Fitness Seller

Review PeptoPro - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken PeptoPro:

-Extreem snel spierherstel voor sporters
    -Sterke spiergroei voor bodybuilders
    -Unieke peptide aminozuren
    -Volledige opname in de spieren
    -Wetenschappelijk bewezen
    -Het product van Top- en Olympische sporters!
    -Optimale aminozuur verhouding voor spiermassa
    -25 doseringen per verpakking!

Je merkt al na enkele trainingen dat je sneller herstelt. Je spieren voelen ook harder en voller aan. Prestaties vliegen omhoog en de spiegel liegt ook niet. 100% vetvrije spiergroei!

PeptoPro kan direct na het opdrinken worden opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten.

Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Bijna 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naturel: Smaak is zeer moeilijk te beschrijven
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training + 10 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra goodies, uitleg en tips
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: De werking is zeer duidelijk merkbaar.

Mijn review:

Na eerst een hele tijd met het aminozuurproduct Magic EAA getraind te hebben besloot ik over te gaan op PeptoPro aangezien ik er veel goede zaken over hoorde.

De prijs:

250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro. Deze prijs is voor PeptoPro erg scherp.

Smaak:

Het product puur drinken is echt vies van smaak. Als je het mengt met fruitsap dan merk je het niet. Wat je ook kan doen is er Dextrose of WMS bijdoen om de smaak te verbeteren. Zo is de opname ervan natuurlijk ook beter.

Herstel:

Na een hele tijd magic eaa te gebruiken waarmee ik goed herstelde dus de PeptoPro genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin weinig verschil merkte tussen het herstel. Maar na een tweetal weken merkte ik dat het herstel toch echt nog wel veel hoger lag dan met de EAA. Dag erna was ik altijd volledig hersteld en dat zet natuurlijk aan om extra hard te trainen.

Oplosbaarheid:

De oplosbaarheid van dit product is zeer goed. Er blijven geen korrels achter en is het is een dunne substantie wat ervoor zorgt dat het drinken vlot verloopt.

Eindoordeel:

Dit product is een echte topper. Wetenschappelijk is er ook al onderzoek naar gedaan. klik . Wat dit product bij mij echt gedaan heeft is mijn herstel naar een veel hoger niveau gebracht. Ook merk ik als ik in de spiegel kijk dat mijn spieren er voller uitzien en dat ze echt harder aanvoelen sinds ik het gebruik. Dit product lijkt me dan ook echt een aanrader voor iedereen die zwaar in de cut zit om zo droog en vol mogelijk te komen.

Ik geef het product een 9, indien er nog een smaak aan toegevoegd zou worden naast de naturel zou het echt een 10 krijgen.

PeptoPro.jpg

Heb zelf ook anabolic wms en peptopro besteld.
Op de verpakking raden ze aan om voor en na de training een dosis te nemen.

Maar las een artikel in de nieuwe Muscles & Fitness over peptopro.
Daar zijn ze ook heel enthousiast over dit product maar hier raden ze aan om 10-20 gram peptopro samen met 40-60gram cyclysche dextrine of vitargo te mengen in 1l water. Dan 5-10minuten voor de training een kwart hiervan op te drinken en de rest van opdrinken gedurende de training. Na de training dan gewoon een goede maaltijd naar binnen werken.

Wat vinden jullie hiervan?

Grtn!

Daar zijn ze ook heel enthousiast over dit product maar hier raden ze aan om 10-20 gram peptopro samen met 40-60gram cyclysche dextrine of vitargo te mengen in 1l water. Dan 5-10minuten voor de training een kwart hiervan op te drinken en de rest van opdrinken gedurende de training. Na de training dan gewoon een goede maaltijd naar binnen werken.

Grtn!

Cyclic dextrines zijn super-snelle koolhydraten, maar dat spul is toch nog amper te krijgen? Als je een verkoper met een goede prijs weet hoor ik het graag!

Grtn!

Het lijkt me wel een goede shake ja, uiteraard verbruik je dan niet echt je eigen energievoorraad , omdat je deze aanvult. Ikzelf heb 10-15gr peptopro iedere training met 15gr dextrose professional en die drink ik in het midden van de training op. Dit werkt voor mij het beste en ik merk toch wel een stuk sneller herstel en de spiergroei lijkt ook beter te zijn.(dan moet je denken aan een vergelijking van een aantal maanden zonder en een aantal met peptopro)

Misschien heeft B&F hier zelf ook iets aan toe te voegen? :)

Is 1 van de manieren om het toe te passen inderdaad. maar is te weinig over bekend in de praktijk.
Kwestie van proberen dus. Pepto en vitargo of andere snelle suikers is wel een hele snelle opname van bouwstoffen.

Dus theoretisch goed concept.

Wat jullie zelf al aangeven kan ik me invinden en vreemd is het het niet. Je voorziet immers je lichaam van snelle energie/bouwstenen die je voor de training hebt. Je lichaam zal hierdoor minder katabool zijn en daardoor blijf je het meest in de spieropbouwende fase. Als je dit dan rustig tijdens je training opdrinkt, houd je je spierglycogeen op niveau. Hierdoor zul je meer resultaat halen. In een bulk is dit zeker aan te raden om te doen. In de cut zou ik het afraden, omdat je dan je reserves niet/minder aanspreekt.

Ralf

Wat jullie zelf al aangeven kan ik me invinden en vreemd is het het niet. Je voorziet immers je lichaam van snelle energie/bouwstenen die je voor de training hebt. Je lichaam zal hierdoor minder katabool zijn en daardoor blijf je het meest in de spieropbouwende fase. Als je dit dan rustig tijdens je training opdrinkt, houd je je spierglycogeen op niveau. Hierdoor zul je meer resultaat halen. In een bulk is dit zeker aan te raden om te doen. In de cut zou ik het afraden, omdat je dan je reserves niet/minder aanspreekt.

Ralf

Hoe raad jij het dan aan om te doen als je in de cut zit?

Geen carbs voor je training. Depleted gaan trainen, met veel amino's/pepto

Voor trainen > 30gr wms 10gr peptopro, na trainen idem dito. Kan ik dan de whey shakes weglaten die ik voorheen voor en na de training nam?

Voor trainen > 30gr wms 10gr peptopro, na trainen idem dito. Kan ik dan de whey shakes weglaten die ik voorheen voor en na de training nam?
Ja hoor, dat kan gerust. Het is wel de bedoeling dat je dan de rest van de dag voldoende eiwitten inneemt. Wij raden ook altijd aan om in dat geval direct na je training, +- 30 minuten, een maaltijd met eiwitten en koolhydraten te nemen. Als dat niet lukt, raad ik wel Whey aan.

Ralf

Ja hoor, dat kan gerust. Het is wel de bedoeling dat je dan de rest van de dag voldoende eiwitten inneemt. Wij raden ook altijd aan om in dat geval direct na je training, +- 30 minuten, een maaltijd met eiwitten en koolhydraten te nemen. Als dat niet lukt, raad ik wel Whey aan.

Ralf

Met Ralf eens, echter voeg ik wel xtra whey toe ;)
Drink het samen met de pepto

Neem dit nu ook tijdens de training, eerlijk is eerlijk het is niet heel lekker maar dat hoeft ook niet altijd bij een top product :D

Exactly bro ;)
Laatst nog een interview van kai Greene en zn trainer gezien waarbij Farah tijdens de seminar ook het belang van aminopeptiden toelichtte.

Topspul!

Ja dat wil ik ook weer alleen mijn favo smaak Muscle Protect is er niet meer :(

Mix het nu met wat bcaa's en moet toegeven het is gelijk 10x lekkerder :D Peptopro blijft een topper!

Terug
Naar boven