XXL Nutrition

Breaking News Peiling PVDA grote verliezer en PVV grote winnaar 28 zetels!!!

• Topic Starter Topic Starter
Deze is mooi speciaal voor de haters hehehhehe;

Iedere terugkerende allochtoon is er één. Als Wilders mensen bijvoorbeeld met strafbare feiten afkomstig uit islamitische landen terug gaat sturen en wij steunen hem wat is het probleem?

Wilders heeft voorlopig mijn stem en wat mij betreft mag hij nog wel even doorgaan met het roeren in de Haagse stront. In Nederland zijn helaas voorlopig geen betere alternatieven dan de PVV.

Mwoah, ik snap het probleem niet zo je kan veel van Wilders zeggen en ik kan best snappen dat je het niet met hem eens bent..

Maar goed, momenteel is Wilders de enige in nederland die enigsinds op komt voor de bevolking. Iets wat elke andere partij verzuimt. Wilders snapt dat het niet gaat om zichzelf en om het pluche, of om een wit voetje te halen in europa en te expanderen zoveel als mogelijk, maar om fatsoenlijk goed en lekker te kunnen leven in dit land. Daarin staat hij helaas alleen, maar dat is wel zijn grote kracht en precies de reden waarom hij zoveel mensen aanspreekt.

Wilders is een groot man, met meer ballen dan ons allemaal bij elkaar. Immers wij posten op een forum, vrij anoniem (een paar uitzonderingen daar gelaten), Geert heeft diverse Fatwa's op zijn naam staan heeft een gezin die ze ook kunnen pakken en toch gaat hij door. Dat doet hij voor ons allemaal, zodat we straks op hem kunnen stemmen en hij Nederland weer redelijk schoon kan vegen.

Ik hoop dat ie het redt, de volgende verkiezingen en dat hij dan premier wordt. Mijn stem heeft ie

Tot nu toe heeft hij alleen een grote bek meer niet. Ik ben wel voor een grote bek hoor dat is het niet. Maar een land regeren is een heel ander verhaal. Hij kan er beter voor zorgen dat mensen zo als Zalm geen hypotheekrente aftrek meer kunnen krijgen, met zn 750.000,- per jaar. :p

28 zetels, eindelijk ziet nederland in dat dit land zo helemaal verdoet wordt.
Geert = de redding!

Tot nu toe heeft hij alleen een grote bek meer niet. Ik ben wel voor een grote bek hoor dat is het niet. Maar een land regeren is een heel ander verhaal. Hij kan er beter voor zorgen dat mensen zo als Zalm geen hypotheekrente aftrek meer kunnen krijgen, met zn 750.000,- per jaar. :p

grote bek,noem je dat n grote bek? hij zegt gewoon de waarheid en somt de feiten op ,net als pim fortuyn zaliger deed

grote bek,noem je dat n grote bek? hij zegt gewoon de waarheid en somt de feiten op ,net als pim fortuyn zaliger deed

Kan wel zijn, maar ik wil: Geen woorden maar daden. En tot nu toe heeft hij nog niks gedaan waarbij mijn leven beter is geworden. Had ik denk ik nog meer vertrouwen in Pim.

Dat is nog geen 20% van de stemmen, dat heb je wel door toch?

Dat geprognotiseerde hoogtepunt van 32 van een tijd terug halen ze trouwens nooit meer, om maar weer een keer in herhaling te vallen.

Zeg nooit NOOIT klaas dat weet jij zelf ook. Voor hetzelfde geldt komt er vlak voor de verkiezing een aanslag(voorbeeld dus niet haten) oid en alle zwevende kiezers stemmen ook op Wilders.

Kan wel zijn, maar ik wil: Geen woorden maar daden. En tot nu toe heeft hij nog niks gedaan waarbij mijn leven beter is geworden. Had ik denk ik nog meer vertrouwen in Pim.

Hij heeft nu ook maar iets van 10 zetels, slimmerd. Wat wil hij daarmee bereiken?
Wacht maar tot hij er 28 heeft, dan zul je wat zien. Dan gaat hij heel Nederland op zijn kop zetten.

Hij heeft nu ook maar iets van 10 zetels, slimmerd. Wat wil hij daarmee bereiken?
Wacht maar tot hij er 28 heeft, dan zul je wat zien. Dan gaat hij heel Nederland op zijn kop zetten.

als hij er 28 heeft, word hij vast en zeker doodgeschoten in opdracht van....

Joodse idealistische kringetjes, net als Islamieten een puzzelstukje van het hele varken.

Joodse idealistische kringetjes, net als Islamieten een puzzelstukje van het hele varken.

Neem nou eens haldol beste gozer daar knap je van op die posts van jou zijn altijd psychotisch en warrig:)

haldol.jpg

Gewoon een keer laten deelnemen aan de regering. Als het waar is wat zijn tegenstanders beweren valt hij snel door de mand en heeft de democratie goed gewerkt. Zeker geen cordon rond zijn partij opzetten zoals de domme linkse meute in België heeft gedaan met het VB.

Terug
Naar boven