MuscleMeat

Whey Isolaat XP is het meest hoogwaardige en zuiverste eiwit voor je spieren ooit gemaakt

Bezoekers in dit topic

Eigenlijk is het het best als iedereen ophoudt over B&F vs. de rest. Iedereen met gezond verstand weet dat B&F geen goede producten verkoopt (althans, de geteste producten in ieder geval zeker). Trolls zoals Marc100 en Sylve etc. gewoon negeren, die vinden gewoon de aandacht leuk. Zodra de discussies ophouden komen ze niet meer terug op het forum, want veel zinnigs hebben ze toch niet te zeggen.

Triest dat je andere mensen in hokjes plaatst, de producten van bodyenfit shop zijn recent getest waarbij er goede resultaten uit zijn gekomen.

Gr marc
 
Triest dat je andere mensen in hokjes plaatst, de producten van bodyenfit shop zijn recent getest waarbij er goede resultaten uit zijn gekomen.

Gr marc

Niet alweer...
1520.gif
 
Triest dat je andere mensen in hokjes plaatst, de producten van bodyenfit shop zijn recent getest waarbij er goede resultaten uit zijn gekomen.

Gr marc
Dat is een goed teken. Er was bij mij toch enige onrust mbt het gebruik van supps. Of het nou XXL, BodyLab, Prozis oid is, maakt me niet uit. Het lijkt er meer op dat shops elkaar kapot willen maken echt de sporter nuttig willen maken. Op dit forum is echt zieke aggressie onderling.
 
Triest dat je andere mensen in hokjes plaatst, de producten van bodyenfit shop zijn recent door bodyenfit shop getest waarbij er volgens bodyenfit shop goede resultaten uit zijn gekomen.

Gr marc

^^ Fixed
 
Dat is een goed teken. Er was bij mij toch enige onrust mbt het gebruik van supps. Of het nou XXL, BodyLab, Prozis oid is, maakt me niet uit. Het lijkt er meer op dat shops elkaar kapot willen maken echt de sporter nuttig willen maken. Op dit forum is echt zieke aggressie onderling.
Zou je niet zieke aggressie naar je vriendin hebben als ze je 2 keer bezeikt? Nou dan, B&F kan gwn wegblijven voor 90% van het forum, klaar. Ze hebben hier niks meer te zoeken.
 
Zeg je goed ja, getest door body en fit, en volgens body en fit goede resultaten.
Als je de producten laat testen door een ander lab zijn de resulaten opeens niet goed, keer op keer.
"Mensen" die daar blijven bestellen horen ook in hokjes genaaid te worden.
 
Is er iets mis met b&f dan? Sylve
Oh..... Wacht HAHA
 
Laatst bewerkt:
Deze shakies zijn echt via baanbrekende multistage cross flow membrane technology gefilterd
 
Waarschijnlijk gaan er over 10 jaar opeens heel veel (ex-)sporters dood, blijkt dat b&f zulke rotzooi heeft verkocht dat iedereen een nieuw soort ziekte krijgt die zeer dodelijk is.
 
Waarschijnlijk gaan er over 10 jaar opeens heel veel (ex-)sporters dood, blijkt dat b&f zulke rotzooi heeft verkocht dat iedereen een nieuw soort ziekte krijgt die zeer dodelijk is.

Haha +1 xD
 
Productomschrijving claimt 94% maar het label claimt 88%. Effe serieus man...

Hahaha, nee hoor :D B&F is voor mij de beste supplementenleverancier hier in Nederland
Gelukkig is dat persoonlijk per persoon.
 
Gaat van die XP ooit een labtest komen?
 
Dit kan niet kloppen, de fabriek hier in Nederland produceert geen eiwit rond die hoeveelheden. Alles wordt op 85% afgezakt, werk er namelijk zelf.

Het kan zijn dat het ergens anders vandaan komt maar of dat er iets nog mee gedaan wordten dat er gewoon volac op gestempeld wordt omdat het een grote eiwit leverancier is in nederland voor de bb'ers
 
Back
Naar boven