MuscleMeat

peiling de Hond: 'PVV grootste'

Uiteindelijk switcht iedereen toch naar een normale partij, want Wilders gaat vast weer extra aardappel voor de verkiezingen

Echt he, iets in de trant van.

''Beste mensen, onze tradities staan op het peil de geschiedenisboeken in te verdwijnen.
Daarom vraag ik jullie, willen jullie meer of minder zwarten pieten?

meer, meer meer

En willen jullie meer of minder van deze zwarte mensen die onze cultuur proberen in te nemen

minder minder..''

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
http://www.nu.nl/binnenland/3923720/westermoskee-amsterdam-twintig-jaar-bijna-opgeleverd.html

Bijna twee decennia was er veel over te doen, maar later deze maand is dan toch de bouwkundige oplevering van de ooit zo omstreden Westermoskee in Amsterdam. De maanden daarna vindt de inrichting plaats, waarmee de grootste islamitische gebedsruimte van Nederland gereed is. Op een oppervlakte van 800 vierkante meter kunnen straks maximaal 1.700 moslims terecht om te bidden.

Uitvoerig mochten omwonenden donderdagavond hun zegje doen. Het college van B&W stond hen beleefd te woord. Maar de voorbereidingen voor de komst van een groot islamitisch centrum in de wijk Gouda-Noord gaat wél door. „Dat noemen ze dan luisteren naar de burger. Schandalig.”

Twee recente ontwikkelingen die in praktijk alleen door een partij als de PVV worden bekritiseerd. De rest van de politiek is angstig om te bekritiseren of vind het prima ontwikkelingen.

Een moskee met Amsterdamse accenten, tof ga ik zeker even een kijkje nemen.
Hoe zit het me de financiering van zo'n ding? Zolang het niet met mijn belastingcenten gebeurt vind ik het wel best.

Een moskee met Amsterdamse accenten, tof ga ik zeker even een kijkje nemen.
Hoe zit het me de financiering van zo'n ding? Zolang het niet met mijn belastingcenten gebeurt vind ik het wel best.

Mee eens, maar eh wel een beetje een pvv uitspraak ;)

Een pvv-uitspraak? :roflol: Achterlijke gelovigen met hun gebedshuizen. fl**ker toch op met die idioten.

Wilders is een boerenlul zonder verstand, Fortuyn was iemand die weet waar die overpraat en had de kennis ervoor.

De PVV krijgt er in de nieuwe peiling twee zetels bij en komt uit op dertig, twee meer dan de regeringspartijen samen. GroenLinks blijft het ook goed doen. De partij van leider Bram van Ojik wint een zetel en zou bij verkiezingen nu uitkomen op tien zetels, aldus De Hond. Daarmee is GroenLinks dus even groot als de PvdA. Bij de laatst gehouden verkiezingen voor de Tweede Kamer, in september 2012, behaalde de PvdA 38 zetels en GroenLinks vier.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23478042/__Peiling__Kerstcrisis_tackelt_kabinet__.html

Pvda stemmen gaan in de peilingen naar GL en D66 lijkt het ? SP is dus weer ff uit de gratie.

Stemmen is zo 1922

http://www.nu.nl/binnenland/3923720/westermoskee-amsterdam-twintig-jaar-bijna-opgeleverd.html

Twee recente ontwikkelingen die in praktijk alleen door een partij als de PVV worden bekritiseerd. De rest van de politiek is angstig om te bekritiseren of vind het prima ontwikkelingen.

Is een moskee verboden dan?
Welke kritiek kan je hierop hebben?

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23478042/__Peiling__Kerstcrisis_tackelt_kabinet__.html

Pvda stemmen gaan in de peilingen naar GL en D66 lijkt het ? SP is dus weer ff uit de gratie.

Op peilingen moet sp en pvv ook woekerwinst halen.

Maar dan komen de verkiezingen, de debatten en het zijn de traditionele partijen die een inhaalslag maken. En in het stemhokje stemmen ze weer doodleuk op pvda en vvd.

Heeft pvv bondgenoten? Met wie kan hij in coalitie?

Is een moskee verboden dan? Welke kritiek kan je hierop hebben? ---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ---------- Op peilingen moet sp en pvv ook woekerwinst halen. Maar dan komen de verkiezingen, de debatten en het zijn de traditionele partijen die een inhaalslag maken. En in het stemhokje stemmen ze weer doodleuk op pvda en vvd. Heeft pvv bondgenoten? Met wie kan hij in coalitie?

Een moskee bouwen is niet verboden maar iets hoeft niet verboden te zijn om er kritiek op te spuwen.

De kritiek die ik heb op de bouw van meer en meer moskeeën is dat het de islamisering van Nederland voortstuwt, een ontwikkeling die ik dagelijks meemaak en die in mijn ogen veel negatieve gevolgen heeft.

Een coalitie met de PVV ? Interesseert mij niet, elke stem en elke zetels die de PVV krijgt zorgt ervoor dat overige partijen zich op sommige fronten in welke bewoordingen dan ook richting dat standpunt bewegen omdat men beseft dat er een groot vacuüm voor de PVV ontstaat als men niet inspringt op de algemene tendens over islam, over integratie over de EU en dergelijke.

Er kwamen ook meer mcdonalds bij, en meer ikeas, en meer turkse films

nederland wordt dus amerikaanser, zweedser, turkser en islamiseerd!!!

Of het is gewoon een multicultureel land.

Shows over, nothing to see here folks

Er kwamen ook meer mcdonalds bij, en meer ikeas, en meer turkse films nederland wordt dus amerikaanser, zweedser, turkser en islamiseerd!!! Of het is gewoon een multicultureel land. Shows over, nothing to see here folks

De door jou genoemde voorbeelden kun je niet vergelijken met meer moskeeën.

Leg uit

Mijn stem gaat deze man niet krijgen.:)

D66 slijmt zich door deze hele discussies heen en zal helaas vast een dikke zegen halen omdat wanneer puntje bij paaltje komt weinig op PVV stemmen.

Terug
Naar boven