MuscleMeat

peiling de Hond: 'PVV grootste'

Ik hoef er niet aan te wennen, ben er in opgegroeid. ---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ---------- Nee, zat laatst toevallig nog in de trein met wat van die imbecielen. Lekker de orde verstoren, schelden, spul opsnuiven in een coupe met normale mensen en kinderen. Heb dat een groepje moslims nog nooit zien doen.

Je verplaatst nu het probleem. We hadden het over de kuip, daar gebeurt amper nog iets, dat de orde verstoort.

Ja totdat dat zooitje naar buiten komt.
Hooligans veroorzaken vooralsnog vele male een groter probleem dan moslims.

Materiele schade ja. De maatschappelijke schade is groter van het andere probleem.

Hooligans en onze eigen probleemgroepen zullen we altijd hebben, maar we hebben er nu een geimporteerd probleem bovenop. Behalve onze eigen probleemgroepen hebben we nu ook problemen uit andere landen/culturen.

Behalve dat rijzen de kosten de pan uit voor ons sociale systeem door buitenlandse cultuurverrijkers en fraudeurs. We kunnen nu eenmaal niet de halve wereld opnemen, onderhouden, onderwijzen en veilig houden. Ooit raakt dat potje op.

Je verplaatst nu het probleem. We hadden het over de kuip, daar gebeurt amper nog iets, dat de orde verstoort.

Feyenoord-hooligans kosten 27.000 politie-uren per seizoen

Wat kost het om moslims onder invloed van drugs, vol met agressie... uit hun moskee te begeleiden?

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Materiele schade ja. De maatschappelijke schade is groter van het andere probleem.

Hooligans en onze eigen probleemgroepen zullen we altijd hebben, maar we hebben er nu een geimporteerd probleem bovenop. Behalve onze eigen probleemgroepen hebben we nu ook problemen uit andere landen/culturen.

Behalve dat rijzen de kosten de pan uit voor ons sociale systeem door buitenlandse cultuurverrijkers en fraudeurs. We kunnen nu eenmaal niet de halve wereld opnemen, onderhouden, onderwijzen en veilig houden. Ooit raakt dat potje op.

Nederland kent inmiddels een zeer streng immigratiebeleid, dus ik snap bij deze niet helemaal waar je het probleem inziet?

Wat gaat het de maatschappij en onze (klein)kinderen kosten om met mensen met een eeuwenoude, gevaarlijke levensvisie te leven?

Feyenoord-hooligans kosten 27.000 politie-uren per seizoen Wat kost het om moslims onder invloed van drugs, vol met agressie... uit hun moskee te begeleiden?

Dat probleem ligt bij de burgemeester, niet bij Feyenoord of de hooligans. Rondom het stadion gebeurt amper iets, er binnen incidenteel.

Met een Feyenoord-Ajax zou er meer politie op de been kunnen zijn, klopt. En dan nog zou ik niet weten waarom, want de supporters van Ajax komen binnen met de trein en zijn afgescheiden van alles wat kwaad wil doen.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

De burgemeester heet trouwens Ahmed.

Militante moslims, christenen en atheisten zijn anti tegenover elkaar maar we kunnen toch ook samenleven?
ik woon in een multicultureel wijk, hartje gent en hier krijgen de islamofoben geen kans hoor.

Maar jah, als ge een racistisch beuzak zijt, dan gade ook problemen zoeken met moslims. En vice versa geldt ook voor allochtonen die zich continu onderdrukt voelen.door de white privilege racist man. 2 zeveraar types in mijn ogen.

Ik denk dat je het als minderheid behoorlijk zwaar hebt in dat soort wijken. Kan je als westerse dame nog normaal in zo'n wijk lopen zonder voor h**r te worden uitgemaakt?

Hoe lang zal het duren voordat je wordt lastig gevallen als je er met een keppeltje op zou lopen? Ik denk niet dat het allemaal zo easy is als jij schetst. Ja ,als "normale" jongeman die netjes zijn bek dicht houdt zou je misschien geen last hebben, zoals EricR altijd met trots zegt er normaal te kunnen lopen. Maar ben je een minderheid dan wordt het een heel ander verhaal.

