Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat begrijp ik, maar tot nog toe weet ik alleen van het feit dat hun Whey gewoon kut is.
De Whey Perfection wás inderdaad kut. (En een hint: geloof niet alles wat hierboven genoemd wordt).
Als je zo retarded bent om daar te blijven bestellen dan verdien je het ook om opgelicht te worden.
Ik ben niet betaald en ik vind de prijs van hun arginine puur en maca puur enzo nog altijd beter... of het puur is of niet... wie zal het zeggen... vraag me ook af waarom die labtest zo fcking duur moeten zijn... als er eens een toegankelijker lab zou zijn zou men al vele meer laten testen en zouden ze wat meer werk hebben.Klopt, b&f zijn ook bedriegers. Vreemd dat niemand dat vergeet en nog kwaad over kan maken. Zo vreemd.. Natuurlijk gaan alle betaalde b&f sl*tten wat anders zeggen. Maar sl*tten blijven sl*tten.
Als er nu random nog 3-5 producten worden getest en 1 daarvan is slecht. Dus geen whey meer want dat weten we dus al dan koop ik nooit en tenimmer nog bij bf.Denk dat het allemaal wel mee valt kwa spul van B&F. Ik gebruik persoonlijk alleen hun Creatine omdat die rete goed bevalt. Je moet je voorstellen dat als er naar buiten komt dat jouw product een fout bevat,en dat naar buiten komt in een betrouwbaar onderzoek je wel even goed fucked bent. Je verliest sowieso al honderden zo niet duizenden klanten omdat je nu niet betrouwbaar meer bent, dat is begrijpelijk. Het is dus aan B&F om dat vertrouwen terug te winnen, en ik denk niet dat ze dat doen door nog meer onbetrouwbare middelen op de markt te brengen. Het lijkt mij juist dat alles wat nu gemaakt wordt extra streng gecontroleerd wordt voor het straks nog een keer gebeurd en je echt stront aan de knikker hebt. Maar dat is mijn mening
*was november en december kut. Klopt. Maar geloof mij, ze zijn daar echt niet zo achterlijk om nog steeds een kut product te verkopen. En nee, dat is niet naïef, dat is gewoon reëel. Grote merken zijn er goedkoper dan bij de concurrentie. Betaal jij maar lekker meer voor precies hetzelfde product. Of ben je zo simpel dat je denkt dat ook die producten allemaal niet kloppen?
Waarom wordt zo'n zaak niet gesloten als het oneerlijke praktijken hanteert... is zoiets niet illegaal.... dus je mag de consument dus voorliegen als het gaat over producten die voedingSTOFFEN bevatten. Want het gaat hier degelijk om dingen die je consumeert en in je lichaam stopt en die zouden zelfs nog strenger moeten behandeld worden. Het gaat hier wel om zo'n enkele 100de miljoenen mensen op internationaal vlak he... maar ben al blij dat europe de lat eens zou raken. Wij zouden allesinds trots moeten en mogen zijn op onze kwaliteitvolle productieprocessen... want dat wilt zeggen meer export! Dommeriken.Ho ho, dat zeiden we december ook, toen ze dus al 2x door de mand waren gevallen. Vervolgens in Januari ofzo weer. Nu is laatst een officiële reactie van de NVWA op een klacht hier gepost van iemand, en daarin bleek dat in monsters genomen in eind januari dat er nog bij een aantal producten het NIET op orde was en er een te grote afwijking was dan wettelijk toegestaan. Kortom, ze zijn dus nadat ze alles op orde hadden ook nog eens door de NVWA getest, en daaruit bleek dus OOK nog eens dat het niet goed was. En dit waren dus echt al wel de nieuwe 'goede' batches he. Kortom, je wordt gewoon opgelicht. Daarbij weten ze niet wat ze verkopen. Te veel gimicky producten onder huismerk uitgeven suggereert lekker links en rechts goedkoop partijtjes opkopen van 'grondstoffen' om er een lekker goedkoop product mee te maken en geld mee te verdienen. Op zich niks mis mee (geld willen verdienen), maar ik vertrouw wat er in zit gewoon om deze reden al niet meer en hecht meer waarde aan mijn gezondheid dan om bij een bedrijf wat zo'n 4x nu ondubbelzinnig is aangetoond de boel te tillen nog spullen te kopen. Te veel shady vervuilde toeli, en laat B&F nou net degene zijn die vooraan zit bij het opkopen van dit soort prijsknallers voor hun nieuwe product. Neemt niet weg dat hun nieuwe Perfect PWO een leuk product kan zijn, maar 25eu voor 20doseringen wat ws neerkomt op 10-12 voor een gemiddelde PWO gebruiker, vind ik niet de prijs waard.
