The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Deze is mooi speciaal voor de haters hehehhehe;
Iedere terugkerende allochtoon is er één. Als Wilders mensen bijvoorbeeld met strafbare feiten afkomstig uit islamitische landen terug gaat sturen en wij steunen hem wat is het probleem?
Wilders heeft voorlopig mijn stem en wat mij betreft mag hij nog wel even doorgaan met het roeren in de Haagse stront. In Nederland zijn helaas voorlopig geen betere alternatieven dan de PVV.
Mwoah, ik snap het probleem niet zo je kan veel van Wilders zeggen en ik kan best snappen dat je het niet met hem eens bent..
Maar goed, momenteel is Wilders de enige in nederland die enigsinds op komt voor de bevolking. Iets wat elke andere partij verzuimt. Wilders snapt dat het niet gaat om zichzelf en om het pluche, of om een wit voetje te halen in europa en te expanderen zoveel als mogelijk, maar om fatsoenlijk goed en lekker te kunnen leven in dit land. Daarin staat hij helaas alleen, maar dat is wel zijn grote kracht en precies de reden waarom hij zoveel mensen aanspreekt.
Wilders is een groot man, met meer ballen dan ons allemaal bij elkaar. Immers wij posten op een forum, vrij anoniem (een paar uitzonderingen daar gelaten), Geert heeft diverse Fatwa's op zijn naam staan heeft een gezin die ze ook kunnen pakken en toch gaat hij door. Dat doet hij voor ons allemaal, zodat we straks op hem kunnen stemmen en hij Nederland weer redelijk schoon kan vegen.
Ik hoop dat ie het redt, de volgende verkiezingen en dat hij dan premier wordt. Mijn stem heeft ie