AndroidHealthClinic

Perfect Pre Workout van Body & Fitshop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ze bleven ook heel stilletjes toen de eerste test georganiseerd werd. En toen verdween er iemand. En uiteindelijk toen de test door iemand afgerond was en publiekelijk is deze persoon ook van het forum verdwenen :p
 
Waarom trek je het nu tot een extreme? Wat ik verwacht is dat een bedrijf niet knullig omgaat met dat soort resultaten. Een initiele reactie hoort uit te stralen ze dat de klacht of aantijging serieus nemen. B&F nam het niet serieus, reageerde heel fel en gedroeg zich als een labiele zwangere vrouw. Vervolgens kun je dan als bedrijf, na goed erover na te hebben gedacht, erkennen dat je fout zat en het probleem recht proberen te trekken op een normale, beschaafde manier.

Ze bleven ook heel stilletjes toen de eerste test georganiseerd werd. En toen verdween er iemand. En uiteindelijk toen de test door iemand afgerond was en publiekelijk is deze persoon ook van het forum verdwenen :p

Ik wil hun gedrag ook niet goedpraten en het is ook niet mijn bedoeling om de mening van een ander over B&F te doen veranderen. Zelf blijf ik wel bij mijn mening en zal er ook gewoon blijven bestellen. Verder vind ik de reacties van velen in elk topic waarin iemand een vraag stelt over een product van B&F zwaar overtrokken. Als iemand een product wil bestellen bij B&F en daar vragen over heeft moet hij ze hier gewoon kunnen stellen en daar moet ook normaal antwoord op gegeven kunnen worden.
 
Vragen over body en suiker moet je hier gewoon niet stellen. De meeste hier zijn niet te spreken over de manier waarop zij zaken doen en omgaan met klachten en feiten.
 
Ze bleven ook heel stilletjes toen de eerste test georganiseerd werd. En toen verdween er iemand. En uiteindelijk toen de test door iemand afgerond was en publiekelijk is deze persoon ook van het forum verdwenen :p

Ja, hoe zit dat dan nou eigenlijk? Hebben we daar ooit nog wat van gehoord?
 
Ja, hoe zit dat dan nou eigenlijk? Hebben we daar ooit nog wat van gehoord?

Heeft niemand nog iets van vernomen. Jordi kwam nog wel regelmatig online, maar hield zich stil.

Ah de andere is onlangs nog online geweest. Ze leven alvast nog.

,

Laatste activiteit: 28 June 2015 20:32


,

Laatste activiteit: 22 February 2015 14:30
 
Heeft niemand nog iets van vernomen. Jordi kwam nog wel regelmatig online, maar hield zich stil.

Ah de andere is onlangs nog online geweest. Ze leven alvast nog.

,

Laatste activiteit: 28 June 2015 20:32


,

Laatste activiteit: 22 February 2015 14:30

Wat zou er gebeurd zijn? Dreigementen tot rechtszaak? Is er geld geboden om stil te houden?

Wel grappig trouwens dat die Jordi zelf nog RIP had geplaatst bij de bezoekersberichten van Unknown
 
Wat zou er gebeurd zijn? Dreigementen tot rechtszaak? Is er geld geboden om stil te houden?

Wel grappig trouwens dat die Jordi zelf nog RIP had geplaatst bij de bezoekersberichten van Unknown

Gezien de resultaten al even bekend zijn, er nog een test op de perfection is geweest en b&f had toegegeven lijkt me de laatste optie het meest waarschijnlijk. Er is geen reden waarom ze nu niet meer online zouden komen.

UnknownDBB is ook voor dat de testen zijn gestart verdwenen, wat dus vreemd is. B&F hield zich dan ook heel stil toen bekend was dat er geld voor ingezameld ging worden. Jordi heeft toen overgenomen en die is pas verdwenen toen de resultaten uitlekten.

