AndroidHealthClinic

peiling de Hond: 'PVV grootste'

Militante moslims, christenen en atheisten zijn anti tegenover elkaar maar we kunnen toch ook samenleven?
ik woon in een multicultureel wijk, hartje gent en hier krijgen de islamofoben geen kans hoor.

Maar jah, als ge een racistisch beuzak zijt, dan gade ook problemen zoeken met moslims. En vice versa geldt ook voor allochtonen die zich continu onderdrukt voelen.door de white privilege racist man. 2 zeveraar types in mijn ogen.

Maar goed dat jij verder kunt kijken dan je vriendelijke turkse buurman die elke vrijdag naar de moskee gaat. Misschien moet je eens met ze gaan chillen, eens naar hun geloof vragen, of naar Palestina of joden.

Je hebt geen flauw benul wat er in (teveel) van die kringen speelt en welke mentaliteit de islam in mensen voortbrengt. Dit hoeft niet eens per se religieus getint te zijn, maar discriminatie, straatcriminaliteit en andere activiteiten vallen hier ook onder.

De groep die het snelst de slachtofferkaart trekt wat betreft 'onderdrukking' zijn de onderdrukkers zelf. Dit is deel van de taktiek, net als (propaganda) bij het Palestina-Israel conflict, en jij trapt er in. Chapeau.

En rot op met je 'islamofobie'. Dat bestaat niet.

Als je moslims zo gaat afzeiken, ga je natuurlijk geen normaal contact met hen onderhouden.

Whu u mad tough? Why u be hatin homie

Oh jeez, here we go again. :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat jij onderdeel van het probleem bent om deze ideologie te bestrijden. Sympathie voor het nazisme is ook niet meer gewenst.

Ik heb vaak genoeg normaal contact met moslims en ik heb zelfs islamitische vrienden. Ik heb gemerkt dat je al snel felle reacties krijgt wanneer je (kritische) vragen stelt mbt hun religie. Door deze reacties heb ik geleerd zulke gesprekken liever te mijden en hen in hun roes te laten. Ze zijn meestal dan ook spiritueel gelovig en zien het grote plaatje van de ideologie - waar dus ook wetgeving en politieke islam toe behoren - niet.

Islam loskoppelen van terrorisme :roflol:
Een moskee is een samenkomstplek voor dat gespuis.

Vrede zij met de onwetenden

Kan het boek zo gauw niet noemen, dat boek legt geweldig de "ladders" uit waar een potentiële terrorist zich door begeeft. Het grootste gevaar is isolatie, dus het is JUIST een goed iets dat er sociale controle uitgevoerd kan worden vanuit de moskee.

Vrede zij met de onwetenden

Kan het boek zo gauw niet noemen, dat boek legt geweldig de "ladders" uit waar een potentiële terrorist zich door begeeft. Het grootste gevaar is isolatie, dus het is JUIST een goed iets dat er sociale controle uitgevoerd kan worden vanuit de moskee.

Dan moet er wel gecontroleerd mogen worden op wat er gepredikt wordt. Een 'gematigde' imam in een Amsterdamse moskee zou al worden bedreigd juist omdat hij min of meer vreedzaam zou prediken en hij men aanraadde niet naar de 'heilige oorlog' af te reizen. Zie hier de val voor terreur / angst. En zo blijft dit maar doorgaan totdat men in Nederland grondig stelling neemt en men weer openbaar een militair tenue kan durven dragen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23368697/__Jongerenimam_bedreigd__.html

Er kwamen ook meer mcdonalds bij, en meer ikeas, en meer turkse films nederland wordt dus amerikaanser, zweedser, turkser en islamiseerd!!! Of het is gewoon een multicultureel land. Shows over, nothing to see here folks

Bij de Mcdonalds hoef ik niet te eten als ik dat niet wil, naar de Ikea hoef ik niet te gaan als ik een nieuwe bank wil kopen en een turkse film hoef ik niet te kijken als ik dat niet wil.

Maar als ik mijn dochter van school haal en ik kijk naar de kuip dan kijk ik toch elke keer weer tegen zo'n kut moskee aan.

Ja, in tevhid cami in de rietstraat plannen ze een aanval in gent. Al 20 jaar open maar sooner or later komt er vast wel een bomaanslag. :Roflol:

angsthaas

Niks met angst te maken, gewoon realiteit onder ogen krijgen.
Het feit dat jij die lui beschermd door mij een angsthaas te noemen zegt al genoeg

Bij de Mcdonalds hoef ik niet te eten als ik dat niet wil, naar de Ikea hoef ik niet te gaan als ik een nieuwe bank wil kopen en een turkse film hoef ik niet te kijken als ik dat niet wil.

Maar als ik mijn dochter van school haal en ik kijk naar de kuip dan kijk ik toch elke keer weer tegen zo'n kut moskee aan.

Maar je hoeft toch niet naar die moskee. :roflol:
Als ik een stuk over de snelweg rij, kijk ik ook om het kwartier tegen zo'n gele M aan.

kut pvv hou je bek ja het is wel mooi geweest zo

Je bedoelt dat je niet hoeft te bidden in een moskee.

Mcdo, ikea en affiches van turkse films kom je ook tegen.

Fail analogie

Je bedoelt dat je niet hoeft te bidden in een moskee. Mcdo, ikea en affiches van turkse films kom je ook tegen. Fail analogie

Zie mijn andere comment

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Als ik in alle rust die mooie moskee naast de kuip ga bekijken, verpest die lelijke kuip het zicht en mijn rust doordat ik de hele tijd ''kk joden'' hoor.

Je hoort helemaal niets als je langs de kuip rijdt, behalve als er wordt gescoord. Kk jood hoor je alleen omdat je er waarschijnlijk eentje bent.

Ik noem het dominantie d.m.v. uiterlijke opdringing in het openbaar. De omgeving bekend maken c.q opdringen van de islamitische cultuur door middel van bijvoorbeeld de moslimbaard, hoofddoeken en moskeeen in Arabische stijl met hoge minaretten en het liefst nog met speakers.

Als je tegenwoordig op de markt loop zie je bijna niets anders dan hoofddoekjes en moet je je verse kip bij de halal-slager halen. In sommige steden domineren zij nu al het straatbeeld.

Wen er maar aan.

Zie mijn andere comment

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Je hoort helemaal niets als je langs de kuip rijdt, behalve als er wordt gescoord. Kk jood hoor je alleen omdat je er waarschijnlijk eentje bent.

Ja totdat dat zooitje naar buiten komt.
Hooligans veroorzaken vooralsnog vele male een groter probleem dan moslims.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik noem het dominantie d.m.v. uiterlijke opdringing in het openbaar. De omgeving bekend maken c.q opdringen van de islamitische cultuur door middel van bijvoorbeeld de moslimbaard, hoofddoeken en moskeeen in Arabische stijl met hoge minaretten en het liefst nog met speakers.

Als je tegenwoordig op de markt loop zie je bijna niets anders dan hoofddoekjes en moet je je verse kip bij de halal-slager halen. In sommige steden domineren zij nu al het straatbeeld.

Wen er maar aan.

Ik hoef er niet aan te wennen, ben er in opgegroeid.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Nee, zat laatst toevallig nog in de trein met wat van die imbecielen.
Lekker de orde verstoren, schelden, spul opsnuiven in een coupe met normale mensen en kinderen.
Heb dat een groepje moslims nog nooit zien doen.

Terug
Naar boven