Ik ben niet betaald en ik vind de prijs van hun arginine puur en maca puur enzo nog altijd beter... of het puur is of niet... wie zal het zeggen... vraag me ook af waarom die labtest zo fcking duur moeten zijn... als er eens een toegankelijker lab zou zijn zou men al vele meer laten testen en zouden ze wat meer werk hebben.
---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------
Als er nu random nog 3-5 producten worden getest en 1 daarvan is slecht. Dus geen whey meer want dat weten we dus al dan koop ik nooit en tenimmer nog bij bf.
Ho ho, dat zeiden we december ook, toen ze dus al 2x door de mand waren gevallen. Vervolgens in Januari ofzo weer. Nu is laatst een officiële reactie van de NVWA op een klacht hier gepost van iemand, en daarin bleek dat in monsters genomen in eind januari dat er nog bij een aantal producten het NIET op orde was en er een te grote afwijking was dan wettelijk toegestaan. Kortom, ze zijn dus nadat ze alles op orde hadden ook nog eens door de NVWA getest, en daaruit bleek dus OOK nog eens dat het niet goed was. En dit waren dus echt al wel de nieuwe 'goede' batches he.
Kortom, je wordt gewoon opgelicht. Daarbij weten ze niet wat ze verkopen. Te veel gimicky producten onder huismerk uitgeven suggereert lekker links en rechts goedkoop partijtjes opkopen van 'grondstoffen' om er een lekker goedkoop product mee te maken en geld mee te verdienen. Op zich niks mis mee (geld willen verdienen), maar ik vertrouw wat er in zit gewoon om deze reden al niet meer en hecht meer waarde aan mijn gezondheid dan om bij een bedrijf wat zo'n 4x nu ondubbelzinnig is aangetoond de boel te tillen nog spullen te kopen. Te veel shady vervuilde toeli, en laat B&F nou net degene zijn die vooraan zit bij het opkopen van dit soort prijsknallers voor hun nieuwe product.
Neemt niet weg dat hun nieuwe Perfect PWO een leuk product kan zijn, maar 25eu voor 20doseringen wat ws neerkomt op 10-12 voor een gemiddelde PWO gebruiker, vind ik niet de prijs waard.
---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------
Je noemt een aantal woorden in de mond welke niet juist zijn. Je spreekt over een aantal producten. Noem concreet op welke, kom met feiten. Daarnaast noem je het woord opgelicht. Ik weet zeker dat Body en Fit niets af wist van de gebreken van de Whey Perfection. Het is hun vooraanstaande product, de shake die iedereen kent en die ook erg veel gebruiken/hebben gebruikt. Het is oplichterij als ze het bewust zouden hebben gedaan en iedereen die denkt dat dit het geval is niet helemaal 100. Ze zijn de fout in gegaan maar ze zijn zeker niet achterlijk daar in Heerenveen hoor.
Over feiten gesproken, je neemt het zelf wel erg nauw met de feiten wil je zeggen? Ik weet namelijk ook zeker dat Body&Fraude wel degelijk willens en wetens sjoemelde met de nodige huisproducten waaronder Whey Perfection.
Ja... weet je hun klanten zijn er niks mee he die jarenlang bedrogen zijn uitgekomen... ze zouden in hun historie van hun klanten gelijk een cashback moeten doen in de vorm van kortingbonnen. Doen ze wel niet he... gelijk zo, ik zal zwijgen en hopen dat het overwaait... ook niet echt fair.Ik zou de Whey Perfection nogmaals laten testen. Ik denk dat je dan van een een hoop gezeik en onzekerheid af bent. Ik vermoed dat we Whey Perfection van nu echt wel conform het label is. Anders zouden we wel echt heel dom zijn en dat verwacht ik van Body en Fit niet. ---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ---------- Je noemt een aantal woorden in de mond welke niet juist zijn. Je spreekt over een aantal producten. Noem concreet op welke, kom met feiten. Daarnaast noem je het woord opgelicht. Ik weet zeker dat Body en Fit niets af wist van de gebreken van de Whey Perfection. Het is hun vooraanstaande product, de shake die iedereen kent en die ook erg veel gebruiken/hebben gebruikt. Het is oplichterij als ze het bewust zouden hebben gedaan en iedereen die denkt dat dit het geval is niet helemaal 100. Ze zijn de fout in gegaan maar ze zijn zeker niet achterlijk daar in Heerenveen hoor. De prijs van de PWO is het enige punt wat een struikelblok kan zijn, maar als je een goede PWO wil moet je er ook wat voor over hebben. Ik koop hem samen met een vriend. Als het dan een tegenvaller is, heb je er niet 25 euro voor neergelegd!
Ja... weet je hun klanten zijn er niks mee he die jarenlang bedrogen zijn uitgekomen... ze zouden in hun historie van hun klanten gelijk een cashback moeten doen in de vorm van kortingbonnen. Doen ze wel niet he... gelijk zo, ik zal zwijgen en hopen dat het overwaait... ook niet echt fair.