nog steeds.
Zij heeft mij benaderd en ik heb haar afgewezen, maar uiteindelijk ben
ik verliefd op haar geworden, ze was zo verdomd mooi...
"k heb er geen spijt van dat ik gedaan heb.

Chapeloere zei:
Ik heb ooit es een relatie gehad met een 14 jarige meisje.
Ik was toen 21 en we hebben 5 toffe maanden beleefd.
Ze was helemaal geen kind meer, ze was evengroot als mij
en ze had een stel dikke prammen :o
Ik heb enorm veel liefde van haar gehad en tot op de dag van
vandaag mis ik ze nog steeds.
Zij heeft mij benaderd en ik heb haar afgewezen, maar uiteindelijk ben
ik verliefd op haar geworden, ze was zo verdomd mooi...
"k heb er geen spijt van dat ik gedaan heb.

een meisje van 14 jaar met dikke prammen is voor een pedofiel duidelijk niet meer aantrekkelijk, want de pedofiel valt alleen op kinderen die nog niet in de pubertijdsfase terecht zijn gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
2hard2die zei:
een meisje van 14 jaar met dikke prammen is voor een pedofiel duidelijk niet meer aantrekkelijk, want de pedofiel valt alleen op kinderen die nog niet in de pubertijdsfase terecht zijn gekomen.

Kan het zo zijn dat mannen die een cameltoe lekker vinden en daarop kicken
ook moeten denken aan een jong meisje {om die reden} Omdat de schaamlippen er hetzelfde uitzien?
Of zeg ik nou iets doms:o
zou er een verband zijn?
http://www.bangbros.com/t1/pps=bbonet/mrcameltoe.html ;)

Laatst bewerkt:
dat vind ik belachelijk ,

ik vind dat pedofiele helemaal niet geacepteerd moeten worden ze moeten juist gehersenspoeld worden , om ze te laten beseffen dat want hun doen fout is, en ik vind dat mensne die pedofiele geen grote probleem vinden en steunen moeten het zelfde krijgen,

PEDOFIELIE
HOMOSEXUALITEIT
moet extreem hard worden aangepakt voordat het te laat is
en als de godverkanker k*t linkse politiek zo door blijft gaan ,
zou het normale volk het moeten doen!!

:roflol: wiens kloontje is dit?

dat vind ik belachelijk ,

ik vind dat pedofiele helemaal niet geacepteerd moeten worden ze moeten juist gehersenspoeld worden , om ze te laten beseffen dat want hun doen fout is, en ik vind dat mensne die pedofiele geen grote probleem vinden en steunen moeten het zelfde krijgen,

PEDOFIELIE
HOMOSEXUALITEIT
moet extreem hard worden aangepakt voordat het te laat is
en als de godverkanker k*t linkse politiek zo door blijft gaan ,
zou het normale volk het moeten doen!!

hé hé eindelijk iemand die iets nuttigs schrijft in dit Thema.
Ik vind trouwens niet dat ze gehersenspoeld moeten worden, maar onthersend moeten worden !!!
Voor mijn gevoel betaan er geen vreseliikere mensen op de wereld als aktive Pedofielen, alhoewel Hittler een vreselijk ziek mens was HIJ hat tenminste geen kinderen verkracht, als ik mocht kiezen 1 v/d 2 die voor mij staat hittler of een kinderverkrachter om te doden.... ik zou zelfs nog voor de kinderverkrachter kiezen (daarna stiekem hitler nog :D:p)

Pedo-rammers accepteren. (DBB + de rest van de wereld vindt van wel); Dat was een beter topic geweest. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven