AndroidHealthClinic

Breaking News Peiling PVDA grote verliezer en PVV grote winnaar 28 zetels!!!

Neem nou eens haldol beste gozer daar knap je van op die posts van jou zijn altijd psychotisch en warrig:)

haldol.jpg

Laat je vooral leiden door een Joodse profeet, dat zijn mensen zoals jij en ik die zich laten aanbidden via sluwe wijze door allerlei valse beloftes te maken.

Net als die dieren in lappen in de woestijn in het Midden-Oosten, maar dan in een ander jasje.

Gewoon een keer laten deelnemen aan de regering. Als het waar is wat zijn tegenstanders beweren valt hij snel door de mand en heeft de democratie goed gewerkt. Zeker geen cordon rond zijn partij opzetten zoals de domme linkse meute in België heeft gedaan met het VB.

Ja, maar een cordon?
Niemand kán met hem samenwerken, al zouden ze willen. Als hij water bij de wijn gaat doen dan verliest hij al zijn geloofwaardigheid.

Ja, maar een cordon?
Niemand kán met hem samenwerken, al zouden ze willen. Als hij water bij de wijn gaat doen dan verliest hij al zijn geloofwaardigheid.
Als het niet kan dan zal dat wel blijken uit de gesprekken. Maar alvast die gesprekken niet weigeren dan.

Echter denk ik dat het uiteindelijk hijzelf zou zijn die het zou weigeren, om daarna weer veilig in zijn oppositieschulp te kruipen ;) (Kan me vergissen, maar zo is het wel bij het VB).

Laat je vooral leiden door een Joodse profeet, dat zijn mensen zoals jij en ik die zich laten aanbidden via sluwe wijze door allerlei valse beloftes te maken.

Net als die dieren in lappen in de woestijn in het Midden-Oosten, maar dan in een ander jasje.

Joodse profeet? :roflol: en hoezo valse beloftes?

Wilders is de enige die eruit steekt met goede uitspraken die een groot deel van het volk kan waarderen. Nederland heeft Geert nodig, laat de verkiezingen maar komen.

Een paar jaar geleden had nederland Pim nodig maar helaas heeft een vuile linkse rat het verdoet. Het volk wacht op een publieke steniging van deze kakkerlak. Ik zal met al mijn liefde en kracht stenen op zijn schedel willen gooien :D

Ik ben geen voorstander van Wilders, maar soms vraag ik me af hoe hij nou echt is?
Of hij is echt zo stom als de uitspraken die hij doet, of echt heel slim door zo in de media te komen.
Hoofddoeken belasting.... zo iets bedenk je toch niet? Terwijl het in Turkije verboden is om een hoofddoek te dragen in school, ziekenhuis, rechtzaal ga zo maar door.
In Turkije lachen ze zich rot om dat soort stomme dingen. :p Hij zet ons landje soms wel echt te kakken hoor :p

Een paar jaar geleden had nederland Pim nodig maar helaas heeft een vuile linkse rat het verdoet. Het volk wacht op een publieke steniging van deze kakkerlak. Ik zal met al mijn liefde en kracht stenen op zijn schedel willen gooien :D
Prachtig, de bestrijder van de islam wil exact doen wat hij bestrijdt :D

Joodse profeet? :roflol: en hoezo valse beloftes?

Wilders is de enige die eruit steekt met goede uitspraken die een groot deel van het volk kan waarderen. Nederland heeft Geert nodig, laat de verkiezingen maar komen.

Precies, uitspraken die gewaardeerd worden. Maar geen door gerekende kaders op papier waaruit blijkt dat alles realistisch sluit met de begroting. Wilders is een bankier van slogans en citaten die aanslaan bij de moderne generatie die de Parlementaire Democratie zien als een Hyves platform waar je jezelf kunt etaleren door middel van controversiële onfatsoenlijkheid.

Ben zelf ook geen fan van de PVDA, maar de kwaliteit van ons politieke bestel gaat wel bruut achteruit hierdoor.

Prachtig, de bestrijder van de islam wil exact doen wat hij bestrijdt :D

Ik ben voor hard aanpakken. En deze laffe moorden dienen publiekelijk te worden "opgelost".

Bind hem vast op het marktplein, leg een paar kratten stenen voor hem, en het feest kan beginnen :D

Ik ben voor hard aanpakken. En deze laffe moorden dienen publiekelijk te worden "opgelost".

Bind hem vast op het marktplein, leg een paar kratten stenen voor hem, en het feest kan beginnen :D

Iran lijkt me een goed land voor jou ;)

Nee, haal een stukje iran naar hier :D alleen dat, niet de rest ;)

Geloof mij maar, we hebben het best goed hier hoor. Alleen de politie is gewoon waardeloos hier! Dat is eigelijk het hele probleem. Ze zijn eigenlijk alleen heel streng op belastingfraude en als je in het bezit bent van een auto. Valt me nog mee dat de politie niet de beurs op gegaan is? Het is net een bedrijf dat zo veel mogelijk winst moet maken met zo min mogelijk inspanning.

Ongelooflijk dat zoveel mensen hier Geert nog serieus zien als de nieuwe Messias. God gloeiende, waar is jullie kritische blik? Heeft ook maar één van jullie voldoende economisch inzicht om te zien dat het merendeel van zijn geschreeuw niet financieel realiseerbaar is op dit moment?

En ik wil eigenlijk wel eens de uitslagen van het verleden zien, de vergelijking tussen de peilingen en de werkelijke uitkomsten. Kan me herinneren dat die peilingen er vaak zwaar naast zaten.
Als je werkelijk denkt dat trouwe stemmers ineens gaan veranderen van partij ben je gedesillusioneerd. Reken er maar op dat PvdA en de CDA nog steeds flink aan de maat zullen zijn qua zetels.

Desalniettemin wil ik ook best Geert weleens in de regering zien, kunnen we nog eens lachen in de politiek met die clown. En wat zullen onze kijkbuiskinders uit hun illusie getrapt worden wanneer Geert ook weigert om in de regering te stappen vanuit "principeel standpunt". :roflol:

Ik ben geen voorstander van Wilders, maar soms vraag ik me af hoe hij nou echt is?
Of hij is echt zo stom als de uitspraken die hij doet, of echt heel slim door zo in de media te komen.
Hoofddoeken belasting.... zo iets bedenk je toch niet? Terwijl het in Turkije verboden is om een hoofddoek te dragen in school, ziekenhuis, rechtzaal ga zo maar door.
In Turkije lachen ze zich rot om dat soort stomme dingen. :p Hij zet ons landje soms wel echt te kakken hoor :p

meen je dat nu? Dat is pure intelligentie van die man, we mogen toch niet te extreem zijn dus laat ze dan maar betalen voor die stinklap op te doen ,zo varen jullie er beter bij,de staatskist wordt weer lekker bijgevuld

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Geloof mij maar, we hebben het best goed hier hoor. Alleen de politie is gewoon waardeloos hier! Dat is eigelijk het hele probleem. Ze zijn eigenlijk alleen heel streng op belastingfraude en als je in het bezit bent van een auto. Valt me nog mee dat de politie niet de beurs op gegaan is? Het is net een bedrijf dat zo veel mogelijk winst moet maken met zo min mogelijk inspanning.

wat betreft de vreemdelingen mogen ze niks doen dus het is de politie zijn fout niet hoor,zij zouden maar al te graag met de knuppel erop los slaan en ze oppakken

meen je dat nu? Dat is pure intelligentie van die man, we mogen toch niet te extreem zijn dus laat ze dan maar betalen voor die stinklap op te doen ,zo varen jullie er beter bij,de staatskist wordt weer lekker bijgevuld

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

wat betreft de vreemdelingen mogen ze niks doen dus het is de politie zijn fout niet hoor,zij zouden maar al te graag met de knuppel erop los slaan en ze oppakken

Is toch voor lul. Hij kan ook gewoon zeggen we doen het zo als in Turkije. ben je van al het gezeur af. Heel europa kijkt toch al naar ons als of we niet goed zijn.... komt hij ook nog eens met zo iets. Lijkt meer op een grap.

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Vreemdelingen is het probleem niet.... Marokko wil ons marokanen niet eens hebben, ze zeggen daar is allemaal tuig! Het ligt dus niet aan die mensen, het ligt er aan dat wij het zo ver laten komen dat ze nu zo zijn. Nogmaals jongens oppakken voor buurtoverlast leverd geen geld op. Dus word er ook niks aan gedaan.

Terug
Naar boven