Dat probleem ligt bij de burgemeester, niet bij Feyenoord of de hooligans. Rondom het stadion gebeurt amper iets, er binnen incidenteel.

Met een Feyenoord-Ajax zou er meer politie op de been kunnen zijn, klopt. En dan nog zou ik niet weten waarom, want de supporters van Ajax komen binnen met de trein en zijn afgescheiden van alles wat kwaad wil doen.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

De burgemeester heet trouwens Ahmed.

Je maakte zelf de analogie van de kuip en de moskee.
Het volk wat naar de kuip gaat heeft naar mijn weten in de geschiedenis voor veel meer problemen gezorgd dan het volk dat naar de moskee gaat.
Misschien zijn er nu wat minder problemen, maar dat feyenoord-hooligans 27.000 politie-uren per seizoen kost geeft al genoeg aan. Er hoeven geen 100'n man politie bij een moskee gebed aanwezig te zijn in de angst dat ze spontaan ontploffen. :roflol:

Liever een moskee dan een voetbalstadion

Wat gaat het de maatschappij en onze (klein)kinderen kosten om met mensen met een eeuwenoude, gevaarlijke levensvisie te leven?

Ik heb geen glazen bol om de toekomst te voorspellen

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Ik denk dat je het als minderheid behoorlijk zwaar hebt in dat soort wijken. Kan je als westerse dame nog normaal in zo'n wijk lopen zonder voor h**r te worden uitgemaakt?

Hoe lang zal het duren voordat je wordt lastig gevallen als je er met een keppeltje op zou lopen? Ik denk niet dat het allemaal zo easy is als jij schetst. Ja ,als "normale" jongeman die netjes zijn bek dicht houdt zou je misschien geen last hebben, zoals EricR altijd met trots zegt er normaal te kunnen lopen. Maar ben je een minderheid dan wordt het een heel ander verhaal.

Een wijk vol Hollandse tokkies of een wijk vol multiculti, zul je als onbekende in beide wijken die dingen meemaken.
Al denk ik dat je dan beter voor de multiculti wijk kan gaan.

Laatst bewerkt:
Je maakte zelf de analogie van de kuip en de moskee.
Het volk wat naar de kuip gaat heeft naar mijn weten in de geschiedenis voor veel meer problemen gezorgd dan het volk dat naar de moskee gaat.
Misschien zijn er nu wat minder problemen, maar dat een feyenoord-hooligan 27.000 politie-uren per seizoen kost geeft al genoeg aan. Er hoeven geen 100'n man politie bij een moskee gebed aanwezig te zijn in de angst dat ze spontaan ontploffen. :roflol:

Liever een moskee dan een voetbalstadion

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Een wijk vol Hollandse tokkies of een wijk vol multiculti, zul je als onbekende in beide wijken die dingen meemaken.

Voorspellen laten we aan gelovigen over. Je kunt er wel over nadenken.

Bekijk het begin en de voortplanting van de islam eens op een wereldkaart, tot waar het zich nu demografisch gezien begeeft. Zie de huidige ontwikkelingen, en zie conflicten in de geschiedenis en religieus geweld. Soms zijn er zichtbare verbanden en kun je fantaseren over het verloop en over de toekomst.

Ah ok, dus Moslims zijn in wezen te vergelijken met een stel tokkies volgens jou? Beiden geen of weinig respect voor minderheden? Je stemt dus in feite toe dat je gewoon de lul bent in deze wijken? En dat is verder geen probleem dus, omdat er ook tokkie wijken zijn die dat ook doen?

