AndroidHealthClinic

Percentages gemengd eiwit.

Aminozuurprofiel staat er wel bij en daarmee zou je het een heel eind kunnen herleiden. Dwz. als je de aminozuurprofielen van de individuele eiwitbronnen weet kun je de verhoudingen berekenen. Is wel hogere wiskunde. Succes! ..Of je maakt je er niet druk om. (Kunt sowieso kijken naar de hoeveelheden leucine, isoleucine en valine in het mengseltje dwz. de bcaa's. Belangrijke aminozuren voor je spieraanmaak. Met zo'n mengsel is dat altijd minder dan met whey lijkt me.)

Beste Marter,

Met betrekking tot de bovenste twee producten; ik heb navraag voor je gedaan bij mijn collega's.
Zodra ik antwoord heb laat ik je dat weten :)

Bart

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!

ook benieuwd mag ook via pm vooral de total proteine:)

mvg

Total Protein bevat iets meer dan 50 plantaardig eiwit :) De rest daarvan is Whey, Mil, Isolaat en Caseinaat. De Just Protein is een nieuw product, daarvan gaan we morgen specificaties opvragen bij mijn collega die deze heeft.

Ralf

Lijkt me ongeveer hetzelfde produckt toch kwa eiwitsoorten ??? weet je al iets van de prijs voor een grote emmer?

Blijft de total nog beschikbaar of is dit de vervanger? (aminozuur profiel en eiwitsoorten zijn identiek)

groeten :)

Laatst bewerkt:

soja eiwit isolaat, melk eiwit concentraat (80% caseine, 20% wei proteïne), whey concentraat

Dus het grootste aandeel soja eiwit isolaat. Indien je geen soja wil voor wat voor reden dan ook is deze proteine niet voor jou. Wil je dat wel dan is het een prima keuze. Prijs zit waarschijnlijk tussen total protein en whey perfection in schat ik.

Terug
Naar boven