B&F had er waarschijnlijk wel belang bij dat UnknownDBB verdween. De donaties hebben dan ook even stil gelegen en als Jordi het niet had overgenomen dan had het misschien nog lang geduurd. En wie weet misschien nooit als niemand dit uiteindelijk overnam ;)

Ja idd :p
 
Laatst bewerkt:
Blijft toch bijzonder.. mensen die alleen met plaatjes kunnen communiceren. Jij appt ook alleen met emoticons zeker? Bang dat je door de mand valt met je grammatica. :sukkeltje:

Auw! :roflol:




Voor de geïnteresseerden: Ik heb Perfect Pre-workout inmiddels geprobeerd en ik vind hem vrij goed.
(Heb 1 dosering genomen, daar waar ik normaal wel meerdere neem)
- De shake lost redelijk op. Even goed shaken maar dat is geen probleem.
- De smaak (watermeloen) is voor mij een groot pluspunt. Drinkt makkelijk weg, zeker voor een PWO. Geen gekke nasmaak o.i.d.
- Werking na ongeveer een half uur: goede focus, lichte tintelingen, niet irritant veel. Lekkere boost van de cafeïne ook. Werking ging ruim 1,5 uur door.
- Geen crash gehad en heb gewoon kunnen slapen

De oplosbaarheid kan iets verbeterd worden, maar het is niet zo dat je hoeft te kauwen gelukkig! De volgende keer neem ik 1,5 dosering. Ik verwacht dat het dan nóg beter werkt. Maar het is zeker geen tegenvaller! Ik heb geen spijt van de aankoop en mijn vriend waarmee ik deze gekocht heb deelt die mening :) Als ik het in een cijfer moet uitdrukken is de PWO toch zeker wel een 7,5 waard.
 
Laatst bewerkt:
Auw! :roflol: Voor de geïnteresseerden: Ik heb Perfect Pre-workout inmiddels geprobeerd en ik vind hem vrij goed. (Heb 1 scoop genomen, daar waar ik normaal wel meerdere neem) - De shake lost redelijk op. Even goed shaken maar dat is geen probleem. - De smaak (watermeloen) is voor mij een groot pluspunt. Drinkt makkelijk weg, zeker voor een PWO. Geen gekke nasmaak o.i.d. - Werking na ongeveer een half uur: goede focus, lichte tintelingen, niet irritant veel. Lekkere boost van de cafeïne ook. Werking ging ruim 1,5 uur door. - Geen crash gehad en heb gewoon kunnen slapen De oplosbaarheid kan iets verbeterd worden, maar het is niet zo dat je hoeft te kauwen gelukkig! De volgende keer neem ik 1,5 scoop. Ik verwacht dat het dan nóg beter werkt. Maar het is zeker geen tegenvaller! Ik heb geen spijt van de aankoop en mijn vriend waarmee ik deze gekocht heb deelt die mening :) Als ik het in een cijfer moet uitdrukken is de PWO toch zeker wel een 7,5 waard.
https://youtu.be/JImcvtJzIK8?t=15s


JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA XD DRINKS ALL AROUND !
 
ik bestel nog steeds bij body en fit maar ik heb nooit de huismerken besteld. dus ben daarom ben ik ook nooit door hun opgelicht en ik voel mij ook niet opgelicht. Waarom zou ik nu ergens anders gaan bestellen omdat sommige mensen zich wel opgelicht voelen?

Amen.
Wat Galen ook zegt. Voor sommige is het een principekwestie. Grappige is dat diegenen gelijk deze principekwestie iedereen aan de man willen brengen. Ik zit niet eens zoveel op DBB maar ik ben nu al klaar met dat gezeik tussen pro-B&F en anti-B&F. Laat iedereen lekker zijn dingen doen. B&F is al maanden niet meer hier aanwezig maar wordt nog steeds vaker genoemd dan XXL of Bodylab.
 
Amen.
Wat Galen ook zegt. Voor sommige is het een principekwestie. Grappige is dat diegenen gelijk deze principekwestie iedereen aan de man willen brengen. Ik zit niet eens zoveel op DBB maar ik ben nu al klaar met dat gezeik tussen pro-B&F en anti-B&F. Laat iedereen lekker zijn dingen doen. B&F is al maanden niet meer hier aanwezig maar wordt nog steeds vaker genoemd dan XXL of Bodylab.

Hu, maar jij bent de gene die er in trapt ???
we proberen je te helpen..
 
Auw! :roflol:




Voor de geïnteresseerden: Ik heb Perfect Pre-workout inmiddels geprobeerd en ik vind hem vrij goed.
(Heb 1 dosering genomen, daar waar ik normaal wel meerdere neem)
- De shake lost redelijk op. Even goed shaken maar dat is geen probleem.
- De smaak (watermeloen) is voor mij een groot pluspunt. Drinkt makkelijk weg, zeker voor een PWO. Geen gekke nasmaak o.i.d.
- Werking na ongeveer een half uur: goede focus, lichte tintelingen, niet irritant veel. Lekkere boost van de cafeïne ook. Werking ging ruim 1,5 uur door.
- Geen crash gehad en heb gewoon kunnen slapen

De oplosbaarheid kan iets verbeterd worden, maar het is niet zo dat je hoeft te kauwen gelukkig! De volgende keer neem ik 1,5 dosering. Ik verwacht dat het dan nóg beter werkt. Maar het is zeker geen tegenvaller! Ik heb geen spijt van de aankoop en mijn vriend waarmee ik deze gekocht heb deelt die mening :) Als ik het in een cijfer moet uitdrukken is de PWO toch zeker wel een 7,5 waard.

Thanks voor je review, klinkt goed. Samenstelling zag er op voorhand ook al goed uit. Hoop dat hij in de sale komt. Zo niet, dan moet ik het er toch maar op gokken zo te lezen.
 
Hu, maar jij bent de gene die er in trapt ???
we proberen je te helpen..

Ik ben 1 van de weinigen hier die geen hulp nodig heeft als ik dit topic zo zie.. :)
 
Thanks voor je review, klinkt goed. Samenstelling zag er op voorhand ook al goed uit. Hoop dat hij in de sale komt. Zo niet, dan moet ik het er toch maar op gokken zo te lezen.

Hij is het geld meer dan waard hoor. Als je het kunt missen en je zoekt een goede pre-workout dan moet je hem zeker even een kans geven :)
 
Hij is het geld meer dan waard hoor. Als je het kunt missen en je zoekt een goede pre-workout dan moet je hem zeker even een kans geven :)
Zeide wel zeker genoeg ?
 
Ik ben 1 van de weinigen hier die geen hulp nodig heeft als ik dit topic zo zie.. :)

Nou ja ik heb het toch geprobeerd.
aan de ene kant vind ik het wel wat hebben dat je er achter blijft staan :cool: aan de anderen kant , weet ik het niet helemaal..


Ik bleef de eerste 2 dagen achter hun staan totdat de rest van de scam eruit kwam, toen was er ook weinig keuze..\\in ieder geval.. veel succes ermee man..
 
Nou ja ik heb het toch geprobeerd.
aan de ene kant vind ik het wel wat hebben dat je er achter blijft staan :cool: aan de anderen kant , weet ik het niet helemaal..


Ik bleef de eerste 2 dagen achter hun staan totdat de rest van de scam eruit kwam, toen was er ook weinig keuze..\\in ieder geval.. veel succes ermee man..

Ze hebben bij mij teveel krediet opgebouwd om het in 1x teniet te kunnen doen. Ik sta niet zozeer achter B&F maar ze zijn nou eenmaal de goedkoopste. En ik denk aan mijn portemonnee. Mij hebben ze in ieder geval wel overtuigd met deze pre-workout. Ieder zijn favoriet!

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Zeide wel zeker genoeg ?

Zeide zeker Belg?
 
Je bent een gierige vrek zonder moraal! Met zo'n mentaliteit ga je het nog ver schoppen :no:
 
Je bent een gierige vrek zonder moraal! Met zo'n mentaliteit ga je het nog ver schoppen :no:

Sommige mensen zijn gewoon echt zo retarded, die moet je ook gewoon lekker laten.
Gewoon geen energie instoppen. De prijzen van de boardsponsers verschillen niet eens zo veel met die van body&fructose. En voor iedere klant is apart segment aan supplementen, van student tot werkende.
Als je voor 2 euro die je op een pre workout kan besparen bij een oplichterspraktijk ga bestellen
ben je echt kansloos en gierig:o
 
Back
Naar boven