XXL Nutrition

Perfect Pre Workout van Body & Fitshop

Zinvolle reactie, bedankt daarvoor. Kan je ook inhoudelijk reageren? Ben gewoon benieuwd of het wat is, verder haal ik me spullen al bij XXL maar ben dus benieuwd naar deze PWO..
Dat is een zinvolle reactie want je bent de boel aant trollen man.

Dat een paar mensen het blijkbaar als hun taak zien om bij elk topic waar het woordje B&F valt weer hetzelfde riedeltje te droppen is eerder vermoeiend dan doeltreffend.

Als DBB als site een standpunt wil innemen tegen B&F moeten misschien eerst eens al die 10/10 reviews verwijderd worden. Wanneer je als onwetende gaat googlen naar een B&F product review kom je er tientallen tegen die je linken naar DBB, de ene nog positiever dan de andere. En iemand gaat echt niet veel verder lezen dan de eerste paar pagina's van zo'n review waardoor het voor een buitenstaander nog steeds zo lijkt dat hun producten het beste van het beste zijn. Misschien moet daar eens iets aan gedaan worden, dat heeft effect. Dit gejammer niet. Iemand die serieus op zoek is naar iets en zich daarvoor oa een account heeft aangemaakt komt echt wel zelf tot de juiste conclusie wat betreft B&F.

Idd, in elk topic wat over body en suiker gaat moet staan wat voor kutbedrijf het is.
Iedereen die daar nog koopt verdient het om genaaid te worden.

Idd, in elk topic wat over body en suiker gaat moet staan wat voor kutbedrijf het is.

Haha idd, maar ben het wel eens met Badfella dat die reviews hier aangepast moeten worden.
Geeft een beetje een vertekend beeld, dbb moet juist de go-to website zijn waar men eerlijke reviews kan vinden.

Rot op jij bent zeker een B&F medewerker.

Hmmm sensationeel hebben ze vervangen door ultiem, wat triest.

Kerel jij zegt altijd hetzelfde kom eeens met wat nieuws

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Nou laat die mensen lekker genaait worden wij weten nou ookwel dat het oplichters zijn. En persoonlijk bestel ik daar nog alleen geen eigen merk. Komt omdat het veel scheelt met andere shops en heb niet bepaald geld over ofzo

Het is nu onderhand wel duidelijk toch dat er niet alleen gesjoemeld werd met alle eiwitproducten? Even snel nadat dit bekend werd haalden ze 80% van hun eigen merk producten van de site af. Later bleek dat er ook gesjoemeld is met hun vit d3 product. Alles van hun is troep. Bcaa producten worden opgevuld met "fructose"!?.

Niemand moet weer wat bij die eikels kopen.

Pleur lekker op met je body en fit. Als je die oplichters nog 1 cent gunt ben je zelf ook niet veel waard.

• Topic Starter Topic Starter
Pleur lekker op met je body en fit. Als je die oplichters nog 1 cent gunt ben je zelf ook niet veel waard.

Zo te horen moet het echt een klote bedrijf zijn geweest, heb net ff alle reacties gelezen hier en bedank iedereen voor zijn input/reactie. Wist wel dat ze gekloot hadden (wellicht nog steeds?) met hun whey/huismerk spullen, maar heb geen idee hoe lang ze dat al deden en wat hun reactie hierop was geweest dus ik ging er vanuit dat het wel mee viel, niet dus.

Verder mag deze topic gesloten worden, ik heb bij sportpoeders mijn eigen pwo samenstelling besteld.
Iemand wellicht die vind dat ik wat poeders beter weg kan laten? Ik gebruik het voornamelijk om mezelf meer te pushen in de sportschool (voor meer spieropbouw, niet om af te vallen):

• Agmatine
  • Caffeïne poeder
  • L-Citrulline Malaat
  • Beta Alanine
  • AMP

Ben zelf 20 jaar, 1.78 en ik weeg zo'n 69 a 70kg met 12% bf.

Wellicht verkeerde topic om deze vraag te stellen dus excuses hiervoor als dat zo is, dan maak ik wel elders zo'n topic aan.

Fijne dag heren!

Op B&F hoofdkantoor:
~ zullen we een top pre-workout maken?
- ja baas!
~ hebben we een lijst met alle beschikbare stoffen?
- aub baas, we hebben een hele A4 aan stoffen die erin kunnen, zal ik wat onderzoeken raadplegen en kijken welke stoffen werken en in ons pre-workout kunnen?
~ nee, pleur gewoon alles wat op dat A4 staat erin! Let wel goed op dat die dure stoffen in kleine hoeveelheden gebruikt worden!! Creatine, arginine enzovoort....doe daar maar wat extra van, het kost ons geen drol. En zorg dat er alvast wat reviews staan op de site voordat product in verkoop gaat!

