AndroidHealthClinic

peiling de Hond: 'PVV grootste'

Er kwamen ook meer mcdonalds bij, en meer ikeas, en meer turkse films

nederland wordt dus amerikaanser, zweedser, turkser en islamiseerd!!!

Of het is gewoon een multicultureel land.

Shows over, nothing to see here folks

Probleem is dat mcdonalds, ikea etc. zich aanpassen aan onze normen en waarden.
Het probleem met onze naar knoflook riekende baardapen is dat ze dit niet doen en hun sole purpose is om ons te verdrijven/onthoofden.

Probleem is dat macdonalds voor meer obesitas/hartproblemen etc. etc. zorgt, waardoor mijn zorgverzekering weer omhoog gaat. :mad:

Probleem is dat macdonalds voor meer obesitas/hartproblemen etc. etc. zorgt, waardoor mijn zorgverzekering weer omhoog gaat. :mad:

Jep, maar ook zonder de mac gebeurt dat.
Dan kun je ook zeggen dat de Albert Heijn weg moet, want die verkopen chips, koek, snoep etc.

AH heeft veel halal inshallah allahu akbar!

Je kan Westerse bedrijven toch niet gaan vergelijken met religieuze instellingen...

Max. 1 moskee per dorp of stad moet kunnen, maar zonder lawaai en geen overdreven gebouw. natuurlijk moet de buurt het ook willen anders alsnog no-go.

Dus het ene is een westers bedrijf en het andere is een religieus instelling....
Thats it?
Beetje oppervlakkig verschil.

Een extra moskee, een extra mcdonalds is geen islamisering of veramerikanisering van de maatschappij.

Het toont enkel aan dat we in een multicultureel land wonen.

Maximums daarop leggen is de reinste onzin. Het gaat om vraag en aanbod.
Ook gewone burgers kunnen het niet zomaar tot een halt toeroepen, daar hebben ze gegronde reden ervoor en dat hebben ze niet, ze zijn gewoon anti islam en racistisch.

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Probleem is dat mcdonalds, ikea etc. zich aanpassen aan onze normen en waarden.
Het probleem met onze naar knoflook riekende baardapen is dat ze dit niet doen en hun sole purpose is om ons te verdrijven/onthoofden.

Mcdonalds is een rechtspersoon, geen natuurlijk persoon.

Evenals een moskee.

Je kan mcdonalds niet verbieden om hier een burgertent te openen (nou ja, het kan wel in principe maar we doen het niet want vrijheid, jobs en obesitas for the win).

Waarom andere regels voor een moskee? Hierin geen vrijheid, zingeving en onthoofdingen for the win??

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Jep, maar ook zonder de mac gebeurt dat.
Dan kun je ook zeggen dat de Albert Heijn weg moet, want die verkopen chips, koek, snoep etc.

Ah kan diversifieren in hun gamma mcdonalds is gn mcdonalds zonder een burger.

U want a jumbo cola with that?

Typisch PVV, lekker problemen op blijven spuwen en met het vingertje naar een ander wijzen, terwijl ze zelf alleen komen met oplossingen die op niets gebaseerd zijn of überhaupt niet met oplossingen komen.

waar zijn de tijden van Frederik II gebleven

Dus het ene is een westers bedrijf en het andere is een religieus instelling....
Thats it?

Meen je dit echt? Je weet toch wat religie en met name de islam in de wereld allemaal doet en gedaan heeft? En jij noemt dat een oppervlakking verschil??? Ik denk zo trouwens ook over andere religies.

Een extra moskee, een extra mcdonalds is geen islamisering of veramerikanisering van de maatschappij.

Multicultureel bestaat niet echt, er is altijd 1 heersende cultuur. En religies als de islam, die nog moeten ontwikkelen, zijn niet echt verdraagzaam naar andere culturen.

Ook gewone burgers kunnen het niet zomaar tot een halt toeroepen, daar hebben ze gegronde reden ervoor en dat hebben ze niet, ze zijn gewoon anti islam en racistisch.

Er staat ook maar 1 kerk in de meeste gemeenten, ik zie niet in waarom jij de ene religie meer rechten wilt toekennen dan de andere. Racisme gaat over rassen, niet geloof.
---

Gelukkig weten we allemaal dat je sociale situatie duizenden malen belangrijker is om te bepalen wie wel of niet terrorist word dan de impact geloof

Intolerant tegen intolerantie is geen duurzame oplossing, die moet komen in het verbeteren van de sociale omstandigheden van ieder mens. Hoe kan je dat doen? Meer creëren van sociale cohesie, het verbeteren van de economie, het opleiden van mensen etc. Het is uiteraard veel gecompliceerder dan dat, maar laten we nou niet allemaal zo achterlijk zijn om te roepen "hauehauehu alle moskeeën dicht haueaheiou230957"

Thats it?

Ook gewone burgers kunnen het niet zomaar tot een halt toeroepen, daar hebben ze gegronde reden ervoor en dat hebben ze niet, ze zijn gewoon anti islam en racistisch

Daar sla je de spijker op z'n kop. Andersom is het namelijk exact hetzelfde. Moslims zijn vaak weer anti-ongelovigen en anti-christenen. Totaal andere normen en waarden. Het bijt elkaar.

Niet te vergelijken met het neerzetten van een mc Donalds omdat er toevallig vraag naar is.

