AndroidHealthClinic

Perfect Pre Workout van Body & Fitshop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook benieuwd naar deze pre, want de ingrediënten lijst ziet er goed uit. Nu maar hopen dat erin zit wat erop staat natuurlijk. Bestel alles bij XXL, maar aan een vriend gevraagd of die deze voor me mee kon bestellen.
 
Nu even de hamvraag: Gaat onze B&F marketingmedewerker nog vertellen hoe sensationeel de nieuwe pre-workout is?

Gebruik nogsteeds Shatter en Assault ;)
 
Ik ga als een trein op Assault. Eerste paar dagen voel je tintelingen maar dit gaat al gauw weg.
Ik gebruik het niet elke dag alleen bij spiergroepen waar ik meer moet focussen. Op leg days neem ik het niet in aangezien dat mij makkelijk afgaat. Ben ook een fanatieke hardloper, heb vrij sterke benen.

B&F heeft een slechte naam gekregen na het gesjoemel. En alles wat zij aankondigen heeft een heel hoog tell sell gehalte.
Ik ben er klaar mee. Ik hou het alleen bij de bekende merken zoals ON, Dymatize en Musclepharms.
 
Ik ga als een trein op Assault. Eerste paar dagen voel je tintelingen maar dit gaat al gauw weg.
Ik gebruik het niet elke dag alleen bij spiergroepen waar ik meer moet focussen. Op leg days neem ik het niet in aangezien dat mij makkelijk afgaat. Ben ook een fanatieke hardloper, heb vrij sterke benen.

B&F heeft een slechte naam gekregen na het gesjoemel. En alles wat zij aankondigen heeft een heel hoog tell sell gehalte.
Ik ben er klaar mee. Ik hou het alleen bij de bekende merken zoals ON, Dymatize en Musclepharms.

Eens :D
 
Reallly?

Ik quote een lid van dbb:

"correct ik heb bij Amonilabs gewerkt en hierbij weet ik dat de schuld dus toch bij B&F ligt niet bij Volac of Aminolabs

=>Aminolabs krijgt de samenstellingen door en de hoeveelheden
=>Alle afgewerkte producten word random een staal van genomen en in het lab nagekeken
=>Aminolabs stelt de producten samen naar wens van de opdrachtgever (B&F dus)

er worden veel meer merken geproduceerd in dit bedrijf elk merk zijn eigen samenstelling
"


Eerste reply Aminolabs op de beschuldigingen.
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...x7Ij3LwrnMdQUoVUT58gtUQ&bvm=bv.96339352,d.bGQ

Ik quote aminolabs:

"Van de beschuldigen omtrent “aminospiking” is dus geen sprake. Wij gebruiken aminozuren als draagstof in onze unieke flavours om een optimaal product te creëren nauwsluitend aan de functie."

Datum document: 21 November 2014

En 17 December 2014 geven ze het pas toe. Na de 2de test pas dus.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/index24.html


En met de isolaat en caseïne zou nooit wat mis geweest zijn houden ze tot de dag nog vol.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

21 December 2014
http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index3084.html#post8894609

Ik quote b&f:

"Het ging alleen om de Whey Perfection en niet over andere producten, deze waarden kloppen wel. We gaan proberen om in de toekomst testuitslagen van producten op de website te zetten om zo transparantie te behouden."

:thumb:

Als je samenstellingen en hoeveelheden doorkrijgt dan betekent dat dat je dat ook levert? Resumerend: dus de fout ligt dan niet bij de leveranciers? Klopt toch niet zon redenering! Daarmee is niets over de schuldvraag gezegd.
 
Auw! :roflol:




Voor de geïnteresseerden: Ik heb Perfect Pre-workout inmiddels geprobeerd en ik vind hem vrij goed.
(Heb 1 dosering genomen, daar waar ik normaal wel meerdere neem)
- De shake lost redelijk op. Even goed shaken maar dat is geen probleem.
- De smaak (watermeloen) is voor mij een groot pluspunt. Drinkt makkelijk weg, zeker voor een PWO. Geen gekke nasmaak o.i.d.
- Werking na ongeveer een half uur: goede focus, lichte tintelingen, niet irritant veel. Lekkere boost van de cafeïne ook. Werking ging ruim 1,5 uur door.
- Geen crash gehad en heb gewoon kunnen slapen

De oplosbaarheid kan iets verbeterd worden, maar het is niet zo dat je hoeft te kauwen gelukkig! De volgende keer neem ik 1,5 dosering. Ik verwacht dat het dan nóg beter werkt. Maar het is zeker geen tegenvaller! Ik heb geen spijt van de aankoop en mijn vriend waarmee ik deze gekocht heb deelt die mening :) Als ik het in een cijfer moet uitdrukken is de PWO toch zeker wel een 7,5 waard.

Gefeliciteerd, je lekker in je reet laten neuken door body en suiker.
 
Als je samenstellingen en hoeveelheden doorkrijgt dan betekent dat dat je dat ook levert? Resumerend: dus de fout ligt dan niet bij de leveranciers? Klopt toch niet zon redenering! Daarmee is niets over de schuldvraag gezegd.

Als je goed naar de redenering ziet dat zie je er ook tussen staan dat b&f al enige tijd voor ze het toegaven konden lezen dat er extra aminozuren werden toegevoegd in het smaakaroma.

Dus het is niet dat aminolabs het onder stoelen of banken stak. En zoals ik al zei is het toegelaten bepaalde aminozuren zoals glycine en alanine toe te voegen als smaakaroma. In de voedingssector dan.
 
Back
Naar boven