Op B&F hoofdkantoor:
- ja baas!
- aub baas, we hebben een hele A4 aan stoffen die erin kunnen, zal ik wat onderzoeken raadplegen en kijken welke stoffen werken en in ons pre-workout kunnen?
~ nee, pleur gewoon alles wat op dat A4 staat erin! Let wel goed op dat die dure stoffen in kleine hoeveelheden gebruikt worden!! Creatine, arginine enzovoort....doe daar maar wat extra van, het kost ons geen drol. En zorg dat er alvast wat reviews staan op de site voordat product in verkoop gaat!
Ik kom niet meer bij van het lachen[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Op B&F hoofdkantoor:
- ja baas!

Je vergeet de sbs6 termen.
Sensationele, perfection, sublieme, beste op de markt.

• Topic Starter Topic Starter
Belachelijk

Vind dit ook best wel vreemd, kijk is hoe snel ze reageren :p! Kan haast niet nepper dan dit
zie bijlage

Test.PNG

Vele van jullie zullen het waarschijnlijk niet zo fijn vinden om de naam body en fitshop terug te zien maar af en toe kijk ik er nog op en heb vervolgens dit nieuwe supplement van hun ontdekt, hun eigen "perfecte" PWO. Wat denken jullie ervan, overwegen waard of gewoon zelf samenstellen?
Ben geen pro met supplementen etc maar naar mijn idee is dit product best wel goed alleen te prijzig maar ik kan me vergissen.

Hier de link, er zijn trouwens maar 2 reviews gegeven op B&F en op google kom ik helemaal niks tegen over dit product vandaar mijn topic hierover.
http://www.bodyenfitshop.nl/workout...t-sportsnutrition/perfect-pre-workout/review/

Proberen waard! Benieuwd wat het voor je doet, zoek ook wel weer een lekkere pre eigenlijk

Vind dit ook best wel vreemd, kijk is hoe snel ze reageren :p! Kan haast niet nepper dan dit

Zoiets wordt ook wel service genoemd.
Opnieuw inhoudelijk veel sterke argumentatie in dit topic.

ON:
Er zijn momenteel gewoon weinig goede PWO's en deze ziet er qua samenstelling en dosering zeker niet slecht uit. De prijs is het enige wat een struikelblok kan zijn, maar als je een goede PWO wilt moet je er ook wat voor over hebben. Ik kijk niet naar welke shop het is, ik kijk naar het product. Als dat goed is, dan boeit het me niet of het nou XXL of B&F is. En ik weet zeker: als een ander bedrijf of merk deze PWO had uitgebracht dan was het gezeik gelijk een stuk minder geweest..

Zoiets wordt ook wel service genoemd.
Opnieuw inhoudelijk veel sterke argumentatie in dit topic.

ON:
Er zijn momenteel gewoon weinig goede PWO's en deze ziet er qua samenstelling en dosering zeker niet slecht uit. De prijs is het enige wat een struikelblok kan zijn, maar als je een goede PWO wilt moet je er ook wat voor over hebben. Ik kijk niet naar welke shop het is, ik kijk naar het product. Als dat goed is, dan boeit het me niet of het nou XXL of B&F is. En ik weet zeker: als een ander bedrijf of merk deze PWO had uitgebracht dan was het gezeik gelijk een stuk minder geweest..

Gek hè?

Daar gaan we weer hoor.. alle zeikerds wakker worden! B&F heeft weer een nieuwe pre-work out gemaakt, lekker met zn allen gaan zeiken over de inhoud. Man man man, wat kansloos allemaal.

Ik denk dat we blij mogen zijn dat er bedrijven zijn die überhaupt willen concurreren met elkaar. Dit zorgt ervoor dat ze in ieder geval goede producten moeten maken en de prijs scherp moeten houden. Natuurlijk weten we allemaal wel wat er afgelopen winter is gebeurd, daar baalde ik ook van, maar denk je echt dat ze nu weer zo'n fout zullen maken wanneer de lichten maximaal op je gericht zijn? Nog 1 zo'n fout en jij en ik kunnen niet meer bestellen daar.
En denk maar niet dat dit beter is voor de prijs van je supplementen bij XXL, Myprotein of wat dan ook.

Wat betreft de PWO: het lijkt inderdaad heel wat ingrediënten te bevatten, misschien werkt dit niet en misschien ook wel. Maar in de tijd dat goede preworkouts vallen bij bosjes kan het geen kwaad om weer eens wat nieuws uit te proberen, voordat ook die gebanned worden..

Gek ja, als het al 8 maanden geleden gebeurd is. Iedereen heeft een verschrikkelijk goed geheugen blijkbaar, maar ze lijken wel vergeten dat Body en Fit meer is dan alleen 'dat ene bedrijf van die slechte eiwitten'. Simpele gedachtes. Get over it.

Klopt, b&f zijn ook bedriegers. Vreemd dat niemand dat vergeet en nog kwaad over kan maken. Zo vreemd..

Natuurlijk gaan alle betaalde b&f sl*tten wat anders zeggen. Maar sl*tten blijven sl*tten.

De samenstelling is wel lekker, ik gebruik veel van de individuele producten als pre workout omdat ze gewoon werken...

Terug
Naar boven