Moslims zijn vaak anti-atheisten en anti-christenen
Atheisten zijn vaak anti-moslim en anti-christenen.
Christenen zijn vaak anti-atheisten en anti-moslim

Thank God val ik onder geen van de 3 :roflol:

Vind het wel interessant dat je de klok er gelijk op kon zetten dat terwijl de laatste mensen die WO2 nog bewust meegemaakt hebben er tussenuit knepen openlijk nationalisme in heel Europa weer razendsnel de kop op stak. (Nee de "crisis" van 2008 was nog lang niet in zicht.)

Om te zien hoe snel men bang gemaakt kan worden en achter elkaar aan loopt. Paar IS verhalen in het nieuws en de helft van het land zit te denken PVV te stemmen. Er is nog nooit zo weinig geweld geweest in de wereld.
Lijkt mensen te ontbreken aan iedere realiteitszin. Zoveel onnoemelijk grotere gevaren in je omgeving dan dat je ooit wat zal overkomen door malle moslims maar blijven geloven in je veilige leventje. Stel kinderen fokken en vooral nep leuk doen met elkaar. Terug naar een idyllisch Nederland wat nooit heeft bestaan, en lotto kaartjes kopen.

(don't mind me ik heb een hekel aan kerst. :( )

Een Joodse zionistische homo ja. :eek:

Vind het wel interessant dat je de klok er gelijk op kon zetten dat terwijl de laatste mensen die WO2 nog bewust meegemaakt hebben er tussenuit knepen openlijk nationalisme in heel Europa weer razendsnel de kop op stak. (Nee de "crisis" van 2008 was nog lang niet in zicht.)

Om te zien hoe snel men bang gemaakt kan worden en achter elkaar aan loopt. Paar IS verhalen in het nieuws en de helft van het land zit te denken PVV te stemmen. Er is nog nooit zo weinig geweld geweest in de wereld.
Lijkt mensen te ontbreken aan iedere realiteitszin. Zoveel onnoemelijk grotere gevaren in je omgeving dan dat je ooit wat zal overkomen door malle moslims maar blijven geloven in je veilige leventje. Stel kinderen fokken en vooral nep leuk doen met elkaar. Terug naar een idyllisch Nederland wat nooit heeft bestaan, en lotto kaartjes kopen.

(don't mind me ik heb een hekel aan kerst. :( )

Moreover, as America/Nederland becomes an increasingly multi-cultural society, it may find it more difficult to fashion a consensus on foreign policy issues, except in the circumstance of a truly massive and widely perceived direct external threat.

- Zbigniew Brzezinski

Don't get me started on Christmas.
Meest hypocriete kut feest wat er is, plots vieren we alle de zogenaamde geboorte van Jezus Christus, laden ons vol met drank en vreten, zingend ''Feed the world, let them know it's christmas time!''

Moreover, as America/Nederland becomes an increasingly multi-cultural society, it may find it more difficult to fashion a consensus on foreign policy issues, except in the circumstance of a truly massive and widely perceived direct external threat. - Zbigniew Brzezinski
Jep als je maar iemand aan kunt wijzen als slechterik weet je gelijk wie de goeien zijn. Alsmede een stukje groepsbinding al dan niet met homoerotische benefits. Stukje evolutionair groepsgedrag maar anno 2014 getuigt dat slechts van volslagen achterlijkheid en hypocrisie. (Niet de benefits, die zijn mooi meegenomen. Meegenomen vat je hem. Ha haha!)

Er is maar 1 kerk omdat er ook geen vraag naar is.

Voor moskeen is er wel vraag naar.

En je moet islam ook loskoppelen met terrorisme. Een moskee is gewoon een gebedshuis. Als je daar controle opvoert dat er geen dreiging is, zie ik het probleem niet zo.

Hier in gent zijn er tal van moskees, naar mijn weten geen issues ermee. Het schaadt niemand, dus who gives ashit dat ze 5x per dag tegen een muur bidden.

Er is maar 1 kerk omdat er ook geen vraag naar is.

Voor moskeen is er wel vraag naar.

En je moet islam ook loskoppelen met terrorisme. Een moskee is gewoon een gebedshuis. Als je daar controle opvoert dat er geen dreiging is, zie ik het probleem niet zo.

Hier in gent zijn er tal van moskees, naar mijn weten geen issues ermee. Het schaadt niemand, dus who gives ashit dat ze 5x per dag tegen een muur bidden.

Islam loskoppelen van terrorisme :roflol:
Een moskee is een samenkomstplek voor dat gespuis.

Daar sla je de spijker op z'n kop. Andersom is het namelijk exact hetzelfde. Moslims zijn vaak weer anti-ongelovigen en anti-christenen. Totaal andere normen en waarden. Het bijt elkaar.

Niet te vergelijken met het neerzetten van een mc Donalds omdat er toevallig vraag naar is.

Militante moslims, christenen en atheisten zijn anti tegenover elkaar maar we kunnen toch ook samenleven?
ik woon in een multicultureel wijk, hartje gent en hier krijgen de islamofoben geen kans hoor.

Maar jah, als ge een racistisch beuzak zijt, dan gade ook problemen zoeken met moslims. En vice versa geldt ook voor allochtonen die zich continu onderdrukt voelen.door de white privilege racist man. 2 zeveraar types in mijn ogen.

Islam loskoppelen van terrorisme :roflol:
Een moskee is een samenkomstplek voor dat gespuis.

Ja, in tevhid cami in de rietstraat plannen ze een aanval in gent. Al 20 jaar open maar sooner or later komt er vast wel een bomaanslag. :Roflol:

angsthaas

Terug
Naar boven