Je maakte zelf de analogie van de kuip en de moskee. Het volk wat naar de kuip gaat heeft naar mijn weten in de geschiedenis voor veel meer problemen gezorgd dan het volk dat naar de moskee gaat. Misschien zijn er nu wat minder problemen, maar dat een feyenoord-hooligan 27.000 politie-uren per seizoen kost geeft al genoeg aan. Er hoeven geen 100'n man politie bij een moskee gebed aanwezig te zijn in de angst dat ze spontaan ontploffen. :roflol: Liever een moskee dan een voetbalstadion Ik heb geen glazen bol om de toekomst te voorspellen

Jij hebt het echt de intellectuele inhoud van een aardappel he? Jij bent de gene die komt met een analogie qua problemen betreffende de kuip en de moskee, niet ik. Dan kom je met argumenten die ik nuanceer en dan nog dringt het niet tot je door. De discussie is daardoor voor mij ook klaar.

kittens-cant-save.jpg

Voorspellen laten we aan gelovigen over. Je kunt er wel over nadenken.

Bekijk het begin en de voortplanting van de islam eens op een wereldkaart, tot waar het zich nu demografisch gezien begeeft. Zie de huidige ontwikkelingen, en zie conflicten in de geschiedenis en religieus geweld. Soms zijn er zichtbare verbanden en kun je fantaseren over het verloop en over de toekomst.

Als ik naar het heden en de geschiedenis kijk, zie ik het Romeinse rijk wat zich verplaatst heeft in verschillende systemen/instituten, het westerse imperium en dat nog altijd de wereld controleert.
Leuk om naar dit geopolitieke spel te kijken en kijken welke kant het opgaat, maar daar beoordeel ik mensen met een bepaalde religie/kleur/afkomst niet op.

Ah ok, dus Moslims zijn in wezen te vergelijken met een stel tokkies volgens jou? Beiden geen of weinig respect voor minderheden? Je stemt dus in feite toe dat je gewoon de lul bent in deze wijken? En dat is verder geen probleem dus, omdat er ook tokkie wijken zijn die dat ook doen?

Sorry je hebt gelijk, onrespectvol neer gezet.
Een achterstandswijk vol Hollanders of een achterstandswijk vol multiculti.
Ikzelf heb geen problemen in beide wijken hoor, maar met een bepaalde instelling en simplistische vorm van mensenkennis zul je in beide wijken dezelfde dingen(problemen) mee kunnen maken

Jij hebt het echt de intellectuele inhoud van een aardappel he? Jij bent de gene die komt met een analogie qua problemen betreffende de kuip en de moskee, niet ik. Dan kom je met argumenten die ik nuanceer en dan nog dringt het niet tot je door. De discussie is daardoor voor mij ook klaar.

Mooi. :)

Alsik naar de veldstraat ga, dan domineren al die amerikaanse shops de straatbeeld.

En als ik naar een laag ses buurt ga, dan domineren moslims de straatbeeld.

So?

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

:p

Tis u denkbeeld dat gevaarlijk is. Jij polariseert.
Moslims kunnen niet met u samenleven omdat jij weigert hen een kans te geven.

Maar goed ja, boeit verder niet. Tzijn meestal kleine garnalen die tegen islam zijn, hun mening boeit toch niet.
Gewoon blijven verder stemmen op pvv, zo stop je de 'islamisering' wel :roflol:

Alsik naar de veldstraat ga, dan domineren al die amerikaanse shops de straatbeeld.

En als ik naar een laag ses buurt ga, dan domineren moslims de straatbeeld.

So?

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

:p

Tis u denkbeeld dat gevaarlijk is. Jij polariseert.
Moslims kunnen niet met u samenleven omdat jij weigert hen een kans te geven.

Maar goed ja, boeit verder niet. Tzijn meestal kleine garnalen die tegen islam zijn, hun mening boeit toch niet.
Gewoon blijven verder stemmen op pvv, zo stop je de 'islamisering' wel :roflol:

De 'grote' garnalen willen er alleen nog niet publiekelijk voor uitkomen.

:roflol:

Had ik nog niet eens gezien. (handtekeningen uitgeschakeld)

Terug
Naar boven